Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Tarnów: ZAMÓWIENIE
NA KURS PRZYUCZAJĄCY DO ZAWODU I ZAJĘCIA AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ
Numer ogłoszenia: 1149 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Tarnowie-Mościcach , ul. Jędrzeja Śniadeckiego 9, 33-101 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6319300, faks 014 6319305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMÓWIENIE NA KURS PRZYUCZAJĄCY DO ZAWODU I ZAJĘCIA AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na terenie Zamawiającego kursu przyuczającego do zawodu oraz cyklu zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej w rozumieniu §2 ust. 1 pkt 1) i 3) rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunkiw części I: prowadzą kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych, co uprawnia ich do wydawania zaświadczeń według wzorów, będących załącznikami nr 1 i 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), posiadają zaświadczenie właściwego organu o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) z numerem tego wpisu, w części II: posiadają zaświadczenie właściwego organu o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z numerem tego wpisu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki w części I: zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert min. 2 kursy przyuczające do zawodu lub kursy zawodowe o charakterze ogólnobudowlanym dla min. 12 uczestników biorących udział w każdym kursie, w części II: zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert min. 2-krotnie zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej dla min. 12 uczestników biorących udział w każdych zajęciach
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki w części I: dysponują min. 3 osobami/instruktorami posiadającymi uprawnienia do nauczania w dziedzinach objętych usługą (technolog robót wykończeniowych w budownictwie); w części II: dysponują min. 3 osobami/instruktorami posiadającymi uprawnienia do nauczania w dziedzinie objętej usługą
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.02.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3., Poddziałanie 1.3.4. pn. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Projekt jest realizowany przez Zakład Karny w Tarnowie - Mościcach w okresie od 01.08.2008 do 30.11.2012, na podstawie Umowy nr: UDA-POKL.01.03.04-00-027/08-01, zawartej pomiędzy Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich a Centralnym Zarządem Służby Więziennej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kurs przyuczający do zawodu technolog robót wykończeniowych w budownictwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach kursu jego uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności w zakresie: materiałoznawstwa, podstaw rysunku technicznego, podstaw technologii robót wykończeniowych w budownictwie, wykonywania robót wykończeniowych w budownictwie, przygotowywania frontu robót, przygotowywania materiałów i narzędzi do robót wykończeniowych w budownictwie, wykonywania prac budowlanych, wykończeniowych z zastosowaniem najnowszych technologii i materiałów w zakresie tynkowania, szpachlowania, malowania, układania płyt kartonowo - gipsowych, opanowania techniki prawidłowego wykonywania podstawowych czynności związanych z robotami wykończeniowymi w budownictwie, wyrobienia praktycznej umiejętności organizowania własnej pracy na stanowisku roboczym, z zachowaniem wymagań BHP, ppoż. i postanowień wynikających z regulaminu pracy. Aby uczestnicy mogli w praktyce sprawdzić i rozwijać swoje umiejętności zawodowe, Zamawiający udostępni do zajęć praktycznych w ramach kursu pomieszczenia umożliwiające przeprowadzenie różnorodnych tematycznie zajęć, w tym m.in.: a)malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną w przeliczeniu ok. 68 m2 na jednego kursanta; b)układania podłogi z płytek i glazury łazienkowej w przeliczeniu ok. 7 m2 na jednego kursanta. W wyniku realizacji programu kursu jego uczestnik