eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Dostawa 1 sztuki samochodu pożarniczego typ lekki z funkcją do działań gaśniczych i ratownictwa drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Kwidzyn: Dostawa 1 sztuki samochodu pożarniczego typ lekki z funkcją do działań gaśniczych i ratownictwa drogowego
Numer ogłoszenia: 114876 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kwidzynie, ul. Sportowa 3, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 2793770, fax 055 2618064.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 sztuki samochodu pożarniczego typ lekki z funkcją do działań gaśniczych i ratownictwa drogowego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2008r. lekkiego samochodu pożarniczego z funkcją do działań gaśniczych i ratownictwa drogowego zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w załączniku Nr 1 do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć wykonawcy którzy: 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4. udzielą na w/w pojazd co najmniej 2 lat gwarancji, 5. udzielą terminu płatności na min. 30 dni od wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia, 6. posiadają lub na minimum 2 tygodnie przed terminem dostawy będą posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002), 7. posiadają świadectwo homologacji podwozia, w przypadku przekroczenia dopuszczalnych parametrów, świadectwo homologacji na cały pojazd wraz z zabudową, 8. zaoferują pojazd fabrycznie nowy z rocznika 2008. Opis sposobu dokonania oceny wyżej wymienionych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IV niniejszej specyfikacji.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. wypełniony formularz oferty z podaniem ceny uwzględniającej podatek od towarów i usług VAT za cały przedmiot zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p). 3. oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. (zał. nr 5 do SIWZ), 4. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniom z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. (zał. nr 5 do SIWZ), 5. umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 6. świadectwo homologacji podwozia, w przypadku przekroczenia dopuszczalnych parametrów, świadectwo homologacji na cały pojazd wraz z zabudową, 7. świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002), lub stosowne oświadczenie, że Wykonawca posiadać będzie przedmiotowe świadectwo w terminie minimum 2 tygodnie przed dostawą, 8. wykaz minimum 2 zrealizowanych zamówień na podobne pojazdy i wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zał. nr 6 do SIWZ), 11. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ - wymagania techniczne /w rubryce propozycje Wykonawcy/, 12. wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ - parametry do oceny w kryterium /parametry techniczne/.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipkwidzyn.straz.gda.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiajacego: Kwidzyn, ul. Sportowa 3, pok. nr 26.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiącego: Kwidzyn, ul. Sportowa 3, pok. nr 26.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.