eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorawicaBudowa kanalizacji Osiedle Podlesie Dąbrowa w Brzezinach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Morawica: Budowa kanalizacji Osiedle Podlesie Dąbrowa w Brzezinach
Numer ogłoszenia: 114675 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Morawicy , ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3114691.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji Osiedle Podlesie Dąbrowa w Brzezinach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i wszelkimi zapewnieniami dla zadania pn.:Budowa kanalizacji Osiedle Podlesie Dąbrowa w Brzezinach. Zadanie obejmuje wykonanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej - o długości około 4500 m (w tym kanalizacja tłoczna) i przepompowni w technologii gwarantującej bezobsługową ciągłość pracy. Włączenie do sieci, zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZGK w Morawicy załącznik nr 5. Sieć należy zaprojektować w taki sposób, żeby każda z działek znajdujących się przy drogach zaznaczonych na załączniku graficznym do warunków technicznych, miała do niej bezpośredni dostęp. Zakres opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmuje wykonanie w szczególności: 1.Projektów budowlanych obejmujących również opracowanie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji na w/w zadania, wykaz stron postępowania z podaniem adresów zamieszkania, uzyskanie zgód właścicieli działek. 2.Przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich 3.Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania materiałów potrzebnych do przeprowadzenia postępowania oceniającego oddziaływanie na środowisko, w tym raport oddziaływania na środowisko - jeżeli zajdzie taka konieczność, przygotowania materiałów potrzebnych do uzyskania pozwoleń wodno - prawnych - jeżeli zajdzie taka konieczność, dokumentacji na wycinkę drzew - jeżeli zajdzie taka konieczność, uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, zezwoleń i zgód właścicieli działek prywatnych oraz uzgodnić dokumentację w ZUDP Starostwa Powiatowego i ZGK Sp. z o.o. w Morawicy. -Koszt uzyskania wszelkich opinii, zezwoleń i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca-, przygotowania kompletnych wniosków o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie, innych prac niezbędnych do kompleksowego wykonania całości zadania, oraz zatwierdzenie przyjętych rozwiązań projektowych. Zakres ilościowy opracowań: Projekty budowlane do pozwolenia na budowę - po 5 egz., Przedmiary robót - po 2 egz. Kosztorysy inwestorskie - po 2 egz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz. Całość dokumentacji projektowej należy załączyć również na nośniku elektronicznym (CD) w formacie: doc., xls., pdf., dwg. Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru. Jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów, rysunków technicznych, zdjęć powinna umożliwić odczytanie wszystkich detali i cech oraz powinna nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Forma pisemna musi być tożsama z formą cyfrową dokumentacji projektowej. Wykonawca projektu odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z normami i wytycznymi, nowoczesność i ekonomiczność zastosowanych rozwiązań technicznych i organizacyjnych. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do innych prac niezbędnych do kompleksowego wykonania całości zadania, oraz zatwierdzenia przyjętych rozwiązań projektowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie:1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w ust. 1 w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności,1.wstrzymania lub przerw w pracach projektowych powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,2.w przypadkach szczególnie uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę i niezależnych od Wykonawcy, w szczególności przedłużających się postępowań administracyjnych, 3.istotnej modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej aneksem do umowy, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Morawicy 26-026 Morawica, ul. Kielecka 38.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Morawicy 26-026 Morawica, ul. Kielecka 38, pokój 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.