To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-31
Kraków: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania oraz wyposażenia dla obiektu dydaktycznego, dotyczących realizacji projektu współfinansowanego ze środków UE /Budowa kompleksu Paderevianum II UJ szansą na wzmocnienie potencjału edukacyjnego regionu - etap I/, dla UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/110/2015
Numer ogłoszenia: 114685 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63889 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania oraz wyposażenia dla obiektu dydaktycznego, dotyczących realizacji projektu współfinansowanego ze środków UE /Budowa kompleksu Paderevianum II UJ szansą na wzmocnienie potencjału edukacyjnego regionu - etap I/, dla UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/110/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania oraz wyposażenia dla obiektu dydaktycznego, dotyczących realizacji projektu współfinansowanego ze środków UE /Budowa kompleksu Paderevianum II UJ szansą na wzmocnienie potencjału edukacyjnego regionu - etap I/, w związku z budową obiektów położonych przy ul. Krupniczej, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 1.1. Niniejsze zamówienie jest częściowo finansowane ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach projektu Budowa kompleksu Paderevianum II UJ szansą na wzmocnienie potencjału edukacyjnego regionu - etap I wpisanego na listę projektów kluczowych Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych Schemat A Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej szkolnictwa wyższego. Szczegółowe informacje dotyczące Programu dostępne są na stronie http://www.fundusze20072013.malopolska.pl/mrpo/Strony/default.aspx . 1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1.1 Dotyczy Wydziału Filologicznego UJ 1.1.1.1 Komputer biurkowy SFF - 25 sztuk 1.1.1.2 Monitor LCD - 27 sztuk 1.1.1.3 Komputer typu All-in-One - 27 sztuk 1.1.1.4 Komputer typu All-in-One - 2 sztuki 1.1.1.5 Notebook 13,3 cala - 5 sztuk 1.1.1.6 Notebook 15,6 cala - 15 sztuk 1.1.1.7 Sieciowy serwer plików (NAS) - 1 sztuka 1.1.1.8 Skaner - 2 sztuki 1.1.1.9 Urządzenie wielofunkcyjne - 2 sztuki 1.1.1.10 Projektor - 6 sztuk 1.1.1.11 Ekran - 6 sztuk 1.1.1.12 Tablica interaktywna z ultrakrótkim projektorem (z montażem) - 4 sztuki 1.1.1.13 Wyświetlacze i komputery klasy nettop (z montażem) - 7 sztuk 1.1.1.14 Etykiety biblioteczne - 10 000 sztuk 1.1.1.15 Tablica suchościeralna magnetyczna - 9 sztuk 1.1.2 Dotyczy Działu ds. Osób Niepełnosprawnych 1.1.2.1 Komputer przenośny 12.5 cala - 1 sztuka 1.1.2.2 Komputer przenośny 17.3 cala - 3 sztuki 1.1.2.3 Komputer przenośny 15.6 cala - 11 sztuk 1.1.2.4 Komputer stacjonarny - 13 sztuk 1.1.2.5 Monitor LCD - 28 sztuk 1.1.2.6 Mysz bezprzewodowa - 13 sztuk 1.1.2.7 Mysz przewodowa - 15 sztuk 1.1.2.8 Klawiatura bezprzewodowa - 13 sztuk 1.1.2.9 Klawiatura przewodowa - 15 sztuk 1.1.2.10 Głośniki - 4 sztuki 1.1.2.11 Słuchawki - 19 sztuk 1.1.2.12 Telefon stacjonarny - 3 sztuki 1.1.2.13 Projektor multimedialny bliskiej projekcji - 2 sztuki 1.1.2.14 Ekran projekcyjny - 1 sztuka 1.1.2.15 Tablica suchościeralna magnetyczna - 1 sztuka 1.1.2.16 Niszczarka dokumentów - 1 sztuka 1.1.2.17 Skaner - 1 sztuka 1.1.2.18 Kamera internetowa - 1 sztuka 1.1.2.19 Drukarka Brajlowska - 1 sztuka 1.1.2.20 Dyktafon - 3 sztuki 1.1.2.21 Lupa elektroniczna - 2 sztuki 1.1.2.22 Tablica interaktywna - 1 sztuka 1.1.2.23 System wywoływania do odpowiedzi - 1 sztuka 1.1.2.24 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 2 sztuki 1.1.2.25 Program udźwiękawiający typ 1 - 8 sztuk 1.1.2.26 Program udźwiękawiający typ 2 - 1 sztuka 1.1.2.27 Program powiększająco-mówiący - 8 sztuk 1.1.2.28 Program OCR - 5 sztuk 1.1.2.29 Program tłumaczący tekst na zapis brajlowski - 1 sztuka 1.1.2.30 Program do tworzenia map myśli - 2 sztuki 1.1.2.31 Oprogramowanie do nagrywania filmów z obrazu przechwyconego z ekranu komputera - 1 sztuka 1.1.2.32 Oprogramowanie do obróbki grafiki rastrowej - 1 sztuka 1.1.2.33 Udźwiękowiony program do analizy danych statystycznych - 1 sztuka 1.1.2.34 Pakiet syntezatorów mowy - 6 sztuk 1.1.2.35 Pakiet słowników komputerowych - 5 sztuk 1.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, wyładunek, montaż i usługi gwarancyjne, oraz przeglądy i usuwanie wad oraz naprawę dostarczonych elementów w okresie gwarancji. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, opisany jest w Załączniku A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 57 stron). 1.5. Certyfikaty, atesty, świadectwa, deklaracje itp. - kopie odpowiednich dokumentów wydanych dla urządzeń i sprzętu należy dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, 1.6. Wraz z dostawą należy dostarczyć instrukcje w języku polskim lub angielskim. 1.7. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 2 miesięcy, liczonym od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację z podaniem cen jednostkowych określonych urządzeń i/lub elementów, odpowiednio do wzoru tabelarycznego zawartego w Załączniku B do SIWZ, niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i/lub funkcjonalny, katalog lub karty katalogowe producenta/ów potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (dopuszcza się angielskojęzyczną wersję niniejszych dokumentów). 5. Wykonawca musi zaoferować wymagane okresy i zakresy gwarancyjne dla całości oferowanego zamówienia, jak i jego poszczególnych elementów, liczone od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje o wymaganiach gwarancyjnych Zamawiającego zawarte są w Załączniku A do SIWZ i we wzorze umowy. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę oraz ewentualną konserwację wynikającą z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.74.50 - Tablety graficzne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 48.31.31.00 - System odczytu optycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie częściowo finansowane ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach projektu Budowa kompleksu Paderevianum II UJ szansą na wzmocnienie potencjału edukacyjnego regionu - etap I wpisanego na listę projektów kluczowych Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych Schemat A Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej szkolnictwa wyższego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROGRESS - SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROGRESS - SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O.
- PROGRESS Systemy Komputerowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Mickiewicza 27, 31-120 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 622512,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 798978,23
Oferta z najniższą ceną: 553367,00 / Oferta z najwyższą ceną: 798978,23
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa dedykowanego oświetlenia wraz z wyznaczeniem przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic Praskiej i Szwedzkiej" - realizacja wg projektu
- Zakup samochodu służbowego
- "Sukcesywne dostawy środków czystości do oddziałów Muzeum Narodowego w Krakowie",
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa przejścia dla pieszych na ul. Królowej Jadwigi przy skrzyżowaniu z ul. Czeremchową
- Dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC - DE-dzp.272-193/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz ploterów na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Zakup monitorów
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"POSTĘPOWANIE V
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.