Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-09
Gliwice: ZADANIE 1:
Wymiana okien w budynku przedszkola
ZADANIE 2:
Wykonanie izolacji ścian zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 114625 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 8 w Gliwicach, ul. Horsta Bienka 19, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2313932, fax 032 2313932.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Miejskie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE 1: Wymiana okien w budynku przedszkola ZADANIE 2: Wykonanie izolacji ścian zewnętrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: Wymiana okien w budynku przedszkola Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien w budynku przedszkola. Istniejące okna są w złym stanie technicznym. Występują uszkodzenia elementów okien. Planuje się, w ramach prac termomodernizacyjnych, wymianę istniejących okien drewnianych na okna PCW, wymianę parapetów zewnętrznych oraz wykonanie towarzyszących robót budowlanych. Ilość okien do wymiany: 51 sztuk ZADANIE 2: Wykonanie izolacji ścian zewnętrznych Na ścianach zewnętrznych w piwnicy występują ślady wilgoci. Dla poprawienia właściwości izolacyjnych ścian planuje się wykonanie z zewnątrz: izolacji przeciwwilgociowej, izolacji wykonanej za pomocą iniekcji oraz wykonania izolacji termicznej. Dla wykonania robót zasadniczych należy wykonać towarzyszące roboty budowlane: roboty ziemne, nawierzchniowe i inne Powierzchnia ścian do wykonania izolacji przeciwwilgociowej: około 63 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 09.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki przystąpienia do postępowania: 1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnej z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - wykonanie co najmniej trzech robót o wartości brutto przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Wykaz wykonanych w ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających Dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem: kierownik robót uprawniony w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; staż minimum 3 lata, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia zawodowego, stażu pracy i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów) 1.3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku - złożenie oświadczenie o posiadaniu niezbędnych środków dla realizacji przedmiotu zamówienia 1.4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o treści zgodnej z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wraz zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia te warunki
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki przystąpienia do postępowania: 1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnej z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - wykonanie co najmniej trzech robót o wartości brutto przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Wykaz wykonanych w ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających Dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem: kierownik robót uprawniony w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; staż minimum 3 lata, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia zawodowego, stażu pracy i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów) 1.3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku - złożenie oświadczenie o posiadaniu niezbędnych środków dla realizacji przedmiotu zamówienia 1.4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o treści zgodnej z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wraz zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia te warunki
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Miejskie Nr 8, ul. Horsta Bienka 19; 44-100 Gliwice Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: do odbioru w kancelarii przedszkola, w godzinach: 9.00-13.00,faks 0/32/231-39-32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Przedszkole Miejskie Nr 8, ul. Horsta Bienka 19; 44-100 Gliwice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana okien w budynku przedszkola.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien w budynku przedszkola. Istniejące okna są w złym stanie technicznym. Występują uszkodzenia elementów okien. Planuje się, w ramach prac termomodernizacyjnych, wymianę istniejących okien drewnianych na okna PCW, wymianę parapetów zewnętrznych oraz wykonanie towarzyszących robót budowlanych. Ilość okien do wymiany: 51 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.55.00-2, 45.21.11.00-5, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie izolacji ścian zewnętrznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na ścianach zewnętrznych w piwnicy występują ślady wilgoci. Dla poprawienia właściwości izolacyjnych ścian planuje się wykonanie z zewnątrz: izolacji przeciwwilgociowej, izolacji wykonanej za pomocą iniekcji oraz wykonania izolacji termicznej. Dla wykonania robót zasadniczych należy wykonać towarzyszące roboty budowlane: roboty ziemne, nawierzchniowe i inne Powierzchnia ścian do wykonania izolacji przeciwwilgociowej: około 63 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.55.00-2, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.