eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninModernizacja bloku żywieniowego w Szkole Podstawowej Nr 1 w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Konin: Modernizacja bloku żywieniowego w Szkole Podstawowej Nr 1 w Koninie
Numer ogłoszenia: 114562 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Kolska 2, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428252, fax 063 2428252.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja bloku żywieniowego w Szkole Podstawowej Nr 1 w Koninie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont zaplecza kuchennego w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Koninie.Do wykonania w ramach remontu - roboty branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: wadium - nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum dwie roboty zakresem i wartością podobne do robót stanowiących przedmiot zamówienia. Przez roboty podobne należy rozumieć roboty remontowe o wartości nie mniejszej jak 80.000,00 każda 3.Dysponują odpowiednią kadrą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia tj: a. kierownikiem budowy w branży budowlanej posiadającym : - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b. kierownikami budowy w branży sanitarnej i elektrycznej posiadających uprawnienia : - w branży sanitarnej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - w branży elektrycznej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Kierownicy (wszystkich branż) muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego, na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz.42 z poźn. zm.). 4. Dysponują potencjałem technicznym koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 40.000,00 zł. 6. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych robót (minimum 2) zakresem i wartością podobnych do robót stanowiących przedmiot zamówienia.Przez roboty podobne należy rozumieć roboty remontowe o wartości nie mniejszej jak 80.000,00 każda + dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały należycie wykonane. 3. Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, -wymagane w postępowaniu uprawnienia , -aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 4.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 40.000,00 zł 5.Potwierdzenie dysponowaniem sprzętem koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia - na formularzu oferty 6.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1konin.webpark.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 66,00 zł) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin ul.Kolska 2 , sekretariat lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 31.07.2007r..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:15, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Koninie 62-500 Konin ul.Kolska 2 , pokój nr - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.