Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-17
Korfantów: Dostawa materiałów budowlanych do realizacji inwestycji pn. Rozbudowa Przedszkola w Korfantowie - 1/WMH/PN/14
Numer ogłoszenia: 11471 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Powstańców Śląskich 8, 49-137 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 434 38 59, faks 077 434 38 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jedn. organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej-zakład budżetowy Gminy..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do realizacji inwestycji pn. Rozbudowa Przedszkola w Korfantowie - 1/WMH/PN/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w miarę pojawiających się potrzeb dostawa wraz z rozładunkiem na placu budowy materiałów budowlanych w okresie od dnia podpisania umowy do 31 maja 2014 r. nw materiałów: 1. Cegła budowlana pełna kl. 150 szt 760 2. Cement portlandzki IIB-M 32,5 R, workowany po 25 kg kg 3625 3. Wapno hydratyzowane, workowany po 25-30 kg kg 1200 4.Zaprawa klejowa do pustaków z betonu komórkowego kg 200 5. Pustaki z betonu komórkowego gr 12 cm m2 47 6. Nadproża ceramiczne gr 11,5 cm , dł 125 cm szt 8 7. Nadproża ceramiczne gr 11,5 cm , dł 300 cm szt 6 8. Kompletny system sufitu z płyt gipsowych dwuwarstwowy grubości 2x12,5 mm na ruszcie podwójnym na konstrukcji metalowej CD podwieszany spełniający wymagania odporności ogniowej EI 30 wraz z system montażowym do stropu o konstrukcji drewnianej długości 1m - kompletny (ruszt, płyty, wkręty, taśmy zbrojące, zaprawy szpachlowe, wieszaki,) m2 159 9. Płyty styropianowe podposadzkowe EPS 038 gr 8 cm m2 159 10. Folia budowlana podposadzkowa gr 0,3 mm m2 189 11. Siatka posadzkowa 2.8 mm 1mx2m oczko 10 cm m2 154 12. Pręty zbrojeniowe żebrowane fi 12 kg 120 13. Pręty zbrojeniowe żebrowane fi 16 kg 120 14. Pręty zbrojeniowe walcówka fi 6 kg 150 15. Drut wiązałkowy - żarzony fi 1,2 mm kg 5 16. Tynk gipsowy maszynowy - lekki o uziarnieniu do 1,2 mm kg 300 17. Listwa do tynków mokrych 0,6x21 3 mb szt 50 18. Narożnik tynkarski do tynków mokrych 3 mb szt 30 19. Wkręty do płyt kartonowo-gipsowych fosfatowane WGBD 45 opakowanie 100 szt opak 12 20. Wkręty do płyt kartonowo-gipsowych fosfatowane WGBD 55 opakowanie 100 szt opak 6 21. Wkręty do płyt kartonowo-gipsowych fosfatowane WGBD 70 opakowanie 100 szt opak 2 22. Wkręty do płyt kartonowo-gipsowych fosfatowane WGBD 45 opakowanie 100 szt opak 2 23. Łącznik tworzywowo metalowy szybki montaż 8x80 opakowanie 100 szt opak 2 24. Łącznik tworzywowo metalowy szybki montaż 8x60 opakowanie 100 szt opak 2 25. Łącznik tworzywowo metalowy szybki montaż 10x100 opakowanie 100 szt opak 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zmniejszenia lub zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości każdego z rodzaju zamawianego materiału o nie więcej niż 25%, w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów na takich samych zasadach, jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. Płatność za zakupione materiały budowlane dokonywana będzie na podstawie prawidłowej faktury VAT, wystawionej za każdą dostawę w terminie do 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy/Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy/Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy/Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy/Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, że zastosowane wyroby i materiały posiadają: 1) właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych, wyroby te winny być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w Budownictwie. 2) oznakowanie znakiem CE (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury Dz. U. nr 195, poz. 2011 z dnia 07.09.2004 r.) co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej wydaną przez producenta, jeżeli dotyczy ona wyrobu umieszczonego w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa określonym przez Komisję Europejską, albo oznakowanie znakiem budowlanym, co oznacza, że są to wyroby nie podlegające obowiązkowemu oznakowaniu CE, dla których dokonano oceny zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, bądź uznano za regionalny wyrób budowlany. 3) dodatkowo oznakowanie powinno umożliwiać identyfikację producenta i typu wyrobu, kraju pochodzenia, daty produkcji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku: - aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację dostaw, - zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - zmiany personelu lub sprzętu Wykonawcy lub Zamawiającego, - zmiany ilość dostaw poprzez zarówno zmniejszenie jak i zwiększenie podanych w przedmiocie zamówienia ilości w przypadku m.in.: zmian organizacyjnych, remontów, zdarzeń losowych, warunków atmosferycznych, ilości zabezpieczonych środków finansowych w budżecie ZGKiM Korfantów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.korfantow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Powstańców Śl. 8
48 - 317 Korfantów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Powstańców Śl. 8 48 - 317 Korfantów sekretariat zakładu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
więcej: przetargi KORFANTÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.