Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-29
Łódź: WYKONYWANIE BADAŃ LABORATORYJNYCH DLA UNIWERSYTECKIEGO SZPITALA KLINICZNEGO NR 5 W ŁODZI Z PODZIAŁEM NA 2 PAKIETY
Numer ogłoszenia: 114660 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Pl. gen. Józefa Hallera 1, 90-647 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393094, fax 042 6393096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk5.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE BADAŃ LABORATORYJNYCH DLA UNIWERSYTECKIEGO SZPITALA KLINICZNEGO NR 5 W ŁODZI Z PODZIAŁEM NA 2 PAKIETY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeciwciała : miano przeciwciał anty HBs - 350 badan, toxocaroza IgG - 20 badan. 2. Badanie ogólne płynu mózgowo rdzeniowego - 12 badan
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż poniższe warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z poniższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem oraz posiada aktualny wpis do ewidencji laboratoriów Krajowej Rady Diagnostów Laboratoryjnych wydany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2001 r - O diagnostyce laboratoryjnej (Dz.U. z 2001 r. nr 100, poz.1083 z późn. zm.); 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca spełnienia warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004 roku w sprawie wymagań, jakim powinno odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne oraz w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 świadczenia, z których każde odpowiadało rodzajem i wartością, świadczeniu stanowiącym przedmiot zamówienia. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, zapewniające wykonanie zamówienia w wysokości co najmniej 2000,00 PLN; 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r., jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22, ust. 1 oraz braku przesłanek wykluczenia z postępowania w związku z art. 24, ust. 1 i ust. 2, pkt. 1 uPzp - załącznik do SIWZ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualny wpis do ewidencji laboratoriów Krajowej Rady Diagnostów Laboratoryjnych, wydany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2001 r - O diagnostyce laboratoryjnej (Dz.U. z 2001 r. nr 100, poz.1083 z późn. zm.); 2. W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1.1., 1.2, i 1.3. składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Oświadczenie należy sporządzić na załączonym druku lub na własnym z identyczną szatą graficzną. 4. Dokumenty wymienione w pkt. 1.2. i 1.3. należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć odpowiednio dokumenty określone w §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk5.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego Dział Zamówień Publicznych pok. 227.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Dział Zamówień Publicznych pok. 227.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Przeciwciała.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miano przeciwciał anty HBs - 350 Toxocaroza IgG - 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Płyn mózgowo - rdzeniowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie ogólne płynu mózgowo-rdzeniowego 12 badań.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonywania oznaczeń RNA HIV, DNA HBV, RNA HCV metodami biologii molekularnej oraz anty-HCV, anty- HIV, HBS Ag, testów kiłowych
- frankcjonowanie polskiego świeżo mrożonego osocza w celu otrzymania koncentratów czynników krzepnięcia VIII i IX, immunoglobuliny do stosowania dożylnego oraz roztworów albuminy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.