eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów LubelskiZabezpieczenie techniczne i organizacyjne imprez promocyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Janów Lubelski: Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne imprez promocyjnych
Numer ogłoszenia: 114532 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8723070, 8720309, faks 015 8723070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjanowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne imprez promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne imprezy promocyjnej Festiwal Maliniaki w Godziszowie (gm. Godziszów) w dniu 21 czerwca 2015 r. oraz Przeglądu Kapel i Śpiewaków Weselnych w Potoku Wielkim (gm. Potok Wielki) w dniach 20-21 czerwca 2015 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 55.52.00.00-1, 79.34.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Plakatowanie (rozwieszenie plakatów) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą: 1) zmiany wynagrodzenia - w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, 2) gdy wystąpią zdarzenia losowe, 3) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji z współfinansujących realizację przedmiotu umowy, 4) z powodu okoliczności siły wyższej - wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi, grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień lub decyzji administracyjnych, 6) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 7) gdy zaistnieje inna, trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjanowski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski pok. Nr 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot Umowy realizowany jest w ramach projektu pt. Bogactwo czerpane z natury - wykorzystanie potencjałów lokalnych i walorów Ziemi Janowskiej w rozwoju przedsiębiorczości współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 -2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Impreza Festiwal Maliniaki w Godziszowie (gm. Godziszów) - 21 czerwca 2015 r. (czas trwania imprezy w godz. 14:00 dnia 21.06.2015 r. do godz. 01:00 w dniu 22.06.2015 r.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne imprezy promocyjnej Festiwal Maliniaki w Godziszowie w 2015 roku, a w szczególności: 1. Rozłożenie sceny, w tym: a) dostawa i rozłożenie dzień przed imprezą zadaszonej sceny ze schodami (osłoniętej z 3 stron) o wymiarach minimum 10 m x 8 m, wysokość podestów scenicznych min. 1,5 m, wysokość słupów 8 m. Scena musi być konstrukcją posiadającą aktualne atesty dla konstrukcji tymczasowych oraz powinna być wypoziomowana i stabilna wykonana z obowiązującymi przepisami BHP, wyposażona w schody umożliwiające bezproblemowe wejście na scenę. Powierzchnia sceny powinna być wykonana z antypoślizgowego materiału. Dojazd do sceny powinien umożliwiać bezpośredni podjazd samochodem w celu rozładunku instrumentów. b) podest pod perkusję - wymiary minimum: 2 x 3 m, wys. 30-50 cm. 2. Oświetlenie i nagłośnienie sceniczne, wymogi techniczne i sprzętowe zgodne z aktualnym riderem technicznym zespołu: Zbóje http://www.zboje.pl/uploads/userfiles/files/rider-techniczny-zboje.jpg 3. Ochrona, w tym: a) wynajęcie licencjonowanej firmy ochroniarskiej - czas pracy łącznie 15 osób przez 8 godzin. b) wynajęcie i rozłożenie barierek bezpieczeństwa przed sceną o długości min. 24 m i odgrodzenie namiotu akustyków; 4. Sanitariaty, w tym: 4 kabiny (z czego: 1 sztuka VIP, 3 - standard) i 1 umywalka. 