Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Warszawa: Część 1.
Przebudowa sali wystawowej w budynku nr 14 przy ul. Polanki 124 w Gdańsku.
Część 2.
Wykonanie wentylacji z nawilżaniem w magazynach archiwalnych mieszczących się w budynku nr 15 przy ul. Polanki 124 w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 114888 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, Pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5818816, fax 022 5818813, 5818829.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1. Przebudowa sali wystawowej w budynku nr 14 przy ul. Polanki 124 w Gdańsku. Część 2. Wykonanie wentylacji z nawilżaniem w magazynach archiwalnych mieszczących się w budynku nr 15 przy ul. Polanki 124 w Gdańsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Przebudowa sali wystawowej w budynku nr 14 przy ul. Polanki 124 w Gdańsku. Część 2. Wykonanie wentylacji z nawilżaniem w magazynach archiwalnych mieszczących się w budynku nr 15 przy ul. Polanki 124 w Gdańsku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Warunki podmiotowe: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień): Osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane tj.: 1. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą (bądź kilkoma osobami które łącznie spełniają poniższe warunki) posiadającą uprawnienia budowlane do: kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2.Osoba/-y, o której/ych mowa powyżej może/mogą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i spełnia/ją łącznie wszystkie poniższe warunki: jest/są wpisana/e (w drodze decyzji), do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane i jest/są wpisana/e na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w szczególności, chodzi o działalność, która jest zgodna z przedmiotem zamówienia), przy czym ubezpieczenie musi spełniać następujące warunki minimalne: okres ubezpieczenia: najpóźniej od terminu składania ofert prze co najmniej 210 dni, suma ubezpieczenia: - co najmniej 100 000,00 PLN. 4) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Wykonawcy: 1)dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji) 2)dołączą do oferty formularz ofertowy (załącznik nr 2 do specyfikacji), 3)dołączą do oferty parafowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 9 do specyfikacji, 4)dołączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)dołączą do oferty oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej nieruchomości, sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, 6)dołączą do oferty kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami SIWZ, 7)dołączą do oferty zestawienie wynagrodzenia za elementy zamówienia sporządzone przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji, 8)dołączą do oferty HARMONOGRAM rzeczowo - finansowy wykonania zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, 9)dołączą do oferty wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji, 10)dołączą do oferty zestawienie oferowanych urządzeń, technologii i materiałów, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji oraz materiały informacyjne producentów zawierające co najmniej krótki opis techniczny i podstawowe dane techniczne oferowanych urządzeń, technologii i materiałów. 11)dołączą do oferty dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: Uprawnienia budowlane i ważne Zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego z określonym w nich terminem ważności. 12)dołączą do oferty polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu 00-839 Warszawa, ul. Towarowej 28, pokoju nr 603..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: w centrali Zamawiającego: ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa pokój nr 1 na parterze - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa sali wystawowej w budynku nr 14 przy ul. Polanki 124 w Gdańsku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa sali wystawowej w budynku nr 14 przy ul. Polanki 124 w Gdańsku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.28.00-9, 45.11.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wentylacji z nawilżaniem w magazynach archiwalnych mieszczących się w budynku nr 15 przy ul. Polanki 124 w Gdańsku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wentylacji z nawilżaniem w magazynach archiwalnych mieszczących się w budynku nr 15 przy ul. Polanki 124 w Gdańsku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.