Ogłoszenie z dnia 2007-07-09
Skarżysko-Kamienna: Remont plaży basenowej i sanitariatów w budynku Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji
Numer ogłoszenia: 114934 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Spółdzielcza 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2539350, fax 041 2539350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl menu jednostki podległe kategoria : Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont plaży basenowej i sanitariatów w budynku Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie Nr 1: Remont plaży basenowej wraz z elementami towarzyszącymi przy basenie kąpielowym Remont polega na wymianie posadzki plaży basenowej wraz z elementami towarzyszącymi (odpływy ). Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - kładzenie glazury, - wykładanie podłóg, - wewnętrzna instalacja kanalizacyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: - wzór umowy, - projekt renowacji plaży basenowej wraz z elementami towarzyszącymi przy basenie kąpielowym, - przedmiar robót, - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Zadanie Nr 2: Remont pomieszczeń natrysków i sanitariatów Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń natrysków i sanitariatów w zakresie robót budowlanych, sanitarnych. Zakres remontu obejmuje: - rozbiórkę posadzki z płytek , - rozbiórka okłasdziny ściennej z płytek, - rozbiórka ścian z cegieł na zaprawie cementowej obłożonej płytkami, - kładzenie glazury, wykładanie podłóg - wewnętrzna instalacja kanalizacyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: - wzór umowy, - przedmiar robót, projekt - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Dot. zadań 1 i 2 Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w druku kosztorysu ofertowego. W ramach realizacji przemiotu zamówienia należy wykonać również: a)wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej, b) - wszelkie inne roboty, prace, czynności obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót). W sprawach nieuregulowanych w podanych jw. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich , o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem wskazanym w SIWZ na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wymagane jest aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału podwykonawców. Termin gwarancji: 3 lata od daty całkowitego odbioru wszystkich robót. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca spełnia ten obowiązek przez przedstawienie zamawiającemu stosownych dowodów. Zamawiający nie może ograniczyć katalogu dowodów, przy pomocy których wykonawca może dowodzić ( a na nim spoczywa ciężar dowodu - art. 6 kc ) zgodności rozwiązań równoważnych z rozwiązaniami przez niego żądanymi. Nazwy własne producentów, materiałow ujęte w dokumentacji podane są przykładowo. Dopuszcza się zastsowanie innych materiałów o parametrach i właściowościach takich samych lub lepszych od podanych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca spełnia ten obowiązek przez przedstawienie zamawiającemu stosownych dowodów. Zamawiający nie może ograniczyć katalogu dowodów, przy pomocy których wykonawca może dowodzić ( a na nim spoczywa ciężar dowodu - art. 6 kc ) zgodności rozwiązań równoważnych z rozwiązaniami przez niego żądanymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 16.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , 2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , 3. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej remont sanitariatów wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać m.in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje). W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 4. dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia. tj. posiadającą uprawnienia dopełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej.Wykonawca musi przedłożyć dokumenty stwierdzające, że w/w osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiada w/w wymagane uprawnienia wraz z kserokopią tych uprawnień / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - oraz zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym przynależność tej osoby do w/w izby na dzień składania ofert. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ). Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą wykonania należy złożyć pełnomocnictwo określające jego zakres. ( Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona przez notariusza zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie ( Dz.U. Z 2002 r. Nr 42 , poz. 369 z późn. zm. ). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Szczegółowy ich opis zawiera pkt 18 SIWZ oraz pkt 19( dot. Wykonawców składających oferty wspólnie ). Wykonawca, który nie spełni tych warunków zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania ( wypełniony zał. Nr 2 - druk oferty - Wykonawca składa: a. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 4 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru . Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c. wypełniony zał. Nr 5- Druk wykazu prac - doświadczenie zawodowe -lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej remont sanitariatów wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać m.in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje). W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. Wymagana forma wykazu - oryginał, pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie :oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. d. wypełniony zał. Nr 6 - Druk wykazu osób -potencjał kadrowy - lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia. tj. posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej.Wykonawca musi przedłożyć dokumenty stwierdzające, że ww osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiada ww wymagane uprawnienia wraz z kserokopią tych uprawnień -potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - oraz zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym przynależność tej osoby do ww izby na dzień składania ofert. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. Wymagana forma wykazu - oryginał, pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie :oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 19. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych ( konsorcja - spółki cywilne ): Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie - pkt 18 ppkt a - i dokumenty wymienione w pkt. 18 ppkt b i e muszą złożyć odrębnie przez każdego z Wykonawców. Pozostałe dokumenty należy złożyć w sposób potwierdzający spełnienie warunków udziału z uwzględnieniem łącznego potencjału Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. ( pkt 18 ppkt c i d ) Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy na każdym z dokumentów składa upoważniony pełnomocnik, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w pkt. 18 ppkt a, które podpisane zostanie przez każdego z Wykonawców odrębnie. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl menu jednostki podległe kategoria : Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MCSiR ul. Spółdzielcza 19 26-110 Skarżysko - Kamienna.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 09:45, miejsce: MCSiR ul. Spółdzielcza 19; 26-110 Skarżysko - Kamienna gabinet dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Remont plaży basenowej wraz z elementami towarzyszącymi przy basenie kąpielowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont polega na wymianie posadzki plaży basenowej wraz z elementami towarzyszącymi (odpływy ). Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - kładzenie glazury, - wykładanie podłóg, - wewnętrzna instalacja kanalizacyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: - wzór umowy, - projekt renowacji plaży basenowej wraz z elementami towarzyszącymi przy basenie kąpielowym, - przedmiar robót, - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: Remont pomieszczeń natrysków i sanitariatów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń natrysków i sanitariatów w zakresie robót budowlanych, sanitarnych. Zakres remontu obejmuje: - rozbiórkę posadzki z płytek , - rozbiórka okłasdziny ściennej z płytek, - rozbiórka ścian z cegieł na zaprawie cementowej obłożonej płytkami, - kładzenie glazury, wykładanie podłóg - wewnętrzna instalacja kanalizacyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: - wzór umowy, - przedmiar robót, projekt - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej w roku 2024/25
- "Zorganizowanie, prowadzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Skarżyska-Kamiennej wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów"
- Świadczenie w 2025 r. Usług pocztowych w obrocie krajowym (tj. Lokalnym - Powiat Skarżyski i krajowym obszar całej Polski) dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy
- Budowa miejskiego żłobka w Dubiecku
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Chrustowie.
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok - etap I: Przebudowa, termomodernizacja, remont przedszkola.
więcej: Kładzenie glazury »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.