5. Koszty porządkowe, w tym: a) ustawienie (przed rozpoczęciem imprezy) na terenie imprezy minimum 10 koszy na śmieci, b) usuwanie śmieci z koszy i sprzątanie placu w trakcie imprezy, c) sprzątanie placu po imprezie. Wywóz śmieci na wysypisko; 6. Elektryk, w tym: a) wykonanie przyłącza energetycznego od stacji trafo do sceny o parametrach na potrzeby nagłośnienia i oświetlenia zespołów o wydajności min.: pod nagłośnienie 3 x 63A/380V +/-5%, oraz pod oświetlenie 3 x 125A/380V +/-5% oraz na potrzeby wizualizacji 3 x 32A/380 +/- 5%. Odległość złączy od sceny maksymalnie 25 metrów (wszelkimi kosztami uszkodzenia sprzętu spowodowanymi wyłączeniem i włączeniem zasilania obarcza się Wykonawcę). Zasilanie należy wykonać dzień przed imprezą. b) doprowadzenie prądu 320 V do dwóch miejsc oraz 230 V do czterech miejsc wskazanych przez zamawiającego na terenie imprezy. c) dyżur elektryka w dniu 21.06.2015 r. na imprezie od godz. 10:00 do zakończenia imprezy do godz. 01:00 Zasilanie na scenie musi być prawidłowo uziemione i zabezpieczone. Firma zapewniająca zasilanie sceny i sprzętu zespołu bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców, realizatorów i techniki zespołu podczas prób i koncertu. 7. Ubezpieczenie imprezy OC i NNW w dniu 21.06.2015 r. - lokalizacja plac przy Urzędzie Gminy Godziszów w Godziszowie. 8. Usługa konferansjerska, w tym: a) prowadzenie imprezy dnia 21.06.2015 r. od godz. 15:00 do 22:00 b) zapowiadanie poszczególnych punktów programu imprezy - zgodnie z programem przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego przed imprezą - nadawanie kształtu występom zespołów folklorystycznych o charakterze scenicznym i tym przed sceną, m.in. przedstawianie artystów, zapowiadanie konkursów dla dzieci, przygotowywanie i włączenie publiczności do udziału w konkursach, itp. 9. Zapewnienie, zabezpieczenie i rozłożenie w dzień imprezy 1 namiotu dla akustyków o wym. 3 x 4 m, 1 namiotu o pow. 18 m2, wyposażonego w stoły w ilości 3 szt. o wymiarach 70 x 220 cm i 6 szt. ławek o wymiarach 40 x 220 cm. II. Catering, w tym: Usługa cateringowa podczas imprezy promocyjnej Festiwal Maliniaki w dniu 21 czerwca 2015 r., w tym: 1. 200 porcji bigosu wiejskiego (1 porcja min. 200 g), 2. 200 szt. bułeczek pszennych (1 szt. waga 65 g), Zamawiający przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia uzgodni z Wykonawcą godziny dostawy cateringu, zgodnie z przedmiotem zamówienia. III. Plakaty, banery, w tym: 1. Przygotowanie i wydruk plakatów o formacie A2 zapowiadających imprezę (program i informacje, które powinny znaleźć się na plakatach zostaną przekazane przez Zamawiającego), 200 sztuk, pełen kolor, kreda 130 g, termin realizacji: niezwłocznie po podpisaniu umowy; 2. Projekt i wykonanie 5 banerów promującego imprezę Festiwal Maliniaki 1 szt. - 1 m wysokości/6 m długości, 1 szt. - 80 cm wysokości/3 m długości, 3 szt. - 1 m wysokości/1,5 m długości (treść zostanie przekazana przez Zamawiającego), winylowe, oczkowane, nadruk w pełnym kolorze, termin realizacji: niezwłocznie po podpisaniu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 55.52.00.00-1, 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Plakatowanie (rozwieszenie plakatów) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Impreza Przegląd Kapel i Śpiewaków Weselnych w Potoku Wielkim (gm. Potok Wielki) - 20-21 czerwca 2015r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne imprezy promocyjnej Przegląd Kapel i Śpiewaków Weselnych w Potoku Wielkim w 2015 roku, a w szczególności: Parametry techniczne i organizacyjne: 1. Nagłośnienie i oświetlenie: a) Wynajem, dostarczenie, rozstawienie, montaż i demontaż, oraz obsługa nagłośnienia, w tym minimum: - nagłośnienie aktywne 5 tysięcy Wat na stronę, - 2 monitory odsłuchowe aktywne, - mikser 24 wejścia z efektami dźwiękowymi, - equalizer 32 kanałowy, - procesor dźwięku, - 4 mikrofony dynamiczne na przewodzie, - 4 mikrofony bezprzewodowe, - 2 mikrofony pojemnościowe, - 2 wzmacniacze gitarowe, - zestaw mikrofonów perkusyjnych. b) Wynajem, dostarczenie, montaż i demontaż, oraz obsługa oświetlenia scenicznego w tym minimum: - 4 ruchome głowy, - 4 pary LED kolorowe, - efekt laserowy, - 2 efekty świetlne, - konsola do obsługi świateł. 