powinien potrafić wykonywać prace z tematyki: 1.Układanie płytek - glazury na ścianach: a)przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek - wyrównanie powierzchni ścian, b)zagruntowanie powierzchni ścian, c)położenie płytek na zaprawie klejowej, d)położenie fugi na ścianie wyłożonej glazurą; 2.Malowanie ścian farbą emulsyjną: a)przygotowanie ścian do malowania - czyszczenie ściany ze starej farby, b)wyrównanie ścian, uzupełnienie ubytków zaprawą i gipsem, c)montaż narożników, d)położenie gładzi szpachlowej/tynku wykończeniowego, e)zagruntowanie powierzchni, f)malowanie farbą emulsyjną (min. 2 kolorami) z odcięciem taśmą malarską; 3.Układanie podłogi z płytek: a)przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek - zerwanie starego lastrika z podłogi, b)wyrównanie posadzki zaprawą cementową lub masą samopoziomującą, c)zagruntowanie powierzchni podłogi, d)położenie płytek na zaprawie klejowej, e)położenie fugi w wykonanej posadzce z płytek; 4.Tapetowanie: a)przygotowanie ściany do tapetowania - czyszczenie ściany - zeskrobanie starej farby, b)wyrównanie ściany, uzupełnienie ubytków zaprawą i gipsem, c)zabezpieczenie taśmą malarską powierzchni nie objętych tapetowaniem, d)położenie tapety na przygotowanej ścianie; 5.Malowanie farbą olejną okien oraz ościeżnic (futryn) drzwi i elementów wykończeniowych: a)czyszczenie powierzchni ze starej farby, b)zabezpieczenie taśmą malarską powierzchni nie objętych malowaniem, c)malowanie przygotowanych powierzchni. Zakres wykorzystanej w czasie zajęć praktycznych powierzchni oraz rodzaje realizowanych na niej zadań powinny zapewnić kursantom możliwie wysoki poziom nabytych umiejętności praktycznych, jak również umożliwić w szeroki sposób zapoznanie się z tematyką kursu. W ramach wynagrodzenia za wykonanie usługi szkoleniowej wykonawca dokona zakupu materiałów budowlanych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych w kwocie nie przekraczającej 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, zgodnie z przedłożonym przez wykonawcę preliminarzem. Wykonawca zaopatrzy uczestników w materiały w ilości zapewniającej efektywne wykorzystanie powierzchni udostępnionych celem odbycia praktycznej części kursu. Ilość materiałów wykorzystywanych w czasie zajęć praktycznych powinna uwzględniać wymogi jakie określa program kursu oraz odpowiadać zakresowi ćwiczeń praktycznych przewidzianych i realizowanych w ramach kursu. Wykonawca zadba o ład i porządek oraz organizację stanowisk pracy w czasie trwania zajęć praktycznych, jak również o segregację odpadów. Wykonawca zobowiązuje się usunąć we własnym zakresie odpady, które zamawiający uzna za zbędne. Kurs przyuczający do zawodu będzie obejmować 120 godzin dydaktycznych, przy czym zajęcia teoretyczne będą w wymiarze 30 godzin dydaktycznych, a zajęcia praktyczne wyniosą 90 godzin dydaktycznych. Dzienna liczba godzin kursu nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. W części teoretycznej przez godzinę dydaktyczną należy rozumieć 45 minut zajęć, natomiast w części praktycznej godzina dydaktyczna oznacza 60 minut. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zorganizuje i pokryje koszty przeprowadzenia właściwych badań medycznych, wysokościowych dla 15 osób (na kurs wytypowanych jest 12 osób do listy podstawowej i 3 osoby są umieszczone na liście rezerwowej). Wykonawca przeprowadzi również w ramach wynagrodzenia przeszkolenie BHP i ppoż. oraz wyposaży uczestników kursu w komplet odzieży roboczej - koszulka T-shirt, koszula flanelowa z długim rękawem, spodnie, buty, rękawice, czapka z daszkiem. Wykonawca zapewni również min. 1 apteczkę pierwszej pomocy oraz dokona ubezpieczenia NW jego uczestników. Kurs przyuczający do zawodu będzie się odbywać od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, pomiędzy godz. 08:00 a 15:00, nie więcej niż sześć godzin zegarowych zajęć. W szczególnie uzasadnionym wypadku i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego, kurs może się odbyć w sobotę. W części teoretycznej kursu przyuczającego do zawodu po każdych 90 minutach zajęć nastąpi przerwa 10-minutowa. Przerwa ta nie jest wliczana w czas trwania zajęć dydaktycznych. Natomiast w każdą godzinę zajęć praktycznych kursu przyuczającego do zawodu, która trwa 60 minut, jest już wliczona 5-minutowa przerwa. