eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźNadzór inwestorski dla zadaniaRozbudowa drogi wojewódzkiej nr 785 na odcinku Silniczka - Maluszyn (I etap - budowa mostu w Maluszynie wraz z dojazdami) - sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Łódź: Nadzór inwestorski dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 785 na odcinku Silniczka - Maluszyn (I etap - budowa mostu w Maluszynie wraz z dojazdami) - sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu.
Numer ogłoszenia: 114937 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, fax 042 6162273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 785 na odcinku Silniczka - Maluszyn (I etap - budowa mostu w Maluszynie wraz z dojazdami) - sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 785 na odcinku Silniczka - Maluszyn(I etap - budowa mostu w Maluszynie wraz z dojazdami) - sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu. Inwestycja będzie realizowana na warunkach kontraktu FIDIC. W ramach kontroli realizacji budowy Inżynier powinien zapewnić obsługę geodezyjną i laboratoryjną.W/w inwestycja zawiera następujące branże:1.konstrukcyjno - mostową; 2.drogową - przebudowa dojazdów do mostu ;3.elektryczną; 4.teletechniczną; 5. sanitarną; 6.zieleń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6100,00 zl.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 6.1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 6.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców.6.2. Warunki szczegółowe: 6.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać:a) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,2 mln PLN; b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,6 mln zł. 6¹.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 6.2.1.a) i b) spełniają łącznie; 6.2.2 Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej. Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej. Lp.; Przewidywana funkcja; Liczba osób; Kwalifikacje;Doświadczenie. 1)Inżynier Kontraktu -1osoba:Wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa: 1. Co najmniej 3 - letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpośrednim zarządzaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanych, przy czym co najmniej jeden kontrakt w zakresie inżynierii komunikacyjnej (lub powiązane logicznie kontrakty w ramach jednej inwestycji łącznie), zakończony i rozliczony (doprowadzony do wystawienia Świadectwa Przejęcia lub równoważnego dokumentu przekazującego inwestycję Zamawiającemu do użytkowania), o wartości robót netto co najmniej 10 mln PLN lub ich równowartości w innych walutach liczonej wg kursu NBP na dzień zamknięcia rozliczenia kontraktu. 2. Co najmniej 2 lata z powyższego doświadczenia dotyczyć muszą projektów inwestycyjnych wg uznanych międzynarodowych standardów kontraktów budowlanych typu FIDIC, NEC/ECC - na stanowiskach Dyrektor Kontraktu, Kierownik Budowy, Inżynier, Inżynier Rezydent, Zastępców tych osób lub równorzędnych.; 2) Inspektor ds. Rozliczeń -1osoba: Wykształcenie wyższe budowlane; 1. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych, przygotowywaniu/ rozpatrywaniu roszczeń, rozliczaniu robót w kontraktach na wykonanie robót wg warunków FIDIC lub innych uznanych międzynarodowych standardów kontraktów obmiarowych,2. Co najmniej 1 rok z powyższego doświadczenia obejmować ma pracę na stanowisku samodzielnego Inspektora ds. rozliczeń (Quantity Surveyor) lub równoważnym, w tym: - przy rozliczaniu co najmniej jednego kontraktu drogowo - mostowego o wartości netto robót co najmniej 8 mln PLN - doprowadzenie do wystawienia Świadectwa Przejęcia lub równoważnego dokumentu przekazującego inwestycję Zamawiającemu do użytkowania przynajmniej jednego kontraktu obmiarowego realizowanego wg uznanych międzynarodowych standardów kontraktów budowlanych typu FIDIC, NEC/ECC; 3) Inspektor nadzoru robót mostowych - 1osoba:Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu/nadzorowaniu robotami mostowymi na drogach kategorii technicznej min. Z, przy czym przynajmniej jeden nadzorowany / budowany obiekt mostowy był o rozpiętości przęsła nie mniejszej niż 40 m lub jako most podwieszony. 4) Inspektor nadzoru robót drogowych- 1osoba:Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu/nadzorowaniu robotami drogowymi na drogach kat min. Z, lub realizacją nawierzchni lotnisk, przy czym przynajmniej jeden kontrakt miał wartość netto robót 5 mln PLN i został pomyślnie zakończony i rozliczony (doprowadzony do wystawienia Świadectwa Przejęcia lub równoważnego dokumentu przekazującego inwestycję Zamawiającemu do użytkowania).; 5) Inspektor ds.materiałowych - technolog 1osoba: Wykształcenie wyższe budowlane Co najmniej 3-letnie doświadczenie w badaniu materiałów budowlanych dla drogownictwa, min. roczne doświadczenie w nadzorach technologicznych na kontraktach realizowanych w ramach zespołu Inżyniera Kontraktu.;6 ) Inspektor Nadzoru Robót Wod.