Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-17
Warszawa: Malowania ścian i sufitów w budynku będącym siedzibą Sądu Rejonowego dla Warszawy-Żoliborza w Warszawie przy
ul. A. Kocjana 3 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 114573 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Żoliborza w Warszawie , ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 328 65 88, faks 22 328 65 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.warszawa.so.gov.pl/sad-rejonowy-dla-warszawy-zoliborza.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowania ścian i sufitów w budynku będącym siedzibą Sądu Rejonowego dla Warszawy-Żoliborza w Warszawie przy ul. A. Kocjana 3 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie: malowania ścian i sufitów w budynku będącym siedzibą Sądu Rejonowego dla Warszawy-Żoliborza w Warszawie przy ul. A. Kocjana 3 w Warszawie. Roboty prowadzone będą w budynkach oznaczonych: 4.1, 4.2, 4.3, oraz w budynku 8 i zgodnie z dokumentacją przetargową obejmują: - roboty zabezpieczające oraz roboty towarzyszące, (przenoszenie mebli i akt, demontaż i montaż elementów wyposażenia ruchomego, zabezpieczenie folią na czas remontu podłóg, drzwi, okien, niemalowanych elementów wyposażenia itp.) - roboty przygotowawcze, (odbicie tynków wew. usuwanie wykwitów-zacieków w miejscach wskazanych, wykonanie pasów tynku zwykłego, naprawa pęknięć łączeń okładzin z płyt gipsowo-kartonowych, przygotowanie powierzchni pod malowanie, szpachlowanie tynków, gruntowanie podłoży - roboty polegające na położeniu powłok malarskich (dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych, dwukrotne malowanie farbami lateksowymi starych tynków wewnętrznych zgodnie z przedmiarami). - montaż desek odbojowych (zgodnie z przedmiarami).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz robót budowlanych, w tym w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron umowy lub wystąpieniem okoliczności nieprzewidzianych przez Strony w momencie zawierania umowy, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i okolicznościach: 1) przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, 2) terminu realizacji umowy, o czas opóźnienia, który nie był spowodowany zawinionym działaniem Wykonawcy jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy: na uzasadniony wniosek Zamawiającego, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub z powodu działania siły wyższej w rozumieniu odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego (np.: pożar, trzęsienie ziemi ); 3) osób realizujących przedmiot umowy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, w formie pisemnej, 4) zmiany wysokości podatku VAT, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiany podwykonawcy robót, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny 6) zmiany wynagrodzenia ryczałtowego brutto w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których jest mowa w ust. 2 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez Stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez Strony stosownego protokołu. 4. Zmiana umowy może być dokonana za porozumieniem Stron w formie pisemnego aneksu. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.warszawa.so.gov.pl/sad-rejonowy-dla-warszawy-zoliborza.html/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Żoliborza w Warszawie, ul A. Kocjana3, 01-473 Warszawa, Bud E, I piętro, pokój 1122.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy dla Warszawy - Żoliborza w Warszawie, ul. A. Kocjana 3 01-473 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Rozbudowa Żłobka w Zbąszyniu w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029, edycja 2.
- Budowa sali gimnastycznej, samorządowego żłobka oraz samorządowego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Uszczynie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa zaplecza dydaktycznego na potrzeby praktycznej nauki zawodu wraz z niezbędnym wyposażeniem w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Sandomierzu.
- Prace instalacyjno- budowlane związane z przygotowaniem pomieszczeń do montażu aparatu do angiografii komputerowej wraz z zakupem i dostawą kolumny anestezjologicznej i wyposażenia.
- Adaptacja pomieszczeń do montażu angiografu
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.