Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-22
Wrocław: Wymiana dźwigów osobowych wraz z konserwacją
oraz rozbudowa instalacji telewizji dozorowej
w DS. KREDKA przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 114900 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dźwigów osobowych wraz z konserwacją oraz rozbudowa instalacji telewizji dozorowej w DS. KREDKA przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ROBOTA BUDOWLANA: Wymiana 2 dźwigów osobowych wraz z 36 miesięczną konserwacją urządzeń dźwigowych po uzyskaniu Decyzji pozwalającej na eksploatację, wydanej przez UDT, oraz rozbudową instalacji telewizji dozorowej w DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu W ramach prac należy wykonać : - demontaż istniejących 2 urządzeń dźwigowych wraz z prowadnicami i osprzętem - dostawę i montaż 2 nowych dźwigów osobowych wraz nowymi prowadnicami i osprzętem - rozbudowę instalacji telewizji dozorowej Należy zapewnić : - 36 - miesięczną konserwację urządzeń dźwigowych po uzyskaniu Decyzji pozwalającej na eksploatację wydanej przez UDT - konserwację istniejących urządzeń dźwigowych od czasu protokólarnego wprowadzenia Wykonawcy na obiekt do czasu uzyskania od UDT Decyzji pozwalającej na eksploatację dźwigów 1.1. Parametry dźwigów: dźwig nr 3 i 4 o parametrach : udźwig 630 kg lub 8 osób, ilość przystanków 22, wysokość podnoszenia 63,7 m, prędkość 1,6-2,0 m/s Pozostałe parametry dźwigów zawarte są w opisie do projektu wykonawczego. Dodatkowe wytyczne dla dostawcy dźwigu : - monitoring kabin wind - awaryjny zjazd kabiny - zjazd pożarowy Prace budowlane Pozostawia się bez zmian wymiary szybów dźwigów. Należy zdemontować istniejące dźwigi oraz ich osprzęt, a także prowadnice. Wyczyszczenie podszybia, szybów windowych oraz maszynowni. Malowanie szybów windowych oraz maszynowni. Szczegółowy zakres prac budowlanych (w tym m.in. powiększenie otworów drzwiowych do kabin dźwigów) oraz prac elektrycznych zawarty w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. Rozbudowa systemu telewizji dozorowej obejmuje instalacje kamer w dwóch windach. Kamery z wind zostaną podłączone do nowego rejestratora zainstalowanego w węźle systemu znajdującym się w pomieszczeniu wentylatorni na XV piętrze. Etapy robót Przedmiot umowy realizowany będzie w dwóch etapach. Każdy z etapów obejmować będzie wymianę jednego dźwigu wraz z uzyskaniem decyzji UDT o dopuszczeniu do eksploatacji z zastrzeżeniem, że drugi etap obejmować będzie również rozbudowę instalacji telewizji dozorowej i spięcie sterowania dwóch dźwigów w grupę - zgodnie z harmonogramem o którym mowa § 1 ust. 5 pkt. 3 Każdy etap realizacji obejmuje: - demontaż istniejących urządzeń dźwigowych wraz z prowadnicami i osprzętem - dostawę i montaż nowego dźwigu osobowego wraz z nowymi prowadnicami i osprzętem - konserwację istniejących urządzeń dźwigowych ( nr 3 i nr 4 ) : od dnia protokolarnego wprowadzenia Wykonawcy na obiekt - do dnia uzyskania przez Wykonawcę decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację wymienionych urządzeń dźwigowych Uwaga: Ze względu na zakwaterowanie dużej liczby mieszkańców w DS KREDKA (600 osób) nie należy wymieniać dwóch dźwigów jednocześnie (do wymiany drugiego dźwigu przystąpić po oddaniu do użytku pierwszego). 1.2. Zakres konserwacji w okresie gwarancji - przez 36 miesięcy Wykonawca prowadzić będzie konserwację zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi UDT. Do zakresu czynności konserwacyjnych należy: a/ sprawdzenie bezpieczeństwa ruchu dźwigu w zakresie: instalacji sterowej, chwytaczy, rygli bezpieczeństwa, końcówek linowych i lin, urządzenia napędowego suwaków, usunięcie drobnych uszkodzeń oraz wymiana następujących części: styków w aparaturze sterowej, sprężarek w kastach, śrub, podkładek i nakrętek, rolek gumowych, główek bezpieczników zawleczek, wkładek topikowych dzwonków, instrukcji obsługi, żarówek oświetleniowych i sygnalizacyjnych. b/ smarowanie prowadnic jeden raz na dwa miesiące, zmiana smaru w smarownicach co najmniej raz na miesiąc, uzupełnienie oleju w miarę potrzeby w układzie hydraulicznym, utrzymanie w czystości urządzeń dźwigowych. c/ materiały do konserwacji podstawowej oraz w razie potrzeby materiały do konserwacji wzmożonej do wykonania w/w czynności konserwacyjnych dostarcza Wykonawca. d/ przygotowanie dźwigu oraz udział w okresowych i głównych rewizjach dokonywanych jeden raz w roku przez Oddział Dozoru Technicznego. Koszt transportu niezbędnego