Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-10
Łódź: ZP/26/2010 dostawa odczynników do chromatograficznego oznaczania białek w moczu, diagnostyki chorób przewodu pokarmowego wraz z dzierżawą czytnika, przeciwciał alergenowo-swoistych i białka kationowego ECP wraz z dzierżawą analizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP.
Numer ogłoszenia: 114903 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/26/2010 dostawa odczynników do chromatograficznego oznaczania białek w moczu, diagnostyki chorób przewodu pokarmowego wraz z dzierżawą czytnika, przeciwciał alergenowo-swoistych i białka kationowego ECP wraz z dzierżawą analizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet I - Odczynniki do chromatograficznego oznaczania białek w moczu - 720 badań
Pakiet II - Odczynniki do diagnostyki chorób przewodu pokarmowego wraz z dzierżawą czytnika mikropłytek wraz z wyposażeniem - 3400 oznaczeń
Pakiet III - Zestawy odczynnikowe do oznaczania przeciwciał alergenowo-swoistych i białka kationowego ECP wraz z dzierżawą analizatora - 5 916 badań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.04.2004:
- CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikującą,
- DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami,
- WPIS LUB ZGŁOSZENIE DO REJESTRU (KLASA II b i III)
o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów
1. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego jeśli (3 przypadki):
. Substancja lub preparat spełniają kryteria klasyfikujące je jako niebezpieczne zgodnie z dyrektywą 67/54/EWG lub dyrektywą 1999/45/WE;. Substancja jest trwała, wykazująca zdolność do bioakumulacji i toksyczna (PBT) lub też jest bardzo trwała i wykazuje bardzo dużą zdolność do bioakumulacji (vPvB). Kryteria identyfikacji takich substancji zawarto w załączniku XIII do rozporządzenia REACH;
. Substancje znajdują się na liście sporządzonej zgodnie z art. 59 ust. 1 rozporządzenia REACH z powodów innych niż wymienione, tj. substancji podlegających procedurze udzielania zezwoleń.
W pozostałych przypadkach Zamawiający wymaga od Dostawców przekazania pisemnej informacji, zawierającej:
. Numery rejestracji dla każdej substancji, nadane przez Agencję ds. Chemikaliów, jeśli skompletowano dokumenty rejestracyjne;
. Informację, o tym czy dana substancja wymaga zezwolenia;
. Informację dotyczącą każdego przypadku zastosowania ograniczenia;
. Informację odnoszącą się do bezpieczeństwa używania danej substancji/preparatu oraz wszelkie inne dostępne i stosowne informacje dotyczące substancji, niezbędne do umożliwienia określenia i zastosowania odpowiednich środków kontroli ryzyka, tj. dotyczące niebezpiecznych właściwości, bez względu na zastosowania, których dotyczą.
2. Metodyki wykonywania badań w języku polskim.
3. Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanego analizatora i czytnika mikropłytek (Pakiet II i Pakiet III)
4. Wykaz kontroli zewnętrznych dla wyników badań zgłoszonych do postępowania
5. Min. 2 opinie użytkowników dotyczące aparatów z Pakietu II i Pakietu III (po 2 opinie na każdy pakiet)
6. Skrócona instrukcja obsługi czytnika mikropłytek w języku polskim
3. Zgodnie z Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11.05.2001 r. Dz. U. 63 poz. 638 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, które z dostarczanych substancji/preparatów posiadają opakowania wielokrotnego a które jednorazowego użytku oraz które z opakowań podlegają obowiązkowi nakładania kaucji - Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 8 do SIWZ
4. Złożenie oświadczenia potwierdzającego, że Dostawca posiada na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wraz z podaniem adresu/siedziby (dotyczy Pakiet II i III) - Oświadczenie Wykonawcy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. Formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ;
b. Formularz cenowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ;
c. Zestawienie wymaganych parametrów dla dzierżawionego czytnika - Pakiet II - Załącznik nr 3.1 do SIWZ
d. Zestawienie wymaganych parametrów dla dzierżawionego analizatora - Pakiet III - Załącznik nr 3.2 do SIWZ
Oświadczenie o podwykonawcach - Załącznik nr 6 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany stawki podatku VAT
2. zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów
3. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy
4. zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji.
5. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową
6. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
7. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
8. zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
9. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Odczynniki do chromatograficznego oznaczania białek w moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. 17 - Ketosteroidy - 80 badań
2. 17 - Hydroksy-kortikosteroidy - 80 badań
3. Kwas wanilinomigdałowy - 200 badań
4. Materiał kontrolny na 2 poziomach stężeń do w/w badań - 360 badań.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Odczynniki do diagnostyki chorób przewodu pokarmowego wraz z dzierżawą czytnika mikropłytek wraz z wyposażeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Transglutaminaza tkankowa IgA - 1 600 oznaczeń
2. Transglutaminaza tkankowa IgG - 200 oznaczeń
3. Przeciwciała przeciwko deaminowanym peptydom gliadyny IgG - 200 oznaczeń
4. Przeciwciała przeciwko deaminowanym peptydom gliadyny IgA - 1 400 oznaczeń
Dzierżawa czytnika mikropłytek wraz z wyposażeniem - 12 miesięcy.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Zestawy odczynnikowe do oznaczania przeciwciał alergenowo-swoistych i białka kationowego ECP wraz z dzierżawą analizatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Mleko - 900 badań
2. Soya - 120 badań
3. Białko jaja - 120 badań
4. Żółtko jaja - 120 badań
5. Karotka - 60 badań
6. Ryby - 30 badań
7. Wieprzowina - 80 badań
8. Kurczak - 60 badań
9. Pomidor - 30 badań
10 Kurz domowy mix - 192 badań
11 Pleśnie mix - 96 badań
12 Roztocze pteron (dermat pter) - 140 badań
13 Roztocze farinae (dermat farr) - 140 badań
14 Tymotka - 140 badań
15 Drzewa mix - 120 badań
16 Naskórek kota - 90 badań
17 Naskórek psa - 90 badań
18 Pierze mix - 50 badań
19 Żyto - 90 badań
20 Chwasty mix (wx1) - 100 badań
21 Wołowina - 60 badań
22 Mąki mix (fx20) - 30 badań
23 Białko kationowe ECP - 100 badań
24 Płyny myjące, rozcieńczające, kontrole, kalibratory i mat. zużywalne niezbędne do wykonania w/w badań - 2 958 badań Dzierżawa analizatora do oznaczeń przeciwciał alergenowo-swoistych wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi - 12 miesięcy.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów technicznych analizatora - 30
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ DO APARATU BD FACslyric
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
- Dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.