2. Ochrona, w tym: a) Wynajęcie licencjonowanej firmy ochroniarskiej - czas pracy łącznie 122 godz. - 20.06.2015 r. od godz. 18:00 do godz. 1:00 w dniu 21.06.2015 r., tj. 7 godz. x 6 ochraniarzy = 42 godz. - 21.06.2015 r. od godz. 17:00 do godz. 1:00 w dniu 22.06.2015 r., tj. 8 godz. x 10 ochraniarzy = 80 godz. b) Pilnowanie placu, namiotów, sceny w dniach: - od godz. 20:00 w dniu 19.06.2015 r. do godz. 9:00 dnia 20.06.2015 r. - od godz. 24:00 w dniu 20:06.2015 r. do godz. 9:00 dnia 21.06.2015 r. - od godz. 24:00 w dniu 21.06.2015 r. do godz. 9:00 dnia 22.06.2015 r. 3. Sanitariaty w tym: - 3 kabiny (z czego: 1 sztuka standard, 2 sztuki VIP), - 1 umywalka dwustanowiskowa. 4. Koszty porządkowe, w tym: a) Ustawienie (przed rozpoczęciem imprezy) na terenie imprezy minimum 10 koszy na śmieci, b) Usuwanie śmieci z koszy i sprzątanie placu w trakcie imprezy, c) Sprzątanie placu po imprezie w dn. 21.06.2015 r. do godz. 8.00 i w dniu 22.06.2015 r. do godz. 9.00 d) Wywóz śmieci na wysypisko. 5. Ubezpieczenie imprezy OC i NNW w dniach 20-21.06.2015 r. - lokalizacja plac przy Gminnym Ośrodku Kultury w Potoku Wielkim 6. Usługa konferansjera w tym: a) Prowadzenie imprezy w dniach 20.06.2015 r. w godz. 15:00 - 24:00 21.06.2015 r. w godz. 14:00 - 24:00 b) Zapowiadanie poszczególnych punktów programu imprezy - zgodnie z programem przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego przed imprezą - nadawanie kształtu widowiskom artystycznym o charakterze scenicznym - ludowym i tym przed sceną, m.in. przedstawianie artystów, zapowiadanie konkursów i kolejnych punktów programu, włączanie publiczności do wspólnej zabawy itp. 7. Transport oraz rozłożenie i złożenie kramów wystawowych, w tym: a) Przewiezienie ok. 300 metrów 2 drewnianych, zadaszonych kramów wystawienniczych o wymiarach 3 m x 2 m, b) Montaż i rozstawienie kramów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 2 dni przed imprezą, c) Po zakończeniu imprezy demontaż kramów, w taki sam sposób, jak przed montażem oraz przetransportowanie kramów z miejsca z którego zostały pobrane. 8. Zapewnienie, zabezpieczenie i rozłożenie dzień przed imprezą, przy scenie 5 namiotów o powierzchni: 2 namioty o pow. min. 36m2, 3 namioty o pow. min. 18m2, wyposażone w stoły w ilości min. 10 szt. o wymiarach min. 70 x 220 cm i min. 30 szt. ławek o wymiarach min. 30 x 220 cm. II. Plakaty, baner w tym: 1. Przygotowanie i wydruk plakatów formatu A2 zapowiadających imprezę (program i informacje, które powinny znaleźć się na plakatach zostaną przekazane przez Zamawiającego), w ilości 120 szt., pełen kolor, kreda 130g, termin realizacji: niezwłocznie po podpisaniu umowy; 2. Projekt i wykonanie 1 banera promującego imprezę Przegląd Kapel i Śpiewaków Weselnych (treść zostanie przekazana przez Zamawiającego), 80 cm wysokości, 3 m długości, winylowy, oczkowany, nadruk w pełnym kolorze, termin realizacji: niezwłocznie po podpisaniu umowy. III. Nagrody, w tym: Album w ilości 3 szt.: POLSKA. Historia Kultura Przyroda. Wydawnictwo SBM Sp. z o.o.lub POLSKA. ALBUM Wydawnictwo: Hachette Livre Polska lub równoważne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Plakatowanie (rozwieszenie plakatów) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.