Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-22
Międzyrzecz: Dostawa medycznych środków pomocniczych - pielucho majtek, podkładów, rękawów papierowo-foliowych, torebek do sterylizacji, pojemników na odpady, smoczków i butelek, testów do sterylizacji, zestawów opatrunkowych, elektrody ablacyjnej oraz etykiet samoprzylepnych.
Numer ogłoszenia: 114794 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa medycznych środków pomocniczych - pielucho majtek, podkładów, rękawów papierowo-foliowych, torebek do sterylizacji, pojemników na odpady, smoczków i butelek, testów do sterylizacji, zestawów opatrunkowych, elektrody ablacyjnej oraz etykiet samoprzylepnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest/ są: Sukcesywna dostawa dla potrzeb Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu pomocniczych środków medycznych określonych według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w pakietach od nr 1 do nr 8 - stanowiących załącznik nr 3 SIWZ. Nr 1 pielucho majtki, nr 2 rękawy i torebki do sterylizacji, 3 butelki i smoczki, 4 pojemniki na odpady. 5 testy do sterylizacji, 6 zestawy opatrunkowe, 7 elektroda ablacyjna, 8 etykiety samoprzylepne - pełny zakres zamówienia ujęto w załączniku nr 3 SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7, 33.19.80.00-4, 33.71.17.70-5, 33.14.11.10-4, 31.71.11.40-6, 30.19.80.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - jakość - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.spzoz.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu
ul. Konstytucji 3 Maja 35
66 - 300 Międzyrzecz
Dział zamówień publicznych pokój nr 9 niski parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu ul. Konstytucji 3 Maja 35 66 - 300 Międzyrzecz Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy sukcesywne pieluchomajtek pełny zakres zamówienia załącznik nr 3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy sukcesywne rękawów papierowo foliowych, pełny zakres zamówienia załącznik nr 3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy butelek i smoczków, pełny zakres zamówienia załącznik nr 3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.17.70-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy sukcesywne pojemników na odpady medyczne, pełny zakres zamówienia załącznik nr 3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.23-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy sukcesywne testów do sterylizacji, pełny zakres zamówienia załącznik nr 3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.43.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy sukcesywne zestawów opatrunkowych, pełny zakres zamówienia załącznik nr 3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy sukcesywne elektrod ablacyjnych, pełny zakres zamówienia załącznik nr 3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy sukcesywne etykiet samoprzylepnych, pełny zakres zamówienia załącznik nr 3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Przebudowa mostu JNI 01028773 w ciągu drogi powiatowej nr 1358F, km 2+215 w m. Trzciel
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1332F w km 15+467 (Pszczew)
- Dostawa odczynników do oznaczeń biochemicznych, immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów.
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy wyrobów medycznych dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety I Noworodka WUM Sp. z o. o. w Warszawie. W podziale na 16 pakietów.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SP ZOZ W GARWOLINIE
- Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
- Dostawa środków opatrunkowych
- Dostawa opakowań z włókniny i krepiny
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
więcej: Etykiety samoprzylepne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.