Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-23
Wrocław: Zorganizowanie i przeprowadzenie różnych form doskonalenia zawodowego dla nauczycieli z terenu województwa dolnośląskiego
Numer ogłoszenia: 114609 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty we Wrocławiu , pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3406336, faks 71 3406108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie różnych form doskonalenia zawodowego dla nauczycieli z terenu województwa dolnośląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie różnych form doskonalenia zawodowego dla nauczycieli z terenu województwa dolnośląskiego. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca winien zorganizować i przeprowadzić następujące rodzaje form doskonalących 1) Pragmatyka szkolna w zakresie umiejętności tworzenia, wyboru i modyfikowania programów nauczania w kształceniu zawodowym. 2) Śladami dziedzictwa narodowego na kresach wschodnich, edukacja patriotyczna. 3) Metody kształcenia i ocena ich efektywności w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 4) Umiejętności interpersonalne nauczycieli w szczególności w relacji z uczniem i rodzicem. 5) Kształcenie umiejętności nauczycieli w zakresie oceny dojrzałości szkolnej dzieci. 6) Kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 7) Efektywne sposoby poprawy wyników kształcenia w szkołach podstawowych z wykorzystaniem analiz wyników sprawdzianu 2. Wykonawca zamówienia w zakresie szkolenia w zakresie tematu pn. Efektywne sposoby poprawy wyników kształcenia w szkołach podstawowych z wykorzystaniem analiz wyników sprawdzianu - uwzględni m.in. n/w zagadnienia: a/ analiza wyników sprawdzianu ze szczególnym uwzględnieniem czynników szkolnych, b/ rozpoznanie potrzeb szkoły mających wpływ na efektywność kształcenia, c/ umiejętność wyciągania wniosków związanych z potrzebami i trudnościami szkoły, d/ projektowanie działań związanych z poprawą efektywności kształcenia - minimum za okres 5 lat 3. Wybór rad pedagogicznych, dla których zorganizowany będzie kurs wskazany w zamówieniu leży po stronie Zamawiającego i dotyczy szkół podstawowych działających na terenie województwa dolnośląskiego. 4. Miejsce wykonania zamówienia: województwo dolnośląskie. 5. W postępowaniu mogą wziąć udział następujące podmioty: uczelnie wyższe, zakłady kształcenia nauczycieli, publiczne i niepubliczne placówki doskonalenia nauczycieli..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tzn.jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie zrealizowanych co najmniej 2 usług porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda. Do wykazu usług należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo/a osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (druk własny Wykonawcy), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów i/lub pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Plan i program szkolenia - 30
- 3 - Kwalifikacja Kadry - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Określenie warunków dokonania zmiany umowy: 2.1. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w Umowie termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności. 2.2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany osób wskazanych w ofercie do realizacji zamówienia w przypadku: 2.2.1. choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących osób realizujących zamówienie 2.2.2. nie wywiązywania się osób wskazanych w ofercie z obowiązków wynikających z umowy, 2.2.3. jeżeli zmiana osób wskazanych w ofercie stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), 2.3. Zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania usług określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 2.4. Zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 2.5. Zmiany w zakresie zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia, co w konsekwencji prowadzić może do odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, gdy zmiana taka jest korzystna dla interesu publicznego. 3. Okoliczności przewidziane powyżej stanowiące podstawę zmiany Umowy stanowią uprawnienie Zamawiającego a nie jego obowiązek
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuratorium.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kuratorium Oswiaty 50-951 Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1 pokoj nr 2007 - II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Kuratorium Oswiaty 50-951 Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1 pokoj nr 2007 - II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Modernizacja pomieszczeń Żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- "Rozbiórka i wykonanie nowych stropów w pomieszczeniach sanitarnych w budynku UWr przy ul. Skłodowskiej-Curie 83-85 we Wrocławiu."
- Wymiana dylatacji bitumicznych na elastyczne urządzenia poliuretanowe, na wiadukcie wschodnim w ciągu ulicy Armii Krajowej we Wrocławiu.
- Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach - zakończenie robót budowlanych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego i technicznego Zamawiającego
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I NARZĘDZI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- Dostawa paliw płynnych w roku 2025/2026 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
- Zakup pliwa
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.