To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-09
Gliwice: Zakup wraz z dostawą odczynników chemicznych do uzdatniania wody basenowej
Numer ogłoszenia: 114852 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80314 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą odczynników chemicznych do uzdatniania wody basenowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odczynników chemicznych do uzdatniania wody basenowej do obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice, wraz z odbiorem opakowań kaucjonowanych i niekucjonowanych. 2. Odbiór opakowań kaucjonowanych i niekaucjonowanych po zużytych odczynnikach odbywać się będzie w trakcie obowiązywania umowy przy każdej dostawie, a po okresie obowiązywania umowy ( po zużyciu wszystkich pojemników) w terminie 2 miesięcy po zakończeniu umowy - 1 odbiór. O terminie odbioru opakowań Zamawiający powiadomi wykonawcę z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. 3. Szacunkową ilość odczynników chemicznych zawiera ZAŁĄCZNIK 4 do mniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający dopuszcza opakowania o pojemności nie większej niż 30 litrów. 5. Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Dostawy następować będą sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień szczegółowych (częściowych), z podanym sortymentem, ilością i miejscem dostawy i rozładunku. 7. Zamawiający każdorazowo zamówienie złoży w formie e-mailowej lub faksowej za zwrotnym potwierdzeniem odbioru przez Wykonawcę. 8. Termin ważności dostarczonych odczynników nie może być krótszy niż 3/4 terminu ważności producenta. 9. Dostawy będą realizowane specjalistycznymi pojazdami posiadającymi odpowiednie oznaczenia, dopuszczenia i inne wymagane przepisami prawa. Pojazdy muszą posiadać hydraulicznie opuszczaną rampę przeładunkową. 10. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego wg zapotrzebowania jednostek. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.8:00 do 14:00. 12. Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy Świadectwo Jakości dla danej partii towarowej. 13. Odbiór dostawy może mieć miejsce w jednej z poniższych lokalizacji: a. Kryta Pływalnia Olimpijczyk, Gliwice ul. Oriona 120, b. Kryta Pływalnia Mewa, Gliwice ul. Mewy 36, c. Kryta Pływalnia Delfin, Gliwice ul. Warszawska 35, d. Palmiarnia Miejska, Gliwice ul. Fredry 6. 14. Dostawy będą realizowane całorocznie. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. 16. Wykonawca będzie wystawiał faktury za każdą dostawę pod wskazany adres osobno, i przekazywał ją osobie upoważnionej do odbioru dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRENNTAG POLSKA SP. Z O.O., ul. Józefa Bema 21, 47-224 Kędzierzyn - Koźle, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155609,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194865,80
Oferta z najniższą ceną: 194865,80 / Oferta z najwyższą ceną: 197409,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie projektu modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.
- Roboty budowlane, w podziale na 3 części 1.Remont pomieszczeń w budynku 16 Gliwice 2.Remont II piętra budynek nr 69 KW Bielsko-Biała 3.Prace konserwacyjno-naprawcze w budynku nr 13 KW Bielsko-Biała
- Malowanie pokoi z łazienkami, klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku w Domu Studenckim ELEKTRON. Znak sprawy: IA1.284.25.2024.MW
- Modernizacji pomieszczeń w pawilonie schroniska dla zwierząt w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- (2)Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach - modernizacja placu zabaw "
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.