To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-15
Suwałki: Zajęcia doskonalące dla nauczycieli z komputerowego wspomagania projektowania w projekcie PWP ENERGIA ODNAWIALNA SZANSĄ SUWALSZCZYZNY.
Numer ogłoszenia: 115052 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91170 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych, ul. Sejneńska 33, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 565 36 30, faks 0-87 565 36 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia doskonalące dla nauczycieli z komputerowego wspomagania projektowania w projekcie PWP ENERGIA ODNAWIALNA SZANSĄ SUWALSZCZYZNY..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szkoleniowych w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach, ul. Sejneńska 33. Przedmiot zamówienia jest związany z realizacją przez Zespół Szkół Technicznych projektu pn. PWP Energia odnawialna szansą Suwalszczyzny dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkolenia pn: Tworzenie dokumentacji technicznej urządzeń i systemów OZE - zajęcia doskonalące dla nauczycieli z komputerowego wspomagania projektowania - liczba godzin 20, liczba osób w grupie - 20 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie 1) odpowiedzialność za merytoryczną realizację zajęć; 2) zapewnienie eksperta do przeprowadzenia zajęć; 3) podanie Zamawiającemu danych i kwalifikacji trenera; 4) opracowanie i przesłanie Zamawiającemu wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzanych zajęć 6) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których Wykonawca będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. 4. Informacja: - czasu dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz na inne zajęcia związane z realizacją zadania nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy, - wynagrodzenie nie obejmuje kosztów zakwaterowania, wyżywienia, telefonów, dojazdów, - nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi, - zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, łącznie zaangażowanie zawodowe Wykonawcy (tj. wszelkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej) w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy. Rozliczenie z tytułu wykonywania przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury/rachunku wystawionego przez Wykonawcę po zrealizowaniu szkolenia, przelewem na wskazany rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku wraz z wypełnioną kartą zrealizowanych szkoleń zawierającą informację o terminie, liczbie zrealizowanych godzin wykładów/warsztatów, potwierdzoną odbycie się zajęć przez Koordynatora sieci, której szkolenie dotyczyło. 6. Ekspert zewnętrzny do przeprowadzenia szkoleń będzie zatrudniony/a na podstawie umowy cywilno-prawnej. a) Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. b) W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy (tj. wszelkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej) w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. c) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL. d) Zamawiający zastrzega, iż przedstawiona liczba godzin jest liczbą i tylko do takiej liczby Wykonawca może otrzymać wynagrodzenie. 7. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego: 8. CPV 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80500000-9 Usługi szkoleniowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PWP Energia odnawialna szansą Suwalszczyzny dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARES" S.A. W SUWAŁKACH
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARES" S.A. W SUWAŁKACH
- Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42 A, 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 42 A, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1200,00
Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa odzieży ochronnej
- Sukcesywna dostawa produktów suchych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa ryb na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa nabiału na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa mrożonek, produktów przetworzonych, soków na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Usługa pełnienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.