Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-31
Wrocław: USŁUGI UBEZPIECZENIA na rzecz Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu. Sprawa znak: ZP/PN/4/2015/DF.
Numer ogłoszenia: 114539 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. , ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3475191, 3475007, faks 071 3486851.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http//bip.halaludowa.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI UBEZPIECZENIA na rzecz Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu. Sprawa znak: ZP/PN/4/2015/DF..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia 2. Zakres przedmiotu zamówienie obejmuje dwie części na które składają się: 1) Zadanie Nr 1 (Pakiet Nr 1) - ubezpieczenia majątkowe mienia w tym: - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk , - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie mienia o charakterze kolekcjonerskim, zabytkowym, - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadanego mienia. Wykaz mienia, wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe wraz z sumami ubezpieczenia zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ 2) Zadanie Nr 2 (Pakiet Nr 2) - Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej członków władz spółek handlowych. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w podziale na w/w zadania - określają Załączniki odpowiednio dla każdego z Zadań, zaprezentowane w Formularzach Kalkulacyjnych - Cenowych do SIWZ. 3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatna przez Zamawiającego w terminach określonych w umowie..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1.Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolitych z 2013 r. poz. 907 ze zm.), możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz dotyczących przedmiotu zamówienia. 2.Zamówienia uzupełniające będą obejmowały: a) nowo nabyte przedmioty ubezpieczenia oraz przedmioty, których wartość wzrosła w okresie ubezpieczenia wskutek dokonanych ulepszeń, modernizacji lub remontów (z uwzględnieniem klauzul automatycznego pokrycia), b)nowo nabyte przedmioty ubezpieczenia oraz przedmioty, których wartość wzrosła wskutek dokonanych ulepszeń, modernizacji lub remontów i które zostaną zgłoszone Wykonawcy przed każdym okresem ubezpieczenia (zamówienie uzupełniające będzie obejmowało różnicę pomiędzy zgłoszoną na kolejny okres ubezpieczenia wartością mienia a wartością mienia zawartą w zamówieniu podstawowym), c)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej związanej z tym mieniem oraz rozszerzeniem działalności Zamawiającego, a także innych rodzajów ubezpieczeń związanych z wymogami podmiotów zewnętrznych. 3.Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do rzeczywistego okresu udzielanej ochrony oraz kalkulowania składki w systemie pro rata temporis.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymogu wniesienia wadium przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. Wykonawca musi posiadać Zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 950), ważne na dzień składania ofert oraz w okresie trwania realizacji zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udokumentuje ten Wykonawca, który będzie odpowiedzialny za wykonanie tej części zamówienia do realizacji, której wymagane jest posiadanie uprawnień wymaganych powyżej przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego i dołączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, tym samym nie dokonuje jego opisu. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego i dołączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, tym samym nie dokonuje jego opisu. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego i dołączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, tym samym nie dokonuje jego opisu. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego i dołączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo (ciąg pełnomocnictw) do podpisania Oferty (jeżeli dotyczy), o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty (np. odpisu z rejestru sądowego). Pełnomocnictwo winno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń. W przypadku warunku wiedzy i doświadczenia - pisemne zobowiązanie powinno określać (współpracę) zakres czynności podmiotu trzeciego. Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę /osoby upoważnioną/ upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób. Zamawiający wymaga, aby przedłożone zobowiązanie zawierało wyraźne doprecyzowanie jakie zasoby będą przedmiotem udostępnienia, przez kogo zostaną one udostępnione i na czyją rzecz, oraz na jaki czasokres. 4) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty i oświadczone wystawione na niego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w tym dokumenty przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 5) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia (Formularz kalkulacyjno-cenowy) odpowiednio dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2. 6) Do oferty muszą być dołączone Ogólne Warunki Ubezpieczenia, które będą obowiązywać w okresie ubezpieczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Klauzule dodatkowe - fakultatywne warunki ubezpieczenia - 25
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności z wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia - szczegółowo opisane w rozdziale XI pkt. 4 SIWZ w szczególności: 1) gdy potrzebne są zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; 2) gdy potrzebna jest zmiana terminu realizacji zamówienia, w tym skrócenie czasu jego trwania; 3) gdy potrzebne są zmiany zakresu przedmiotu zamówienia - w takim przypadku zmianie mogą ulec zapisy umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jego zakresu, wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy, a także obowiązków Wykonawcy; 4) w przypadku ujawnienia się nowego ryzyka nieobjętego zakresem ubezpieczenia, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia za zgodą Wykonawcy zmian w zakresie poszczególnych rodzajów ubezpieczeń dotyczących złożonej oferty, sum ubezpieczenia, sum gwarancyjnych oraz wysokości należnych składek i okresów ubezpieczenia; 5) gdy potrzebne są zmiany w zakresie mienia stanowiącego przedmiot ubezpieczenia, a w szczególności zmiany jego wartości, między innymi z uwagi na użytkowanie oraz gospodarowanie tym mieniem. W przypadku gdy dokonane zmiany wpłyną na zmianę wysokości składki ubezpieczeniowej, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany jej wartości; 6) gdy potrzebne są zmiany w częściach przedmiotu zamówienia, które zgodnie z ofertą Wykonawcy będą wykonywane przy pomocy podwykonawców; 7) korzystnych dla Zamawiającego zmianach zakresu ubezpieczenia wynikających ze zmian OWU Wykonawcy; 8) rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SIWZ; 9) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie udało się przewidzieć w chwili zawierania umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej SIWZ, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian bedących nastepstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez koniecznosci sporzadzania aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.halaludowa.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław, budynek WCK, pokój nr 302 (Sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1 (PAKIET Nr 1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenia majątkowe mienia w tym: - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk , - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie mienia o charakterze kolekcjonerskim, zabytkowym, - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadanego mienia, Wykaz mienia, wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe wraz z sumami ubezpieczenia zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Fakultatywne warunki ubezpieczenia (z 4 podkryteriami) - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2 (Pakiet Nr 2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej członków władz spółek handlowych. Ochrona ubezpieczeniowa w ramach odpowiedzialności cywilno-prawnej obecnych, byłych i przyszłych członków organów władz spółki kapitałowej za szkody wyrządzone spółce lub osobom trzecim z tytułu uchybień i błędów oraz nieprawidłowych działań w trakcie wykonywania czynności zarządczych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Klauzule dodatkowe - FAKULTATYWNE WARUNKI UBEZPIECZENIA - 25
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- GRUPOWE UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE PRACOWNIKÓW, WSPÓŁMAŁŻONKÓW, PARTNERÓW I DOROSŁYCH DZIECI PRACOWNIKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA
- Usługi ubezpieczenia pojazdów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Usługa ubezpieczenia Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Żarach
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel
- Ubezpieczenie majątku PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku, w podziale na dwie części
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Nowa Sól - Miasto.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.