Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Wrocław: Termomodernizacja dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowej w budynku L.O. nr XV we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 114686 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego, ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7947744, 3577751, fax 071 3570242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://loxv.wroclaw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowej w budynku L.O. nr XV we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowej segmentów B, C, D i E w budynku szkolnym Liceum Ogólnokształcącego nr XV we Wrocławiu. Zakres prac dotyczy dachów o powierzchni ok. 2000 m2 i obejmuje w szczególności: zerwanie istniejącego pokrycia z papy asfaltowej, wykonanie termoizolacji stropodachów płytami styropianowymi, wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wymianę instalacji odgromowej, roboty uzupełniające.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Oryginalny kod CPV: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24, oraz którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem. 2) Dysponują osobą przewidzianą na kierownika robót, mającą przynajmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu prac dekarskich, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, objętymi niniejszym zamówieniem, a w szczególności uprawnienia budowlane i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3) Wykonali w ostatnich trzech latach roboty budowlane w obiektach użyteczności publicznej o wartości co najmniej 200 000 zł. 4) Posiadają doświadczenie w wykonywaniu robót dekarskich i wykonali w ostatnich trzech latach takie roboty o wartości co najmniej 200 000 zł. 5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres trzech lat. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, zgodnie z SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy - wyceniony przedmiar robót. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22, ust. 1 pkty 1-4 PZP (zał. nr 2). 5) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP (zał. nr 3). 6) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 44 PZP (zał. nr 4). 7) Oświadczenie wykonawcy (w Formularzu ofertowym) o akceptacji treści wzoru umowy, załączonego do SIWZ, o spełnianiu kryteriów podanych w punktach 5) i 6) Opisu warunków udziału w postępowaniu, powyżej 8) Wykaz (wykazy) wykonanych robót budowlanych, potwierdzający spełnianie wymogów określonych w punktach 3) i 4) Opisu warunków udziału w poistępowaniu, powyżej. 9) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, z potwierdzeniem, że kierownik robót posiada wymagane uprawnienia i spełnia wymagania podane w Opisie warunków udziału w postępowaniu, powyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://loxv.wroclaw.pl; Dział: Administracja - Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław, pokój nr 14 (sekretariat)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Wrocław, ul. Wojrowicka 58, pokój nr 14 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: --
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- Przebudowa i remont schodów i strefy głównego wejścia budynku A Szkoły Podstawowej nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Remont pomieszczeń administracyjno -socjalnych - Oddział Drogowy Rudna.
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Budowa schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na działce przy ul. Dojlidy Górne.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Rozwój kultury i turystyki w Gminie Dobryszyce poprzez tworzenie unikalnych produktów w oparciu o lokalną tradycję
- "Zakup dostawa i montaż generatora prądotwórczego oraz zasilacza UPS z dostosowaniem instalacji elektrycznej w budynku UG Podegrodzie, Podegrodzie 248 w ramach zadania inwestycyjnego "Cyberbezpie..."
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.