przy rewizjach głównych ( raz w roku) obciążenie ponosi Wykonawca. e/ przeprowadzenie raz w roku (przynajmniej 2 tygodnie przed ustalonym badaniem okresowym dźwigu przez UDT) pomiarów skuteczności ochrony przeciwpożarowej i badania stanu izolacji przewodów (zgodnie z zaleceniem UDT) oraz dostarczenie protokołów z przeprowadzonych badań Zamawiającemu. f/ dokonywanie wszelkich innych czynności związanych z konserwacją urządzeń dźwigowych mających na celu właściwą eksploatację urządzeń - a nie wynikających z ich awarii 2. Szczegółowy zakres robót - Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z : 1. Projektem wykonawczym wymiany 2 dźwigów osobowych w budynku DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu - załącznik nr 7 do SIWZ . 2. Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót wymiany 2 dźwigów osobowych w DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu - załącznik nr 7 do SIWZ . 3. Przedmiarem robót dot. wymiany 2 dźwigów osobowych wraz z zakresem robót towarzyszących - załącznik nr 7 do SIWZ 4. Projektem wykonawczym rozbudowy instalacji telewizji dozorowej w DS. Kredka (kamery KW 3 i KW 4) - załącznik nr 7 do SIWZ 5. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót rozbudowy instalacji telewizji dozorowej w DS. Kredka (kamery KW 3 i KW 4) - załącznik nr 7 do SIWZ 6. Przedmiarem robót dot. wykonania rozbudowy telewizji dozorowej w DS. Kredka (kamery KW 3 i KW 4) - załącznik nr 7 do SIWZ 7. Harmonogramem rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik do umowy 8. Zgodnie z zakresem konserwacji wymienionym w punkcie 1.2. rozdziału II SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.44.21.21 - Malowanie budowli 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. 4 Oddział we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: Wadium na postępowanie pn.: Wymiana dźwigów osobowych wraz z konserwacją oraz rozbudowa instalacji telewizji dozorowej w DS. KREDKA przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu. Nr postępowania: BZP-2422-7/10. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 6. Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu montażu lub wymianie dźwigu/dźwigów w budynku wysokim (tj. powyżej 9 kondygnacji); W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V punkcie 1 ppkt 2 SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty wg formuły spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej co najmniej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Dopuszczalne jest łączenie obu ww. funkcji przez jedną osobę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w punkcie 1 ppkt 3 i 1 ppkt 4 SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty wg formuły spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Kalkulacja cenowa (Załącznik nr 9 do SIWZ), 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; 5) dowód wniesienia wadium; 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; 7) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 ppkt 1-2 rozdz. V SIWZ . 7. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 2 (ppkt 1-2) ZROZDZ. v siwz Dokumenty wymienione w pkt 1 (ppkt 1-4) podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Ze względów losowych dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron posiadających wskazane w umowie kwalifikacje oraz dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia ze względu na kwaterowanie studentów w obiekcie maksymalnie o 3 miesiące. 2) Dopuszcza się aneksy terminowe: - dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania zadania ze względu na uzasadnione opóźnienia w dostawie urządzeń nie dłużej jednak niż o 30 dni. -z powodu awarii instalacji wod- kan. , co, instal. elekt. nie dłużej jednak niż o 30 dni. - w przypadku wystąpienia zmian w dokumentacji projektowej niemożliwych wcześniej do przewidzenia wpływających na wydłużenie terminu realizacji zadania ( zgłoszonych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez projektanta i Zamawiającego) dopuszcza się wydłużenie terminu o 3 miesiące.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Budowa budynku dla celów socjalno - sanitarnych wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 90, 91, 92, 93, 94 (obręb ewid. Borysławice) położonych w miejscowości Borysławice, gm. Błaszki_2
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy osobowej dostosowanej do przewożenia osób ze szczególnymi potrzebami
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.