Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Piła: Zad. 1 - Przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Śniadeckich- Al. Wyzwolenia - Fritsa Philipsa w Pile
Zad. 2 - Przebudowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych na ul. Bydgoskiej w Pile
Numer ogłoszenia: 114721 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad. 1 - Przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Śniadeckich- Al. Wyzwolenia - Fritsa Philipsa w Pile Zad. 2 - Przebudowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych na ul. Bydgoskiej w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Śniadeckich- Al. Wyzwolenia - Fritsa Philipsa w Pile Przebudowa sygnalizacji polega na : Etap I demontaż istniejącego sterownika oraz masztów wraz z sygnalizatorami, montaż nowego sterownika, montaż sygnalizatorów na konstrukcjach wsporczych, wykonanie kanalizacji kablowej, ułożenie kabli w kanalizacji kablowej, montaż i oprogramowanie sterownika, pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji, Etap II montaż 4 kamer wideo detekcji na wysięgnikach, wykonanie wideodetekcji, montaż przycisków zgłoszeniowych, ułożenie kabli do przycisków zgłoszeniowych zasilających kamery oraz wizyjnych w kanalizacji kablowej, połączenie instalacji, skonfigurowanie sterownika , pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji. Zad. 2 - Przebudowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych na ul. Bydgoskiej w Pile Przebudowa sygnalizacji polega na: Etap I demontaż istniejącego sterownika, demontaż 2 masztów o wys. 3,5 m, demontaż sygnalizatorów świetlnych oraz przycisków zgłoszeniowych, montaż nowego sterownika, montaż słupa z wysięgnikiem oraz masztu o wys. 3,5 m, montaż nowych sygnalizatorów świetlnych, sygnalizatorów akustycznych i przycisków zgłoszeniowych, wykonanie kanalizacji kablowej, ułożenie kabli w kanalizacji kablowej, montaż i oprogramowanie sterownika, pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji, Etap II montaż 2 kamer wideo detekcji na wysięgnikach, wykonanie wideodetekcji, montaż przycisków zgłoszeniowych, ułożenie kabli zasilających kamery oraz wizyjnych w kanalizacji kablowej, skonfigurowanie sterownika , pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zad. 1 - 5 400.00 Zad. 2 - 2 700.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat roboty budowlane co najmniej 2 zadania o wartości i zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia każde; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5)wniosą wadium w określonej formie i wysokości..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 3)Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 4) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty- nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 5) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6) aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 7) aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 8) Potwierdzenie wniesienia wadium 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( sprzęt specjalistyczny przewidziany na potrzeby zamówienia)- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 11) Wykaz Podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6) 12) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych co najmniej 2 zadań o wartości i zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia każde, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7), 13) wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z załączonym przez zamawiającego kosztorysem wyzerowanym- załącznik nr 8.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdiz.pila.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZDiZ, Piła,ul. 14 Lutego 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Śniadeckich- Al. Wyzwolenia - Fritsa Philipsa w Pile.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa sygnalizacji polega na : Etap I demontaż istniejącego sterownika oraz masztów wraz z sygnalizatorami, montaż nowego sterownika, montaż sygnalizatorów na konstrukcjach wsporczych, wykonanie kanalizacji kablowej, ułożenie kabli w kanalizacji kablowej, montaż i oprogramowanie sterownika, pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji, Etap II montaż 4 kamer wideo detekcji na wysięgnikach, wykonanie wideodetekcji, montaż przycisków zgłoszeniowych, ułożenie kabli do przycisków zgłoszeniowych zasilających kamery oraz wizyjnych w kanalizacji kablowej, połączenie instalacji, skonfigurowanie sterownika , pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych na ul. Bydgoskiej w Pile.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa sygnalizacji polega na: Etap I demontaż istniejącego sterownika, demontaż 2 masztów o wys. 3,5 m, demontaż sygnalizatorów świetlnych oraz przycisków zgłoszeniowych, montaż nowego sterownika, montaż słupa z wysięgnikiem oraz masztu o wys. 3,5 m, montaż nowych sygnalizatorów świetlnych, sygnalizatorów akustycznych i przycisków zgłoszeniowych, wykonanie kanalizacji kablowej, ułożenie kabli w kanalizacji kablowej, montaż i oprogramowanie sterownika, pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji, Etap II montaż 2 kamer wideo detekcji na wysięgnikach, wykonanie wideodetekcji, montaż przycisków zgłoszeniowych, ułożenie kabli zasilających kamery oraz wizyjnych w kanalizacji kablowej, skonfigurowanie sterownika , pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- Prace związane z pielęgnacją oraz usuwaniem drzew rosnących w pasach dróg gminnych oraz wojewódzkich w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych dwoma pojazdami wraz z kierowcami, obejmujących przewóz łączny materiałów i osób do budynków komunalnych oraz lokali mieszkalnych będących własnością Gminy, (...)
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.