Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-16
Lublin: Dostawa specjalistycznego samochodu terenowego, 5-cio miejscowego, typ nadwozia Pick-up - szt. 1 (jeden) w ramach realizacji projektu POIŚ.05.01.00-00-228/09 pn./Ochrona siedlisk przyrodniczych i gatunków na obszarach sieci Natura 2000 w województwie lubelskim/
Numer ogłoszenia: 114962 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie , ul. Magnoliowa 4, 20-143 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 710 65 00, faks 81 710 65 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego samochodu terenowego, 5-cio miejscowego, typ nadwozia Pick-up - szt. 1 (jeden) w ramach realizacji projektu POIŚ.05.01.00-00-228/09 pn./Ochrona siedlisk przyrodniczych i gatunków na obszarach sieci Natura 2000 w województwie lubelskim/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Minimalne wymagania dotyczące wyposażenia samochodu oraz minimalne bądź dopuszczalne parametry eksploatacyjno-techniczne: 1. WYMAGANIA PODSTAWOWE: - rodzaj pojazdu: terenowy z możliwością przewozu osób i ładunku; - rodzaj nadwozia: nadwozie typu pick-up, kabina tzw. podwójna (double cab), zamknięta 4-drzwiowa (czterodrzwiowa), przeszklona ze wszystkich stron, ze skrzynią ładunkową; - ilość miejsc siedzących: 5 (pięć) łącznie z kierowcą; - rok produkcji: 2011 (dwa tysiące jedenaście) - barwa nadwozia jednolita, srebrna lub ciemnozielona pokryta lakierem metalicznym lub perłowym - gwarancja: nie mniej niż 36 miesięcy na cały pojazd (wszystkie podzespoły) lub co najmniej 100 000 km przebiegu, w zależności co nastąpi wcześniej; - autoryzowany serwis obsługujący oferowany model samochodu musi znajdować się w Lublinie lub w odległości nie większej niż 50 km od Lublina. 2.NADWOZIE: - kabina wyposażona w parę skrzydłowych, przeszklonych w górnej części drzwi bocznych przednich i parę skrzydłowych, przeszklonych w górnej części drzwi bocznych tylnych po obu stronach pojazdu; - tylna część kabiny z tzw. oknem tylnym; - na dachu kabiny umieszczone tzw. relingi dachowe z poprzeczkami bagażnika; - siedzenia z obiciem welurowym lub skórzanym dopuszcza się również wyposażenie siedzeń w obicie mieszane welurowo - skórzane; - przestrzeń bagażowa zabudowana dopasowaną nadbudową, zamykaną na zamek, z relingami dachowymi i poprzeczkami bagażnika. Nadbudowa musi być wyposażona w okna boczne oraz tylne drzwi posiadające okno tylne (klapa otwierana do góry) z oświetleniem wnętrza przestrzeni bagażowej 3.SILNIK: - 4-suwowy, wysokoprężny z turbosprężarką i intercoolerem, z wtryskiem bezpośrednim typu Common Rail lub równoważny, spełniający normę emisji spalin minimum EURO-4; - pojemność skokowa silnika wynosząca co najmniej 2450 cm3 ; - moc: co najmniej 150KM; - średnie zużycie paliwa wg danych katalogowych: nie większe niż 9 l / 100km. 4.NAPĘD: - napęd na oś tylną z dołączanym napędem osi przedniej (tzw. napęd na cztery koła - tj. napęd 4x4 przeznaczony do jazdy w trudnych warunkach terenowych); - skrzynia biegów - manualna, minimum 5-stopniowa (5 biegów w jeździe do przodu i jeden wsteczny); - wyposażenie napędu w tzw. reduktor zwiększający użyteczny moment obrotowy lub inny system o podobnym działaniu; - wyposażenie napędu w tzw. blokadę mechanizmu różnicowego, centralną lub osi tylnej lub inny system o podobnym działaniu. 5.PODWOZIE: - konstrukcja pojazdu oparta na tzw. ramie nośnej; - zawieszenie przednie oparte na wahaczach; - zawieszenie tylne oparte na resorach piórowych; - wspomagany układ kierowniczy. 6.PRZYSTOSOWANIE DO JAZDY W TERENIE: - prześwit pojazdu wynoszący nie mniej niż 200 mm; - kąt natarcia wyrażony w stopniach nie mniejszy niż 25; - kąt zejścia wyrażony w stopniach nie mniejszy niż 15; - kąt rampowy wyrażony w stopniach nie mniejszy niż 20. 7.PARAMETRY TECHNICZNO - FUNKCJONALNE: - długość całkowita pojazdu wyrażona w mm od 5 000 do 5 500; - największa szerokość pojazdu bez lusterek bocznych wyrażona w mm od 1700 do 1850; - największa wysokość pojazdu bez konstrukcji dachowych np. relingów dachowych mierzona w mm od 1700 do 1850; - rozstaw osi mierzony w mm wynoszący nie mniej niż 3000 i nie więcej niż 3200. 8.PARAMETRY BEZPIECZEŃSTWA: - wyposażenie układu hamulcowego pojazdu w system ABS lub inny równoważny; - wyposażenie układu hamulcowego pojazdu w system EBD lub inny równoważny; - wyposażenie pojazdu w system stabilizacji toru jazdy np. ESP, VSC lub inny równoważny; - wyposażenie pojazdu w czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera; - wyposażenie pojazdu w minimum 2 boczne poduszki powietrzne; - wyposażenie pojazdu w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla siedzeń przednich i co najmniej dwa trzypunktowe pasy dla siedzeń tylnych; - wyposażenie pojazdu w fabrycznie montowane przednie światła przeciwmgłowe. 