To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-09
Piława Górna: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej
Numer ogłoszenia: 114550 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35088 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piława Górna, ul. Piastowska 69, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 74 8324934, faks 74 8371386.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Obsługę w trakcie realizacji Inwestycji pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej oraz po jej zakończeniu, co ma na celu w szczególności realizację Inwestycji zgodnie z: 1.1. Przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane - z wyłączeniem uprawnień do zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu Zamawiającego. 1.2. Dokumentacją projektową, warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę. 1.3. Wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, wytycznymi realizacji inwestycji, specyfikacją istotnych warunków zamówienia stanowiącą załącznik do ogłoszenia o przetargu na realizację Inwestycji. 2. Zamawiający dostarczy Wykonawcy dokumentację projektową. 3. Planowany okres prowadzenia robót budowlanych to od kwietnia 2016r. do czerwca 2018r. 4. Zakres obowiązków Inwestora Zastępczego: 4.1. Dokonanie weryfikacji dokumentacji Zamawiającego, w celu sprawdzenia zgodności i kompletności składających się na dokumentację opracowań i dokumentów (w szczególności ich zgodności z kosztorysami) oraz weryfikacji ewentualnych błędów lub wyjaśnienia niezgodności. Przedstawienie raportu z weryfikacji. 4.2. Weryfikacja dokumentacji zostanie przeprowadzona do czasu ogłoszenia przetargu, w którym zostanie wyłoniony wykonawca robót budowlanych. 4.3. Znajomość (bieżąca) zasad dofinansowywania inwestycji przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. 4.4. Udział w organizacji i przeprowadzeniu przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych, w tym przy sporządzaniu kompletnej dokumentacji przetargowej i ocenie złożonych ofert. 4.5. Przekazanie wykonawcy robót budowlanych, po dokonaniu wyboru i podpisaniu umowy, w imieniu Zamawiającego, kompletnej dokumentacji projektowej oraz terenu budowy. 4.6. Zaopiniowanie Harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonawcy robót budowlanych stanowiącego podstawę rozliczeń między wykonawcą robót budowlanych, a Zamawiającym opisanych w umowie, której przedmiotem będzie realizacja Inwestycji, w terminie do 5 dni od jego otrzymania. 4.7. Zawiadomienie organu architektoniczno-budowlanego o rozpoczęciu budowy. 4.8. Zgłaszanie projektantowi wszelkich zastrzeżeń do projektu i dokonywanie z nim niezbędnych uzgodnień i wyjaśnień, ale zawsze po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 4.9. Nadzór inwestorski przy realizacji Inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami. Minimum dwa pobyty tygodniowo na budowie inspektorów nadzoru oraz pozostałych - zgłoszonych osób wchodzących w skład personelu Inwestora Zastępczego w przypadku zaistnienia potrzeby ich obecności przy realizacji inwestycji. 4.10. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie posiadanych przez wykonawcę robót budowlanych odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń. 4.11. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, w tym robót ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach techniczny instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania. 4.12. Opiniowanie zgłoszeń wykonawcy robót budowlanych o częściowych odbiorach zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym ww. Inwestycji. 4.13. Potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnie stwierdzonych wad. 4.14. Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. poż, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji. 4.15. Egzekwowanie wykonania przez wykonawcę robót budowlanych jego obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym. 4.16. Egzekwowanie, aby umowa z wykonawcą robót budowlanych została wykonana w terminie, ewentualnie zawiadomienie Zamawiającego o zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu realizacji robót. Opiniowanie przyczyny nie dotrzymania terminu wykonania zadania przez wykonawcę robót budowlanych, stanowiącej podstawę dla Zamawiającego do wystąpienia w sprawie kar umownych, o odszkodowanie za zwłokę i do dochodzenia (na zasadach ogólnych przepisów Kodeksu Cywilnego) odszkodowania uzupełniającego przenoszącego wysokość kar umownych - do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Opinia będzie wykonana najpóźniej w terminie 14 dni od daty zaistnienia ww. okoliczności. 