-Kan -1osoba:Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności wod. - kan. (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.;7) Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych i elektroenergetycznych - 1osoba :Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacje elektryczne i energetyczne. (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.; 8) Inspektor Nadzoru Robót Telekomunikacyjnych - 1osoba: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności teletechnicznej (telekomunikacyjnej) (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.; 9) Inspektor Nadzoru Robót Geotechnicznych 1osoba: Co najmniej 2- letnie doświadczenie w badaniu podłoża budowlanego, w tym przy nadzorowaniu badań laboratoryjnych polowych gruntu.; 10) Geodeta - 1osoba: Uprawnienia geodezyjne w zakresie obsługi inwestycji. Minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze geodezyjnej inwestycji liniowych.;11) Laborant 2 osoby: Co najmniej 3-letnie doświadczenie w badaniu materiałów budowlanych dla drogownictwa. 6.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2.2. 6.2.3 Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na nadzorze projektów realizowanych w oparciu o warunki umowne wg uznanych międzynarodowych standardów kontraktów budowlanych typu FIDIC, NEC/ECC (obmiarowych) obejmujących budowę/przebudowę dróg klasy min. G wraz z min. jednym obiektem mostowym (mogą być również zlokalizowane na obszarze zabudowy); wartość każdego nadzorowanego projektu min. 15 mln zł brutto lub kwota równoważna wg kursu NBP na dzień składania ofert. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia lub tożsamego dokumentu. 6¹.2.3. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6.2.3. 6.2.4. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu, wymienionymi w poniższej tabeli: Lp; Wyszczególnienie (parametry); Min. liczba jednostek; 1, 2, 3. 1) Komplet sprzętu geodezyjno-pomiarowego umożliwiającego dokonanie obmiarów i pomiarów kontrolnych - 1szt. 2) Komplet sprzętu laboratoryjnego umożliwiającego dokonanie pomiarów kontrolnych 1szt. W powyższej tabeli podano wymagania minimalne, natomiast obowiązkiem Wykonawcy niniejszego zamówienia będzie wyposażenie personelu w taką ilość sprzętu, środków transportu i łączności, która zapewni sprawne funkcjonowanie. Samochody będą wyposażone w lampy ostrzegawcze. Badaniami i pomiarami kontrolnymi należy objąć co najmniej 5% badań określonych w ST.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - 7.1.1. Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Rozdziału. - 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.- 7.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - 7.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - 7.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - 7.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 6.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: - 7.2.1. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 6.2.1.a) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - 7.2.2. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż w pkt. 6.2.1.b) IdW. - 7.2.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załączników nr 3 i 3a do niniejszego Rozdziału. Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone kopie stosownych uprawnień i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla specjalności dla których jest ono wymagane).- 7.2.4. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat usług na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 niniejszego Rozdziału. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. - 7.2.5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu (narzędzi i urządzeń), jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 niniejszego Rozdziału. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. - 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2., 7.1.4. i 7.1.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczn e i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 7.1.3. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 7.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 7.3. winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 7.1. Dokumenty wymienione w pkt 7 sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.- 7.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - 7.4.1. oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 7.1.2. - 7.1.5. oraz 7.3. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - 7.4.2. oświadczenie wymienione w pkt 7.1.1.winno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. - 7.4.3. dokumenty wymienione w pkt 7.2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy potwierdzają spełnianie warunków określonych w pkt 6.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 90-113 Łódź, ul. Henryka Sienkiewicza 3, pok. 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 90-113 Łódź, ul. Henryka Sienkiewicza 3, II p. pok. 211.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.