eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Łódź: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście.
Numer ogłoszenia: 114973 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87009 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście, ul. Piotrkowska 147, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6366351, faks 042 6366351 w. 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście do siedziby Filii w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 147. Wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera pakiet asortymentowy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Wykonawca jest jest zobowiązany dostarczać przedmiot zamówienia według pakietu asortymentowego własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, na własny koszt bez obciążania z tego tytułu zamawiającego dodatkowymi kosztami. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które muszą spełniać wymogi zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddawanych procesowi ponownego napełniania. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera należy dostarczyć oświadczenie, że produkt równoważny posiada układ analogicznie działający. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności. Materiały powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta np. hologramy. Zarówno produkty oryginalne jak i równoważne muszą być objęte gwarancją do wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 12 miesięcy licząc od daty zamówienia przez zamawiającego. W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzeń zamawiającego spowodowanych zastosowaniem oferowanego materiału wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy, na podstawie ekspertyzy wykonanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczanych materiałach lub w przypadku niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem wykonawca wymieni produkty na właściwe, wolne od wad, w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia następnego po zgłoszeniu przez zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie sukcesywnie dostarczany od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2011 r. Wymagany czas reagowania na żądanie przez zamawiającego dostawy - 48 godzin od chwili zgłoszenia dostawy. Warunki płatności - przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cartridge Control - Spółka z o.o., ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16156,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17212,62

  • Oferta z najniższą ceną: 17212,62 / Oferta z najwyższą ceną: 19450,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.