Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-13
Toruń: Dostawa zestawów do zabiegów artroskopowych rekonstrukcyjnych w obrębie stawu ramiennego, stabilizatorów DHS i DCS, implantów ortopedycznych barkowych, zestawów do artroskopii (kaniule, trokary, obturator ołówkowy, optyka artroskopowa
i światłowody)
Numer ogłoszenia: 114585 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do zabiegów artroskopowych rekonstrukcyjnych w obrębie stawu ramiennego, stabilizatorów DHS i DCS, implantów ortopedycznych barkowych, zestawów do artroskopii (kaniule, trokary, obturator ołówkowy, optyka artroskopowa i światłowody).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 - dostawa zestawów do zabiegów artroskopowych rekonstrukcyjnych w obrębie stawu ramiennego:
1. Kotwice niskoprofilowe do naprawy obrąbka panewki stawu ramiennego biowchłanialne w kształcie klina, samoblokujące się w kanale kostnym, z pętlą nici blokowaną w szczelinie kotwicy z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 19 kg osadzone na wprowadzaczu z funkcją /stop/. - 30 szt.
2 Kotwice przeznaczone do naprawy stożka rotatorów, tenodezy bicepsa i innych napraw tkanek miękkich, niewchłanialne tytanowe w kształcie spirali z min. czterema pełnymi obrotami gwintu o średnicy 5 mm do bezpośredniego umieszczania w warstwie podchrzęstnej kości bez konieczności wiercenia, , z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 24 kg osadzone na wprowadzaczu z oznakowaniem głębokości wprowadzenia kotwicy - 20 szt.
3 Kotwice przeznaczone do naprawy stożka rotatorów, tenodezy bicepsa i innych napraw tkanek miękkich, niewchłanialne tytanowe w kształcie spirali z min. czterema pełnymi obrotami gwintu o średnicy 6,5 mm do bezpośredniego umieszczania w warstwie podchrzęstnej kości bez konieczności wiercenia, , z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 24 kg osadzone na wprowadzaczu z oznakowaniem głębokości wprowadzenia kotwicy -10 szt.
4 Kotwice biowchłanialne w kształcie spirali z min. czterema pełnymi obrotami gwintu o średnicy 4,5 mm z dwoma rodzajami gwintu (do warstwy korowej i gąbczastej kości) do bezpośredniego umieszczania w warstwie podchrzęstnej kości bez konieczności wiercenia, , z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego
i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 24 kg osadzone na wprowadzaczu z oznakowaniem głębokości wprowadzenia kotwicy - 20 szt.
5 Przezroczyste gwintowane kaniule artroskopowe o wym. 7,0 x 75 mm z potrójnym systemem uszczelniającym - 5 szt.
6 Kaniule ssące do pompy artroskopowej FMS DUO - 20 szt.
7 Zestawy drenów jednorazowych sterylnych podających i odbierających płyn z pompy artroskopowej FMS DUO - 30 kpl.
8. Końcówka ssaka podłogowego do ciągłego osuszania podłogi -1 szt.
9 Końcówki robocze do shavera do usuwania tkanek miękkich o brzegach:
- ząbkowanych -10 szt.
- gładkich - 5 szt.
10 Owalne frezy wysokoobrotowe do usuwania tkanki kostnej - 5 szt.
Zadanie Nr 2 - dostawa stabilizatorów DHS i DCS
1.Dynamiczny stabilizator biodrowy DHS, kompletny w składzie:
- płytka DHS od 2 - 20 otworów
- śruba doszyjkowa - o średnicy gwintu O 12,5 mm i O 16 mm i długości gwintu 22 mm i 27 mm
- śruba kompresyjna (30 kpl.)
2.Dynamiczny stabilizator kłykciowy DCS, kompletny w składzie:
- płytka DCS od 6 do 22 otworów
- śruba główna (szyjkowa) o średnicy gwintu O12,5 mm i O 16 mm i długości gwintu 22 mm i 27 mm
- śruba kompresyjna (10 kpl.)
