Ogłoszenie z dnia 2007-07-09
Gryfino: Zakup i dostawa wielkoformatowej kopiarki cyfrowej
Numer ogłoszenia: 114979 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045000, fax 091 4163002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wielkoformatowej kopiarki cyfrowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy wielkoformatowej kopiarki cyfrowej, z możliwością drukowania i skanowania, dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Gryfinie, mieszczącego się w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4. Wielkoformatowa kopiarka cyfrowa z możliwością drukowania i skanowania Parametry techniczne: - szybkość kopiowania/drukowania i skanowania: min. 2,5 A0/min, 4.2 A1/min - rozdzielczość min. 600/600 dpi, - obsługiwane formaty drukowania: DWF, PDF, TIF Group 4, Cals Group 4, Integraph CIT-TG4, JPG, TIF, HP GL-2, - panel dotykowy w j. polskim - możliwość skonfigurowania skanera z ploterem Oce 5250, - możliwość skanowania pierworysów geodezyjnych (plansz aluminiowych), - możliwość skanowania w kolorze i do pliku, - możliwość przeskalowania bez konieczności ponownego skalowania, - automatyczne dostosowanie jakości obrazu, dynamiczne usuwanie tła, automatyczne wykrywanie szerokości oryginałów, - wydruk monolaserowy, - praca w sieci, - koszt przeglądów gwarancyjnych poniżej 1 000 zł lub 3000 mb kopii lub rocznie, - koszt toneru poniżej 50gr na m2 - zaczernienie 5%. Wymogi dodatkowe - Gwarancja na sprzęt min. 36 miesięcy lub do 50 000 mb kopii, - Sprzęt musi spełniać normę CE, - Czas reakcji serwisu na zgłoszone usterki do 48 godz. W siedzibie użytkownika: gwarantowany czas naprawy w ciągu 24 godzin roboczych lub dostarczenie urządzenia zastępczego o podobnych parametrach 2. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) - 30121300-6 - urządzenia do powielania, 3. Obligatoryjnie wymaga się aby oferowane urządzenie i jego elementy były fabrycznie nowe oraz odpowiadały normie CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń informatycznych, 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie było gotowe do druku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ, oraz dołączyć do oferty opisy techniczne i funkcjonalne oferowanego przedmiotu zamówienia (instrukcję obsługi przy dostawie), a także przeprowadzić szkolenie dla pracowników w zakresie obsługi urządzenia, 4. Oferowane urządzenie i jego elementy muszą być fabrycznie nowe oraz odpowiadać normie CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń informatycznych, 5. Wykonawca musi zaoferować min. 36 miesięczny okres gwarancji (lub do 50 000 mb) liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym wykonawca zobowiązany jest do bieżącej konserwacji i naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy. Usługi gwarancyjne świadczone są bezpłatnie. Czas reakcji serwisu na zgłoszone przez użytkownika usterki nie może przekroczyć 48 godzin. Gwarantowany czas naprawy - w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku uzasadnionej okolicznościami bądź siłą wyższą zwłoki w naprawie wykonawca musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze, 6. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści , jak i podpisać wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszego SIWZ, 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w niniejszym SIWZ: a. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty, b. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ) 2 Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) 4 Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ). 5 wypełniony i podpisany formularz oferty oraz podpisany wzór umowy 6 oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 7 opisy funkcjonalne i techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające fakt spełnienia przez niego wymogów postawionych przez Zamawiającego w treści niniejszego SIWZ, 8 oświadczenie o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia normy CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń informatycznych .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d (pok nr 102) 74-100 Gryfino.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. Sprzymierzonych 4 74-100 Gryfino (sala obrad - II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
więcej: przetargi w Gryfinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.