Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-29
Sokółka: dostawa na rzecz zamawiającego do siedziby Starostwa Powiatowego w Sokółce i uruchomienie fabrycznie nowego skanera wielkoformatowego
Numer ogłoszenia: 11488 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa na rzecz zamawiającego do siedziby Starostwa Powiatowego w Sokółce i uruchomienie fabrycznie nowego skanera wielkoformatowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiot zamówienia stanowi dostawa na rzecz zamawiającego do siedziby Starostwa Powiatowego w Sokółce i uruchomienie fabrycznie nowego skanera wielkoformatowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: w niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek 1 udziału w postępowaniu: posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: wykonywanie działalności gospodarczej z zakresu objętego przedmiotem zamówienia Warunek 2 udziału w postępowaniu: posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwóch dostaw skanerów wielkoformatowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: warunek 1: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Warunek 2: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw dwóch skanerów wielkoformatowych, b) dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolka-powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sokółce, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16 - 100 Sokółka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 12:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sokółce, 16 - 100 Sokółka, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, pokój nr 62 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. oświadczenie wykonawcy o posiadaniu przez proponowany sprzęt certyfikacji na znak bezpieczeństwa, 2. oświadczenie wykonawcy, że proponowany sprzęt spełnia minimalne warunki postawione przez zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby NAD BIEBRZĄ Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, CZĘŚĆ 3 zamówienia
- Dostawa mat. bud. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury Podstawowej Opieki Zdrowotnej w celu poprawy jakości świadczonych usług w SP ZOZ w Sokółce
- Przebudowa dróg w Sokółce w formule zaprojektuj - wybuduj: ul. Boh. Monte Cassino wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz Przebudowa ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej szpitala funkcjonującego na terenie powiatu sokólskiego
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz systemu detekcji wodoru
- Dostawa narzędzi oraz drobnych materiałów na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Sokółce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.