To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Łódź: Usługi w zakresie druku i dostawy poddruków do dyplomów, okładek do dyplomów i suplementów, indeksów, legitymacji studenckich i innych druków na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 114892 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80056 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2547408, centrala 2547598, faks 42 2547418.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie druku i dostawy poddruków do dyplomów, okładek do dyplomów i suplementów, indeksów, legitymacji studenckich i innych druków na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu druku i dostawie poddruków do dyplomów i odpisów dyplomów, okładek do dyplomów, druku i dostawie suplementów i okładek do suplementów, indeksów, legitymacji studenckich i innych druków na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego odbioru w siedzibie Zamawiającego projektu dotyczącego konkretnego druku. 4. Projekty będą przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub innym nośniku - w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie uzgodnienia odnośnie realizacji zamówienia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 5. Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie w związku z aktualnym zapotrzebowaniem zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia (przesłanego za pośrednictwem faksu bądź drogą elektroniczną) obejmującego wykonanie konkretnego druku z zastrzeżeniem, iż usługa finalnie ma być wykonana w terminie 7 dni od momentu przekazania zlecenia. 6. Do czasu wykonania druku wliczony jest czas potrzebny Zamawiającemu dla doręczenia wykonanych zamówień Zamawiającemu w jego siedzibie. 7. Zamówienie obejmuje także koszt dostawy wykonanych druków i okładek do siedziby zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, Łódź, ul. Wojska Polskiego 121. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć próbkę produktu, który ma być dostarczony, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, w postaci: - wydruku podkładu kolorowego (student), dwustronnie - (Załącznik nr 2) - ilość 5 sztuk - wydruku podkładu czarno-białego (student), jednostronnie - (Załącznik nr 3) - ilość 5 sztuk - wydruku wzoru dyplomu kolorowego (student), dwustronnie - (Załącznik nr 14) - ilość 1 sztuka - wydruku odpisu dyplomu czarno-białego (student), jednostronnie - (Załącznik nr 15) - ilość 1 sztuka - wydruku egzemplarza dyplomu do akt czarno-białego (student), jednostronnie (Załącznik nr 16) - ilość 1 sztuka - wydruku podkładu kolorowego (doktor sztuki), jednostronnie - (Załącznik nr 4) - ilość 5 sztuk - wydruku podkładu czarno-białego (doktor sztuki), jednostronnie - (Załącznik nr 5) - ilość 5 sztuk - wydruku wzoru dyplomu kolorowego (doktor sztuki), jednostronnie - (Załącznik nr 17) - ilość 1 sztuka - wydruku wzoru odpisu dyplomu czarno-białego (doktor sztuki), jednostronnie - (Załącznik nr 18) - ilość 1 sztuka - wydruku wzoru egzemplarza dyplomu do akt czarno-białego (doktor sztuki), jednostronnie (Załącznik nr 19) - ilość 1 sztuka - wydruku podkładu kolorowego (doktor habilitowany sztuki), jednostronnie - (Załącznik nr 6) - ilość 5 sztuk - wydruku podkładu czarno-białego (doktor habilitowany sztuki), jednostronnie - (Załącznik nr 7) - ilość 5 sztuk - wydruk wzoru dyplomu kolorowego (doktor habilitowany sztuki), jednostronnie - (Załącznik nr 20) - ilość 1 sztuka - wydruk wzoru odpisu dyplomu czarno-białego (doktor habilitowany sztuki), jednostronnie - (Załącznik nr 21) - ilość 1 sztuka - wydruku wzoru egzemplarza dyplomu do akt czarno-białego (doktor habilitowany sztuki), jednostronnie (Załącznik nr 22) - ilość 1 sztuka - okładki do dyplomu studenckiego - 1 szt. ( wg wizualizacji i wzoru tłoczenia Załącznik nr 8, 9, 8A, 8B) - okładki do dyplomu doktora sztuki - 1 szt. (wg wizualizacji i wzoru tłoczenia Załącznik nr 10, 11, 8A, 8B) - okładka do dyplomu doktora habilitowanego sztuki - 1 szt. (wg wizualizacji i wzoru tłoczenia Załącznik nr 12,13, 8A, 8B) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem: cena - 60 proc., jakość 40 proc. Ocena ofert zostanie dokonana według następujących zasad: 1)Cena - 60 pkt. a. Oferta z ceną najniższą otrzyma w zakresie wskazanego kryterium 60 pkt. b.Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą: PC = Cmin dzielone C1 x 60 gdzie: PC- ocena punktowa danej oferty za kryterium cena Cmin- minimalna zaoferowana przez wykonawców cena C1- cena z danej oferty. W zakresie wskazanego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2)Jakość - 40 pkt. Na kryterium jakość będzie składać się jakość wydruków (Jw) oraz jakość okładek (Jo) i zostanie oceniona na podstawie załączonych do oferty próbek wydruków i okładek wskazanych w pkt. 12.4. Będzie przyznana jedna, ogólna ocena za kryterium jakość wydruku dla wszystkich załączonych przez Wykonawcę próbek. Ocenie będzie podlegać estetyka wykonania, zgodność kolorystyki - dla wszystkich wydruków papier pogięty, na każdym wydruku widoczne błędy w strukturze papieru, papier krzywo przycięty, poszarpany, kolorystyka niezgodna z przygotowanymi wzorami 0 punktów; na części wydruków papier nosi ślady zagięć, niedodrukowane elementy grafiki, nierówno nałożony kolor, widoczne przesunięcia wydruku 10 punktów; wydruk czysty, niepognieciony, staranny, równo przycięty, bez przesunięć, wyrazista kolorystyka zgodna z wzornikami PANTONE 50 punktów. W przypadku okładek ocena jakości będzie oceną ogólną załączonych do oferty próbek okładek. Ocenie będzie podlegać sposób składania okładek, wygląd ekoskóry, estetyka wykonania, kolorystyka, tłoczenie. Okładki nierówno się składają, ekoskóra posiada widoczne błędy strukturalne, widać ślady klejenia, nierówna wyklejka, rogi pozaginane, kolorystyka znacząco odbiega od podanej kolorystyki, tłoczenie nieczytelne, nierówne, przeszycie nierówne, dyplomy nie wchodzą swobodnie w zakładki 0 punktów; okładki dobrze się składają, równo, ekoskóra o jednolitej powierzchni, gdzieniegdzie widać ślady klejenia, zgodna kolorystyka, widoczne drobne przesunięcia, tłoczenie częściowo nieczytelne i nierówne, dyplomy nie wchodzą swobodnie w zakładki 10 punktów; okładki równo się składają, gładka, jednolita powierzchnia ekoskóry, miękka, szycie równe, zgodna kolorystyka, tłoczenie precyzyjne, czytelne, równe, wedle formatu, brak widocznych przesunięć, wyklejka czysta, równa, brak widocznych śladów wykonania, dyplomy swobodnie wchodzą w zakładki, nie wypadają 50 punktów Maksymalnie wykonawca uzyskać może wynik 100 Punktacja w kryterium Jakość odbędzie się zgodnie z formułą Pj =Joferty dzielone Jmax x 40 gdzie: Pj-ocena punktowa danej oferty za jakość Joferty = liczba punktów przyznana danej ofercie obliczona wg wzoru: Jw + Jo = Jmax maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania, tj. 100 pkt W zakresie wskazanego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają zsumowaniu. Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów (P) stanowić będzie ofertę najkorzystniejszą. Ostateczną liczbę punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach: Cena, oraz jakość zgodnie ze wzorem: P = PC + Pj gdzie: P - łączna ocena punktowa PC - Ocena punktowa za kryterium cena Pj - ocena punktowa za kryterium jakość.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
- Firma Poligraficzno-Introligatorska Udziałowiec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28645,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34679,85
Oferta z najniższą ceną: 34679,85 / Oferta z najwyższą ceną: 34679,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Dostawa totemów cyfrowych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Dostawa echokardiografu w ramach realizacji projektu "Doskonalenie i zwiększenie potencjału naukowo-badawczego istniejących Centrów Wsparcia Badań Klinicznych przy Uniwersytecie Medycznym w Łodzi....
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk, dostawa i wniesienie do wskazanego miejsca publikacji na potrzeby Wydawnictwa Warsztatów Kultury w Lublinie (z podziałem na 3 części)
- Wykonanie i dostawa puzzli informacyjno-promocyjnych oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów muzealnych Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury na potrzeby realizacji operacji: "Innowacyjne wykorzystanie produktów pszczelich" w ramach KSOW+
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.