Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Ostrów Wielkopolski: REMONT SALI SPORTOWEJ PRZY UL. KANTAKA 6 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM (II ETAP).
Numer ogłoszenia: 114723 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Transportowo-Elektrycznych CKU , ul. Kantaka 6, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7366709, faks 062 7366709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zste.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SALI SPORTOWEJ PRZY UL. KANTAKA 6 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM (II ETAP)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem Sali sportowej przy ul. Kantaka 6 w Ostrowie Wielkopolskim (II ETAP). Zakres zamówienia w szczególności obejmuje: 1. ROBOTY BUDOWLANO - REMONTOWE - MALOWANIE ZAPLECZA SZATNIOWEGO 1.1 Przygotowanie powierzchni pod malowanie - 219,452 [m2] 1.2 Dwukrotne malowanie farbami olejnymi ścian - 146,152 m2, 1.3 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów - 73,300 m2, 1.4 Jednokrotne malowanie farba olejna grzejników żeberkowych - 9,0 m2, 1.5 Jednokrotne malowanie farba olejna parapetów podokiennych - 3,0 m2, 1.6 Jednokrotne malowanie farba olejna stolarki drzwiowej - 19,308 m2. 2. ROBOTY BUDOWLANO - REMONTOWE - DODATKOWE DRZWI WEJŚCIOWE NA ARENĘ SPORTOWA 2.1 Nadproże stalowe 2 x dwuteownik 180, L = 2,70mm - 5,4 m, 2.2 Wykucie otworu w ścianie 2,20 x 2,15 m - 1,183 m3, 2.3 Ścianki działowe gr. 12 cm - 12,53 m2, 2.4 Tynki wewnętrzne ścian - 25,060 m2 2.5 Drzwi dwuskrzydłowe PCV - 140 x 205 cm - 2 kpl. - 5,740 m2,, 2.6 Gładzie gipsowe - 28,26 m2, 2.7 3 x malowanie farba emulsyjna - 28,26 m2, 2.8 Przebudowa sufitu podwieszonego - 4,84 m2, 2.9 Przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej - 1 kpl. 2.10 Posadzka rulonowa PCV - 7,0 m2. 3. ROBOTY BUDOWLANO - REMONTOWE - POSADZKA ZESPOŁU SANITARNEGO HOLU GŁÓWNEGO 3.1 Rozebranie posadzki - 7,8 m2, 3.2 Warstwa wyrównawcza - 7,8 m2, 3.3 Płytki gressowe 40 x 40 cm na podłodze - 7,8 m2, 3.4 Cokolik - 12,20 m. 4. ROBOTY BUDOWLANO - REMONTOWE - MALOWANIE GŁÓWNEGO HALU WEJŚCIOWEGO 4.1 Przygotowanie powierzchni pod malowanie - 272,203 m2, 4.2 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian - 159,603 m2, 4.3 Dwukrotne malowanie ścian farbami olejnymi - 12,0 m2, 4.4 Malowanie farbami emulsyjnymi sufitu - 112,60 m2, 4.5 Jednokrotne malowanie farbą olejną elementów metalowych - 69,015 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćsetzłotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie roboty ogólnobudowlane na kwotę nie mniejszą niż 20.000, 00 zł brutto, b) dysponuje osobą, która należy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej i przejmie obowiązki kierownika budowy, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) oraz 6) akceptują wzór umowy (załącznik nr 1), 7) dokonali wizji lokalnej na obiekcie, 8) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w SIWZ poprzez analizę dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w pkt.VI siwz dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać iż wykonawca spełnia wymienione warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (pełnomocnictw) osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 do siwz, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do siwz, 2) Dokumenty stwierdzające, że osoba, która przejmie obowiązki kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia, tj. jest czynnym członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: wykonali co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane, każda na kwotę nie mniejszą niż 20.000 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonywania z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - załącznik nr 5 do siwz, 4) Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia (zakres rzeczowy), który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do siwz, C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 20.000 zł. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie A1, A2, A4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zste.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Transportowo - Elektrycznych
Centrum Kształcenia Ustawicznego
ul. Kantaka 6
63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Transportowo - Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. Kantaka 6 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025 ".
- "Świadczenie na rzecz Gminy Ostrów Wielkopolski usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 191212
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Wykonanie robót remontowych i wykończeniowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby obsługi osób korzystających z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
- "Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń przeznaczonych na mieszkanie treningowe III"
- Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową zbiornika wody czystej w miejscowościach Trąbin i Ugoszcz oraz przebudowa istniejących przepompowni ścieków surowych na terenie gminy Brzuze
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Remont Budynku nadleśniczówki Tereszewo
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.