4.17. Wykonywanie dokumentacji fotograficznej placu budowy, poszczególnych elementów robót budowlanych, również z czynności odbiorowych i archiwizowanie, za pomocą zdjęć w formie cyfrowej (również film w formie cyfrowej) z pisemnymi komentarzami dla Zamawiającego. 4.18. Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych, ich zgodności pod względem merytorycznym i rachunkowym z umowa zawartą z wykonawca robót budowlanych, opisywanie faktur wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych zgodnie z zasadami określonymi przez instytucję udzielającą dofinansowania Inwestycji w terminie do 5 dni od daty ich otrzymania. 4.19. Kontrola stanu zatrudnienia podwykonawców i rozliczeń wykonawcy robót budowlanych z podwykonawcami z uwagi na przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 143a-143d oraz Kodeksu Cywilnego zawarte w art. 6471. 4.20. Prowadzenie min. raz w tygodniu narad roboczych na terenie Inwestycji z udziałem kierownika budowy, inspektorów nadzoru, przedstawiciela Zamawiającego oraz sporządzanie pisemnej dokumentacji, w tym notatek z przeprowadzonych narad. 4.21. Przygotowanie materiałów do odbiorów częściowych, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru częściowego. 4.22. Dokonanie czynności odbioru częściowego, w tym sporządzenie protokołu odbioru częściowego i skompletowanie dokumentacji odbiorowej. 4.23. Rozliczenie częściowe Inwestycji zgodnie m.in. z zasadami określonymi przez instytucję udzielającą dofinansowania Inwestycji - Ministerstwa Sportu i Turystyki. 4.24. Przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji. 4.25. Dokonanie czynności odbioru końcowego Inwestycji w tym sporządzenie protokołu odbioru końcowego Inwestycji i skompletowanie dokumentacji odbiorowej Inwestycji. 4.26. Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji. 4.27. Rozliczenie końcowe Inwestycji zgodnie m.in. z zasadami określonymi przez instytucję udzielającą dofinansowania Inwestycji - Ministerstwa Sportu i Turystyki. 4.28. Przekazanie Zamawiającemu zrealizowanej Inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym pozwalającym na natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. 4.29. Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji publicznej w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw. 4.30. Naliczanie w imieniu Zamawiającego kar umownych oraz ewentualnie odszkodowań. 4.31. Przygotowanie, w przypadku przerwania robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych, inwentaryzacji wykonanych robót. 4.32. Opiniowanie z Zamawiającym i rekomendowanie każdej propozycji aneksu do Umowy z wykonawcą robót budowlanych. 4.33. Rozwiązywanie razem z Zamawiającym wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji projektowej dla ww. Inwestycji. 4.34. W okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady, lecz nie dłużej niż przewiduje to umowa, Inwestor Zastępczy będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych i rozwiązywaniu sporów. 4.35. Archiwizację korespondencji, dokumentacji i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji. 5. Na etapie rękojmi za wady do obowiązków Inwestora Zastępczego należy: 5.1. Egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych terminowego usunięcia potwierdzonych wad, zgodnie z zapisami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcą robót. 5.2. Protokolarne stwierdzenie usunięcia wad przez wykonawcę robót budowlanych. 5.3. W razie sporu z wykonawcą robót budowlanych kompletowanie dokumentacji będącej w posiadaniu Inwestora Zastępczego i doręczenia jej Zamawiającemu. 5.4. Współuczestnictwo na wniosek Zamawiającego w dochodzeniu od wykonawcy robót budowlanych roszczeń dotyczących rękojmi za wady. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 6.1. Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami. 6.2. Wykonania przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 79.99.40.00 - Usługi zarządzania umowami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH "INWEST - PROJEKT" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Inwest-Projekt Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 15a, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82353,00
Oferta z najniższą ceną: 82353,00 / Oferta z najwyższą ceną: 392370,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- Etap II - część 2
- ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- Prowadzenie kompleksowej obsługi oraz dozoru nad urządzeniami energetycznymi SN i NN zainstalowanymi na obiektach pompowni, utrzymywanych i eksploatowanych przez ZPT w Sulechowie.
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla inwestycji w miejscowości Korabiewice na terenie działki 204, gm. Puszcza Mariańska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.