Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-23
Hrubieszów: SIEĆ WODOCIĄGOWA I KANALIZACYJNA Z PRZYŁĄCZAMI DO GRANIC NIERUCHOMOŚCI W ULICY ANTONÓWKA
W HRUBIESZOWIE
Numer ogłoszenia: 114753 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.miasto.hrubieszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SIEĆ WODOCIĄGOWA I KANALIZACYJNA Z PRZYŁĄCZAMI DO GRANIC NIERUCHOMOŚCI W ULICY ANTONÓWKA W HRUBIESZOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków, oraz sieci wodociągowej ulicy Antonówka w Hrubieszowie. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: - Sieć kanalizacji sanitarnej - Kanał z rur PCV O 200 mm - L = 439,5 mb - Kanał rur PCV O 160 mm - L = 33,0 mb - Rurociąg tłoczny PE 75x4,5 mm - L = 14,5 mb - Studnie betonowe O 1200 mm - 11 szt. - Studnie PCV O 425 mm - 4 szt. - Studnia rozprężna PE fi O 1000 mm - 1 szt. - Przepompownia sieciowa P1 położona na działce nr 1170 wg niżej wymienionych parametrów; - Max. ilość ścieków Qh max - Qdśr = ( 25 x 4 osoby x 120 l/d ) = 12000 l/d - Qh max = (12000/24x3600) x 1,6 = 0,25 l/s - Przyłącze energetyczne zasilające przepompownię ścieków - YKY 0,6/1kV 5x10mm2 - 20mb - Sieć wodociągowa - Rurociąg z rur PE100 SDR17 dzxg 110x6,6 mm ( w tym 2,5 m w obrębie drogi krajowej dz. nr 1131 ) - L = 317,5 mb, - Rurociąg z rur PE100 SDR11 dzxg 90x8,2 mm - L = 21,5 mb, - Rurociąg z rur PE100 SDR17 dzxg 40x2,4 mm - L = 26,5 mb, - Hydranty p.poż nadziemne - 3 szt. - Kompleksowa obsługa geodezyjna: wytyczenie trasy sieci wraz z przyłączami oraz inwentaryzacja powykonawcza wykonanego zakresu robót, - Koszty zajęcia pasa drogowego na czas realizacji inwestycji. Szczegółowy zakres oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 10. Przedmiary robót i kosztorysy załączone do specyfikacji stanowiące Załącznik nr 2 są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu dokumentacji projektowej. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą, gdyż cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest CENĄ RYCZAŁTOWĄ . Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert. Jeżeli w dokumentacji projektowej występują odwołania do polskich norm, aprobat technicznych, itp., dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 5.000 zł. (słownie: pięć tysięcy). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.06.2012 r do godz. 13.00 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto Zamawiającego w PEKAO S.A. I O/Hrubieszów Nr 66 12 40 28 29 1111 0000 4027 0267 z dopiskiem wadium do przetargu Nr ZP.271.8.2012 - o wniesieniu wadium decyduje moment wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. Dowód wpłacenia wadium można dołączyć do oferty lub przedłożyć komisji przetargowej w dniu przetargu. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.) UWAGA! W przypadku składnia wadium w innej formie niż pieniężna dokument powinien zawierać zapis, że istnieje możliwość zatrzymania wadium w przypadkach określonych Ustawą prawo zamówień publicznych - Art. 46 ust.4a, 46 ust.5.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonania minimum jednej roboty odpowiadającej rodzajem robocie będącej przedmiotem zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 200.000,00 zł. polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponowania co najmniej po jednej osobie, które posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i sanitarnej. Warunek zostanie spełniony po przedłożeniu wykazu i oświadczenia jn: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności z uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach: - sanitarnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - elektrycznej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się sytuacją ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę co najmniej 100.000 złotych. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorysy ofertowe opracowane i wycenione przez Wykonawcę. 3. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 6. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian: 1) Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT o wielkość wynikającą ze zmiany stawki. 2) Termin zakończenia robót budowlanych może ulec zmianie z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych (takich jak intensywne opady deszczu, silny wiatr) zamawiający może przedłużyć termin wykonania umowy o czas niezbędny do wykonania zamówienia uwzględniając tylko dni niekorzystne. 3) Zamawiający może zawiesić wykonanie umowy na okoliczność wniesienia odwołania. 4) Zamawiający może przedłużyć termin wykonania robót budowlanych o czas niezbędny do rozpatrzenia odwołania, jeżeli wystąpi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska ul. 3-go Maja 15 tel. 084 6962380 w. 56..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat - Urząd Miejski w Hrubieszowie ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Dostawa 190 ton drogowej kationowej emulsji szybkorozpadowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
- "Sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów medycznych"
- Remonty dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Przebudowa drogi gminnej nr 111095 L Czerniczyn - Metelin
- Remont budynku JRG KP PSP w Hrubieszowie polegający na wymianie bram garażowych oraz stolarki okiennej i drzwiowej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3230L Skierbieszów Hrubieszów od km 36+140 do km 37+400 w miejscowości Obrowiec i Hrubieszów"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Budowa zbiorników retencyjnych w Kodniu
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Moszczenica - regulacja koryta rzeki Moszczenicy wraz z redukcją spadku dna, obejmująca odcinki od km 11+790 do km 15+036 i od km 20+053 do km 23+101 - Etap II
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.