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest opracować i dostarczyć materiały szkoleniowe (skrypty) oraz materiały biurowe niezbędne do czynnego udziału w zajęciach. Kurs przyuczający do zawodu kończy się wydaniem zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnych ze wzorem MEN określonym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych oraz wydaniem certyfikatów uczestnictwa w kursie z logotypami UE, EFS, POKL. Koszty wydania zaświadczeń i certyfikatów ponosi wykonawca. Otrzymanie zaświadczenia i certyfikatu przez uczestnika kursu jest warunkiem zapłaty pełnego wynagrodzenia za jej przeszkolenie. Warunkiem zaliczenia kursu, będącym podstawą wydania zaświadczenia i certyfikatu jest min. 80% frekwencja uczestnika. Sposób rozliczenia w przypadku nie ukończenia pełnego kursu (braku osiągnięcia wskaźnika na poziomie 80%) przez uczestnika określają szczegółowe zapisy umowy. Przed rozpoczęciem kursu wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z zamawiającym harmonogramu zajęć kursu oraz przekazania harmonogramu nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem zajęć. Harmonogram powinien zawierać m.in. daty i godziny zajęć oraz nazwiska osób je prowadzących. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu listy/ list osób prowadzących zajęcia zawierających imię, nazwisko, PESEL oraz serię i numer dowodu osobistego w celu uzyskania zgody kierownika Zamawiającego na wejście tych osób na teren Zamawiającego. Ze względów bezpieczeństwa osoby mające pracować w bezpośrednim kontakcie z osadzonymi nie mogą być osobami karanymi. Zamawiający zapewnia zaplecze do realizacji kursu - sale wykładowe, pomieszczenia do praktycznej nauki zawodu, pomoce szkoleniowe, np. rzutnik multimedialny, flipchart, etc. oraz sprzęt zakupiony w ramach Projektu na potrzeby realizacji zajęć praktycznych kursów przyuczających do zawodu. Istnieje również możliwość skorzystania z komputerów w pracowni komputerowej na potrzeby realizacji zajęć teoretycznych kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Udział kwotowy (wyrażony w zł) kosztu materiałów do realizacji zajęć praktycznych w całkowitym koszcie usługi szkoleniowej - 35
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem Zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej jest zdobycie wiedzy oraz praktycznych umiejętności w zakresie poruszania się po rynku pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Szczegółowe cele zajęć: a)uczestnicy dokonają analizy swoich mocnych i słabych stron, b)uczestnicy odkryją i określają swój potencjał, c)uczestnicy określą swoje preferencje dotyczące pracy, d)uczestnicy nauczą się poruszać na jawnym i ukrytym rynku pracy, e)uczestnicy nauczą się pisać CV i list motywacyjny oraz rozmawiać z pracodawcą. Zajęcia powinny swym zakresem tematycznym objąć m.in. następujące moduły: 1.Odkrywanie własnych możliwości i umiejętności oraz określenie mocnych i słabych stron osobowości; 2.Rynek pracy - określenie podstawowych pojęć dot. rynku pracy, rynek pracy - ukryty i jawny, tendencje na rynku pracy, umiejętność poruszania się po rynku pracy; 3.Znajdowanie ofert pracy - ABC poszukiwania pracy oraz źródła informacji o wolnych miejscach pracy, zasady ułatwiające poszukiwanie pracy, uwzględnianie nowoczesnych technologii (Internetu) w poszukiwaniu pracy; 4.Dokumenty aplikacyjne - rola dokumentów aplikacyjnych w poszukiwaniu pracy, zasady pisania życiorysu zawodowego i listu motywacyjnego; 5.Rozmowa kwalifikacyjna - najczęstsze pytania i odpowiedzi przy rozmowie kwalifikacyjnej, próbne rozmowy kwalifikacyjne - jak się przygotować, autoprezentacja, najczęściej popełniane błędy przez kandydatów do pracy; 6.Nowa praca - pierwszy dzień