eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaSzkolenie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Iława oraz w filiach urzędu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Iława: Szkolenie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Iława oraz w filiach urzędu
Numer ogłoszenia: 114629 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie, ul. Andersa 2A, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6495502, fax 089 6495502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Iława oraz w filiach urzędu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 7 szkoleń dla osób bezrobotnych: 1. Pracownik ochrony osób i mienia z licencją I stopnia - grupa 10 osób, 2. Kurs florystyczny - grupa 10 osób, 3. Glazurnik-posadzkarz - grupa 10 osób, 4. Operator maszyn CNC - grupa 10 osób, 4. Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - grupa 10 osób, 6. Samodzielny księgowy - grupa 10 osób, 7. Obsługa komputera dla zaawansowanych - grupa 10 osób

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym zał. nr 12 o spełnieniu wymagań z art. 22 ust.1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust.2 pkt.1-3 ustawy. 2. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składnia ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składnia ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia podaniem daty i miejsca wykonania. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych we właściwym miejscowo Wojewódzkim Urzędzie Pracy, na podstawie art. 20 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.). 9. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedstawić następujące dokumenty: a) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym zał. nr 12 o spełnieniu wymagań z art. 22 ust.1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust.2 pkt.1-3 ustawy. 2. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składnia ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składnia ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia podaniem daty i miejsca wykonania. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych we właściwym miejscowo Wojewódzkim Urzędzie Pracy, na podstawie art. 20 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.). 9. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedstawić następujące dokumenty: a) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 35
  • 2. Program szkolenia - 35
  • 3. Kwalifikacja kadry dydaktycznej - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.ilawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie ul. Gen. Andersa 2A 14-200 Iława, pokój nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie ul. Gen. Andersa 2A 14-200 Iława, pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pracownik ochrony osób i mienia z licencją I stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy szkolenia 10 osób bezrobotnych z wykształceniem co najmniej podstawowym lub gimnazjalnym, ukończone 21 lat, niekaralność, uregulowana służba wojskowa, z zakresu prac związanych z zawodem pracownik ochrony osób i mienia z licencją I stopnia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Kwalifikacja kadry dydaktycznej - 35

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs florystyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy szkolenia 10 osób bezrobotnych z wykształceniem co najmniej zasadniczym zawodowym z zakresu prac związanych z zawodem florysta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Program szkolenia - 35
    • 3. Kwalifikacja kadry dydaktycznej - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Glazurnik-posadzkarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy szkolenia 10 osób bezrobotnych z wykształceniem co najmniej podstawowym lub gimnazjalnym z zakresu prac związanych z zawodem glazurnik-posadzkarz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Program szkolenia - 35
    • 3. Kwalifikacja kadry dydaktycznej - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator maszyn CNC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy szkolenia 10 osób bezrobotnych z wykształceniem co najmniej zasadniczym zawodowym z zakresu prac związanych z zawodem operator maszyn CNC.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Program szkolenia - 35
    • 3. Kwalifikacja kadry dydaktycznej - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy szkolenia 10 osób bezrobotnych z wykształceniem co najmniej zasadniczym zawodowym z zakresu prac związanych z zawodem magazynier z obsługą wózków jezdniowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Program szkolenia - 35
    • 3. Kwalifikacja kadry dydatycznej - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Samodzielny księgowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy szkolenia 10 osób bezrobotnych z wykształceniem co najmniej średnim ekonomicznym z zakresu prac związanych z zawodem samodzielny ksiegowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Program szkolenia - 35
    • 3. Kwalifikacja kadry dydaktycznej - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obsługa komputera dla zaawansowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy szkolenia 10 osób bezrobotnych z wykształceniem co najmniej średnim oraz z podstawową znajomością obsługi komputera z zakresu prac związanych z obsługą komputera dla zaawansowanych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Program szkolenia - 35
    • 3. Kwalifikacja kadry dydaktycznej - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.