eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie prac remontowych w budynkach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Warszawa: Wykonanie prac remontowych w budynkach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
Numer ogłoszenia: 114545 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153258 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w budynkach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynkach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety: 1) Pakiet nr 1 - wykonanie prac remontowych (usunięcie szkód po awarii sieci centralnego ogrzewania) w Domu Studenta nr 2 przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie. 2) Pakiet nr 2 - wykonanie prac remontowych w Domu Studenta nr 2 przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie. 3) Pakiet nr 3 - wykonanie prac remontowych w Domu Studenta nr 2 BIS przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie. 4) Pakiet nr 4 - wykonanie prac remontowych w Domu Studenta nr 2 BIS przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie (remont elewacji i oświetlenia) 5) Pakiet nr 5 - wykonanie prac remontowych w Domu Studenta nr 1 przy ulicy Batalionu Pięść 9 w Warszawie, 2. Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierającym przedmiary robót oraz w Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), zwanym dalej dokumentacją, stanowiącą załącznik do umowy. 3. Mając na uwadze, iż zgodnie z § 8 ust 1 wzoru umowy, stanowiącym Załączniki nr 8.1 i Załącznik nr 8.2 do SIWZ, Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 KC, w związku z powyższym Zamawiający wyznaczy zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. 4. Przedmiar robót, stanowiący załącznik do SIWZ, służyć będzie Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy, zgodnie z ust. 5 Rozdziału XVIII SIWZ, z zastrzeżeniem ust. 6. 5. Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca załączył kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o udostępnione Przedmiary robót. Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią § 14 ust. 6 pkt 1 umowy służył będzie do rozliczenia wykonanych robót w razie odstąpienia od umowy. 6. W przypadku, gdy w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokona zmiany pozycji przedmiarowych Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je w kosztorysie ofertowym poprzez dodanie nowych pozycji lub wskazanie pozycji, w których zmiana została uwzględniona, o ile Zamawiający nie przekaże zmienionych Przedmiarów robót. 7. O wszelkich zmianach, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy zgłoszą zainteresowanie udziałem w postępowaniu oraz zamieści na stronie internetowej, na której udostępniono niniejszą SIWZ z załącznikami (www.wum.edu.pl, zakładka zamówienia publiczne). 8. Zamawiający wyznacza miejsce i terminy wizji lokalnej na dzień 26/06/2015r. 1) Pakiet nr 1, 2, 3, 4 - Dom Studenta nr 2 przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie godzina 12.00; 2) Pakiet nr 5 - Dom Studenta nr 1 przy ulicy Batalionu Pięść 9 w Warszawie parter przy portierni godzina 10.00. 9. Zamawiający zgodnie ze wzorem umowy będzie wymagał ustanowienia ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, której suma gwarancyjna nie może być niższa niż: pakiet nr 1 - 60.000,00 złotych; pakiet nr 2 - 1 000 000,00 złotych; pakiet nr 3 - 350 000,00 złotych; pakiet nr 4 - 100 000,00 złotych; pakiet nr 5 - 400 000,00 złotych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane-Stolarstwo Michał Królak, ul. Topolowa 17/22, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69839,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74685,61

  • Oferta z najniższą ceną: 74685,61 / Oferta z najwyższą ceną: 74685,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane-Stolarstwo Michał Królak, ul. Topolowa 17/22, Mińsk Mazowiecki, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 919210,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 838947,24

  • Oferta z najniższą ceną: 693284,26 / Oferta z najwyższą ceną: 838947,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane-Stolarstwo Michał Królak, ul. Topolowa 17/22, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 346874,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 266578,59

  • Oferta z najniższą ceną: 266578,59 / Oferta z najwyższą ceną: 360180,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane-Stolarstwo Michał Królak, ul. Topolowa 17/22, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93077,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100507,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100507,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100507,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane-Stolarstwo Michał Królak, ul. Topolowa 17/22,, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 371855,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 388120,03

  • Oferta z najniższą ceną: 388120,03 / Oferta z najwyższą ceną: 481147,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.