To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-22
Gorzów Wielkopolski: SKOSZENIE I ZBIÓR PRASĄ WIELKOGABARYTOWĄ KOSTKUJĄCA MISKANTUSA
Z PLANTACJI JEDNOROCZNEJ
Numer ogłoszenia: 114710 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60520 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7225385 w. 36, faks 095 7225385.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SKOSZENIE I ZBIÓR PRASĄ WIELKOGABARYTOWĄ KOSTKUJĄCA MISKANTUSA Z PLANTACJI JEDNOROCZNEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest skoszenie i zbiór prasą wielkogabarytową kostkującą miskantusa z plantacji jednorocznej, z obszarów zlokalizowanych w Stanowicach gm. Bogdaniec, na kompleksach (działkach) należących do Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp., o łącznym areale 312 ha. Zbiór polega na skoszeniu rośliny na pokosy na wysokości ok. 8 cm od gruntu oraz zebraniu i sprasowaniu ściętej masy na bele (kostki), o wymiarach: szer. 1,2 m x wys. 1,0 m x dł. (2,0-2,7 m), lub szer. 1,2 m x wys. 0,7 m x dł. (2,0-2,7 m). Termin realizacji 30 dni od dnia zawarcia umowy CPV: 77.10.00.00-1 usługi rolnicze Realizacja niniejszego zamówienia, w ramach wynagrodzenia umownego, obejmować będzie: skoszenie, zbiór i sprasowanie prasą wielkogabarytową kostkującą miskantusa z plantacji jednorocznej. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należy: - poinformowanie Zleceniodawcy o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w wykonaniu przedmiotu zamówienia, - przestrzeganie przepisów BHP, Wykonawca, korzysta tylko z tych maszyn oraz pojazdów, które zostały podane w ofercie przetargowej, a każdorazową zmianę środka transportu Wykonawca winien wcześniej zgłosić Zamawiającemu w formie pisemnej. Wykonawca może zmienić środek transportu na równoważny (mający takie same kwalifikacje lub spełniający takie same normy). Maszyny oraz środki transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności być sprawne technicznie. Wymagane zabezpieczenia dotyczące pojazdów określają stosowne normy techniczne, oraz prawne. W szczególności Wykonawca odpowiada za: - ciągłość pracy, tj. dysponowanie sprawnym sprzętem do wykonania przedmiotu zamówienia, a w przypadku awarii zapewnia zastępcze urządzenia o równoważnych paramentach, - jakość wykonywanej pracy, - terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, - opóźnienia w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonania usługi na każdym etapie jej realizacji. Załadunek sprasowanych beli (kostek) miskantusa i przewóz do magazynów Zamawiającego leży po stronie Zamawiającego. Zapłata nastąpi po wykonaniu przedmiotu będącego treścią zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOANNA LUPA-DANILEWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
JOANNA LUPA-DANILEWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
- Przedsiębiorstwo Usługowe Joanna Lupa-Danilewicz Radolinek 8, 64-700 Czarnków, Radolinek 8, 64-700 Czarnków, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81120,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79185,60
Oferta z najniższą ceną: 79185,60 / Oferta z najwyższą ceną: 539136,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbania o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wlkp.
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona różnorodności biologicznej ekosystemów Ojcowskiego Parku Narodowego przez pielęgnację starych sadów - postępowanie II
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Turawa w roku 2025
- wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przytok w 2006 roku.
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.