9.WYPOSAŻENIE DODATKOWE: - klimatyzacja automatyczna lub manualna - montowana fabrycznie przez producenta pojazdu; - wyposażenie pojazdu w centralny zamek kabiny pasażerskiej z pilotem zamykającym i otwierającym drzwi; - zabezpieczenie pojazdu przed kradzieżą autoalarmem i immobiliserem; - wyposażenie drzwi przednich pojazdu w elektryczne regulowane szyby a drzwi tylnych w co najmniej manualną regulację szyb (korby na drzwiach); - wyposażenie pojazdu w elektrycznie regulowane lusterka boczne z możliwością składania manualnego bądź elektrycznego; - wyposażenie pojazdu w fabrycznie montowany odbiornik radiowy z możliwością odczytu CD i MP3 z gniazdem USB, fabrycznie montowanymi głośnikami i instalacją antenową; - wyposażenie pojazdu w fabrycznie montowaną nawigację satelitarną; - wyposażenie pojazdu w fabrycznie montowany komputer pokładowy; - przód pojazdu z zamontowanym ochronnym orurowaniem; - boki pojazdu na wysokości progów i na długości pomiędzy kołami przednimi i tylnymi z zamontowanym orurowaniem ochronnym lub wzdłużnymi ochronnymi progami bocznymi; - silnik i skrzynia biegów pojazdu z zamontowanymi metalowymi osłonami ochronnymi; - przód pojazdu z zamontowaną wyciągarką o minimalnym uciągu 2,8 (dwóch koma osiem) tony z płytą montażową; - zaczepy do mocowania bagażu w przestrzeni bagażowej minimum 4 (cztery); - przestrzeń bagażowa wyłożona wykładziną ochronną wykonaną z tworzywa PCV lub innego materiału łatwo zmywalnego; - wyposażenie pojazdu w czujniki cofania lub kamerę cofania z podglądem na monitorze wewnątrz kabiny pasażerskiej; - wyposażenie pojazdu w kulowy hak holowniczy z możliwością tzw. szybkiego demontażu, z opłaconym badaniem technicznym dotyczącym zainstalowanego haka holowniczego; - wyposażenie pojazdu w komplet gumowych dywaników podłogowych dedykowanych do oferowanego modelu; - wyposażenie pojazdu w komplet opon wielosezonowych na dedykowanych do oferowanego modelu felgach aluminiowych; - wyposażenie pojazdu w dodatkowy komplet opon do jazdy w trudnych warunkach terenowych tzw. AT bądź AT/R na dedykowanych do oferowanego modelu felgach stalowych lub aluminiowych; - wyposażenie pojazdu w pełnowymiarowe koło zapasowe. 10.INNE: - ubezpieczenie obowiązkowe (OC) oferowanego pojazdu z okresem ubezpieczenia na minimum 12 miesięcy od momentu podpisania protokołu odbioru pojazdu.; - załączone do oferowanego pojazdu: świadectwo homologacji, instrukcja obsługi i książka serwisowa. Wszystkie pozycje muszą być dostarczone w języku polskim w wersji drukowanej opcjonalnie może być dostarczona dodatkowo wersja elektroniczna; - oferowany pojazd musi zostać oznakowany na drzwiach przednich prawych i przednich lewych logo, wykonanym na specjalnej foli przylepnej i opisową nazwą zamawiającego oraz napisem informującym o projekcie z którego środków pojazd został zakupiony. Naklejka informacyjna dotycząca współfinansowania przez UE powinna być zgodna z wymogami zawartymi w dokumencie /Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013/ , a także z /Zasadami stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów POIiŚ/. Naklejka przedstawiająca logo Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Lublinie powinna mieć wymiary: wysokość 28 cm, szerokość 30 cm. - wyposażenie pojazdu w gaśnicę, podnośnik, klucz do kół, apteczkę, trójkąt ostrzegawczy, kamizelkę odblaskową; - wyposażenie pojazdu w drabinę aluminiową przystawno-rozstawną, 3 (trzy) częściową, o długości po złożeniu od 250cm do 300cm, która może być przewożona na bagażniku dachowym oferowanego pojazdu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe 34.13.10.00 - Pikapy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez Wykonawców
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Dane eksploatacyjno - techniczne. 3.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika. 5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7.1.1.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto ; 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2. Zmiany umowy przewidziane w ust.1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt.1) - wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku podatku VAT; - ad pkt.2) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.rdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Magnoliowa 4, pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Magnoliowa 4, pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko pt.: /Ochrona siedlisk przyrodniczych i gatunków na obszarach sieci Natura 2000 w województwie lubelskim/ POIŚ.05.01.00-00-228/09. 2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Janusz Holuk - telefon (82) 560-51-61 oraz p. Krzysztof Próchnicki - telefon (84) 677-66-11 2.2.W zakresie procedury: p. Waldemar Mańko - telefon (81) 710-65-39.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy D, o napędzie hybrydowym plug-in na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wałczu
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
- Zakup i dostawa samochodu osobowego hybryda plug-in dla Eko- Skarbimierz Sp. z o.o.
- dostawa samochodów osobowych
- Zakup samochodów osobowych z napędem 4x4 na potrzeby KOWR OT w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.