Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-29
Chełm: Dostawa pojazdu specjalistycznego o wysokim zgniocie z tylnym załadunkiem
Numer ogłoszenia: 114520 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, fax 082 5630450.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdu specjalistycznego o wysokim zgniocie z tylnym załadunkiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa loco Chełm do siedziby Zamawiającego, pojazdu specjalistycznego o wysokim zgniocie z tylnym załadunkiem, nr inwestycji: Z/304/2008/003. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 1. Wykonawca realizujący przedmiot postępowania zapewni bezpłatne szkolenie z zakresu obsługi i podstawowej konserwacji pojazdu 5 pracowników Zamawiającego. Szkolenie przeprowadzone będzie w siedzibie Zamawiającego w ilości co najmniej 8 godzin. Wraz z pojazdem Wykonawca dostarczy w języku polskim: instrukcję obsługi pojazdu i zabudowy, kartę gwarancyjną, katalog części zamiennych dla pojazdu i zabudowy, schemat elektryczny (w przypadku nie występowania katalogu w języku polskim, w innym dostępnym).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów Oryginalny kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: 1. spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U, Nr 19 poz. 177) oraz określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykażą się w okresie ostatnich 3 lat dostarczeniem do odbiorców co najmniej 3 porównywalnych pojazdów określonych w pkt III SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w załączniku nr 1 wraz z opisem technicznym podwozia i nadwozia oferowanego pojazdu. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, winien złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Oświadczenie, zgodnie z treścią załącznika nr 3. 4. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VIII ust. 2 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: wartość i daty dostaw pojazdów, wykaz odbiorców, pisemne potwierdzenia, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo (referencje). 5. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VIII ust. 3 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: parametry i opis techniczny potwierdzające spełnienie warunków określonych dla poszczególnych zadań. Wymagane dokumenty z powyższych punktów muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawcy, których oferty nie zawierają wymaganych dokumentów, lub z przedłożonych dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty nie będą rozpatrywane, po uwzględnieniu zastrzeżenia zawartego w art. 26 ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancyjny - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ul. Wołyńska 57 22-100 Chełm pokój 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ul. Wołyńska 57 22-100 Chełm pokój 27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Świadczenie usług sprzątania
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- "Monitoring i oświetlenie kompleksu boisk na os. Słonecznym" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie usługi planowania przestrzennego związane z realizacją celów statutowych Miasta Chełm - opracowania dokumentów planistycznych
- "Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku głównym DPG Terespol"
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.