Zadanie Nr 3 - dostawa implantów tytanowych do rekonstrukcji artroskopowych w obrębie stawu barkowego
1. Implanty tytanowe do rekonstrukcji artroskopowych w obrębie stawu barkowego, jednoniciowe, niegwintowane, mocowane w kości za pomocą sprężystych rozpórek, o średnicy 2,4 mm - 30 szt.
Zadanie Nr 4 - dostawa implantów tytanowych do rekonstrukcji w obrębie stawu barkowego
1 Implanty do rekonstrukcji w obrębie stawu barkowego tytanowe gwintowane dwuniciowe o średnicach 2,8 mm, 3,5 mm 5,0 mm i 6,5 mm. - 20 szt.
Zadanie Nr 5 - dostawa implantów do dwu- i wielorzędowej rekonstrukcji stożka rotatorów
1 Implanty do dwu- i wielorzędowej rekonstrukcji stożka rotatorów pozwalające na regulację napięcia nici po finalnym osadzeniu implantu w kości, z systemem zabezpieczającym przed zerwaniem wewnętrznego gwintu w implancie, o średnicy 5,5 mm i 6,5 mm. - 10 szt.
Zadanie Nr 6 - dostawa zestawów do artroskopii (kaniule, trokary, obturator ołówkowy, optyka artroskopowa i światłowody).
1. Kaniula artroskopowa 5,8 mm, 2 zawory obrotowe - 3 szt.
2. Trokar do kaniuli 5,8 mm - 1 szt.
3. Obturator ołówkowy do kaniuli 5,8 mm - 2 szt.
4. Optyka artroskopowa wysokiej rozdzielczości HD Ideal Eyes 4mm, 30 stopni - 3 szt.
5. Światłowód 5mm x 3m - 3 szt.
.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.18.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. dla poszczególnych zadań:
Zadanie Nr 1 - 30.000,00 zł,
Zadanie Nr 2 - 24.000,00 zł,
Zadanie Nr 3 - 6.000,00 zł,
Zadanie Nr 4 - 5.600,00 zł,
Zadanie Nr 5 - 14.000,00 zł,
Zadanie Nr 6 - 20.000,00 zł,
brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 54.000,00 zł. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
Zadanie Nr 1 - 37.500,00 zł,
Zadanie Nr 2 - 30.000,00 zł,
Zadanie Nr 3 - 7.500,00 zł,
Zadanie Nr 4 - 7.000,00 zł,
Zadanie Nr 5 - 17.500,00 zł,
Zadanie Nr 6 - 25.000,00 zł,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.
Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie 67.500,00 zł. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a/ zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) lub aktualny certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi - dotyczy także instrumentarium.
b/ prospekty/ katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
*Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.
*Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym. 2. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie stanowiła zmiany umowy i nie będzie wymagała aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa zestawów do zabiegów artroskopowych rekonstrukcyjnych w obrębie stawu ramiennego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kotwice niskoprofilowe do naprawy obrąbka panewki stawu ramiennego biowchłanialne w kształcie klina, samoblokujące się w kanale kostnym, z pętlą nici blokowaną w szczelinie kotwicy z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 19 kg osadzone na wprowadzaczu z funkcją /stop/. - 30 szt.
2 Kotwice przeznaczone do naprawy stożka rotatorów, tenodezy bicepsa i innych napraw tkanek miękkich, niewchłanialne tytanowe w kształcie spirali z min. czterema pełnymi obrotami gwintu o średnicy 5 mm do bezpośredniego umieszczania w warstwie podchrzęstnej kości bez konieczności wiercenia, , z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 24 kg osadzone na wprowadzaczu z oznakowaniem głębokości wprowadzenia kotwicy - 20 szt.
3 Kotwice przeznaczone do naprawy stożka rotatorów, tenodezy bicepsa i innych napraw tkanek miękkich, niewchłanialne tytanowe w kształcie spirali z min. czterema pełnymi obrotami gwintu o średnicy 6,5 mm do bezpośredniego umieszczania w warstwie podchrzęstnej kości bez konieczności wiercenia, , z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 24 kg osadzone na wprowadzaczu z oznakowaniem głębokości wprowadzenia kotwicy -10 szt.