w nowej pracy, rodzaje umów o pracę i form zatrudnienia. Do sugerowanych przez Zamawiającego metod pracy należą: a)praca w grupach, b)praca indywidualna, c)wykład, d)studium przypadku i ćwiczenie scenek, e)burza mózgów, f)dyskusja. Cykl zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej obejmie 20 godzin dydaktycznych, maksymalnie 4 dni zajęć. Przez godzinę dydaktyczną należy rozumieć 45 min. zajęć. Zajęcia będą prowadzone m.in. z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, tj. komputerów, laptopa i rzutnika. Materiały szkoleniowe i treści przekazywane podczas zajęć będą mieć m.in. formę prezentacji multimedialnych. Wykonawca dokona zakupu materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach wynagrodzenia za wykonanie usługi szkoleniowej, w wielkości nie przekraczającej 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej. Wykonawca w ramach wynagrodzenia dokona ubezpieczenia NW jego uczestników. Zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej będą się odbywać od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, pomiędzy godz. 08:00 a 15:00, nie więcej niż sześć godzin zegarowych zajęć. W szczególnie uzasadnionym wypadku i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego, zajęcia aktywizacyjne mogą się odbyć w sobotę. W zajęciach z zakresu aktywizacji zawodowej po każdych 90 minutach zajęć nastąpi przerwa 10-minutowa. Przerwa ta nie jest wliczana w czas trwania zajęć dydaktycznych. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest opracować i dostarczyć materiały szkoleniowe (skrypty) oraz materiały biurowe niezbędne do czynnego udziału w zajęciach. Zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej kończą się wydaniem zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnych ze wzorem MEN określonym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych oraz wydaniem certyfikatów uczestnictwa w kursie z logotypami UE, EFS, POKL. Koszty wydania zaświadczeń i certyfikatów ponosi wykonawca. Otrzymanie zaświadczenia i certyfikatu przez uczestnika zajęć w zakresie aktywizacji jest warunkiem zapłaty pełnego wynagrodzenia za jej przeszkolenie. Warunkiem zaliczenia zajęć, będącym podstawą wydania zaświadczenia i certyfikatu jest min. 80% frekwencja uczestnika. Sposób rozliczenia w przypadku nie ukończenia całości zajęć (braku osiągnięcia wskaźnika na poziomie 80%) przez uczestnika określają szczegółowe zapisy umowy. Przed rozpoczęciem zajęć z zakresu aktywizacji wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z zamawiającym harmonogramu zajęć w zakresie aktywizacji oraz przekazania harmonogramu nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem zajęć. Harmonogram powinien zawierać m.in. daty i godziny zajęć oraz nazwiska osób je prowadzących. Wykonawca przed rozpoczęciem cyklu zajęć jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu listy/ list osób prowadzących zajęcia zawierających imię, nazwisko, PESEL oraz serię i numer dowodu osobistego w celu uzyskania zgody kierownika Zamawiającego na wejście tych osób na teren Zamawiającego. Ze względów bezpieczeństwa osoby mające pracować w bezpośrednim kontakcie z osadzonymi nie mogą być osobami karanymi. Zamawiający zapewnia zaplecze do realizacji zajęć - sale wykładowe, pomieszczenia do praktycznej nauki zawodu, pomoce szkoleniowe, np. rzutnik multimedialny, flipchart, etc. oraz sprzęt zakupiony w ramach Projektu na potrzeby realizacji zajęć praktycznych kursów przyuczających do zawodu. Istnieje również możliwość skorzystania z komputerów w pracowni komputerowej na potrzeby realizacji zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- OPRACOWANIE KOMPLETNEJ, WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z REPREZENTOWANIEM W POSTĘPOWANIU W SPRAWIE UZYSKANIA POZWOLENIA NA BUDOWĘ, UZYSKANIEM PRAWOMOCNEGO POZWOLENIA NA BUDOWĘ ORAZ
- Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Międzyszkolnej w Tarnowie na okres od stycznia do grudnia 2025 r.
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.