4 Kotwice biowchłanialne w kształcie spirali z min. czterema pełnymi obrotami gwintu o średnicy 4,5 mm z dwoma rodzajami gwintu (do warstwy korowej i gąbczastej kości) do bezpośredniego umieszczania w warstwie podchrzęstnej kości bez konieczności wiercenia, , z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 24 kg osadzone na wprowadzaczu z oznakowaniem głębokości wprowadzenia kotwicy - 20 szt. 5 Przezroczyste gwintowane kaniule artroskopowe o wym. 7,0 x 75 mm z potrójnym systemem uszczelniającym - 5 szt.
6 Kaniule ssące do pompy artroskopowej FMS DUO - 20 szt.
7 Zestawy drenów jednorazowych sterylnych podających i odbierających płyn z pompy artroskopowej FMS DUO - 30 kpl.
8. Końcówka ssaka podłogowego do ciągłego osuszania podłogi -1 szt. 9 Końcówki robocze do shavera do usuwania tkanek miękkich o brzegach: - ząbkowanych -10 szt.
- gładkich - 5 szt.
10 Owalne frezy wysokoobrotowe do usuwania tkanki kostnej - 5 szt..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa stabilizatorów DHS i DCS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dynamiczny stabilizator biodrowy DHS, kompletny w składzie:
- płytka DHS od 2 - 20 otworów
- śruba doszyjkowa - o średnicy gwintu O 12,5 mm i O 16 mm i długości gwintu 22 mm i 27 mm
- śruba kompresyjna (30 kpl.)
2.Dynamiczny stabilizator kłykciowy DCS, kompletny w składzie:
- płytka DCS od 6 do 22 otworów
- śruba główna (szyjkowa) o średnicy gwintu O12,5 mm i O 16 mm i długości gwintu 22 mm i 27 mm
- śruba kompresyjna (10 kpl.).2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa implantów tytanowych do rekonstrukcji artroskopowych w obrębie stawu barkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Implanty tytanowe do rekonstrukcji artroskopowych w obrębie stawu barkowego, jednoniciowe, niegwintowane, mocowane w kości za pomocą sprężystych rozpórek, o średnicy 2,4 mm - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - dostawa implantów tytanowych do rekonstrukcji w obrębie stawu barkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Implanty do rekonstrukcji w obrębie stawu barkowego tytanowe gwintowane dwuniciowe o średnicach 2,8 mm, 3,5 mm 5,0 mm i 6,5 mm. - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - dostawa implantów do dwu- i wielorzędowej rekonstrukcji stożka rotatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Implanty do dwu- i wielorzędowej rekonstrukcji stożka rotatorów pozwalające na regulację napięcia nici po finalnym osadzeniu implantu w kości, z systemem zabezpieczającym przed zerwaniem wewnętrznego gwintu w implancie, o średnicy 5,5 mm i 6,5 mm. - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - dostawa zestawów do artroskopii (kaniule, trokary, obturator ołówkowy, optyka artroskopowa i światłowody)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula artroskopowa 5,8 mm, 2 zawory obrotowe - 3 szt.
2. Trokar do kaniuli 5,8 mm - 1 szt.
3. Obturator ołówkowy do kaniuli 5,8 mm - 2 szt.
4. Optyka artroskopowa wysokiej rozdzielczości HD Ideal Eyes 4mm, 30 stopni - 3 szt.
5. Światłowód 5mm x 3m - 3 szt.
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawę medycznego sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Endoskopii i Bloku Operacyjnego SP ZOZ w Hajnówce
- Dostawa sprzętu medycznego: aparatu do masażu, zmotoryzowanej szyny CPM, stołu zabiegowego, gastroskopu video, optyki histeroskopowej i resektoskopowej, płaszczy do optyk.
- Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia na potrzeby Głównego Traktu Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach, z podziałem na 5 zadań.
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.