eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemont pomieszczenia laboratorium 032 Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Łódź: Remont pomieszczenia laboratorium 032 Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 115054 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60300 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6312874, faks 42 6361015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczenia laboratorium 032 Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia laboratorium 032 Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej Wydziału Chemicznego znajdującego się w budynku (A27) zlokalizowanego przy ulicy Żeromskiego 116 w Łodzi. Zakres robót obejmuje w szczególności: wymianę tynku sufitu (przyjęto 50 % powierzchni ). Nowy tynk kategorii III. przygotowanie pozostałej powierzchni sufitu pod malowanie, usunięcie starej farby, usunięcie nierówności, gruntowanie. malowanie farbą olejną sufitu wykucie ościeżnicy drzwi wejściowych, rozebranie części ściany północnej w celu osadzenia nowych dwuskrzydłowych drzwi stalowych o wymiarach w świetle 1,60 m x 1,80 m. (bxh). Drzwi stalowe, każde skrzydło na trzech zawiasach. Kierunek otwierania drzwi do ustalenia z inwestorem. usunięcie zmurszałego tynku na ścianie południowej poniżej linii okien wykonanie zabudowy ściany południowej z wodoodpornej płyty g-k do linii okien. Zabudowa na stelażu i z kratkami wentylacyjnymi (u góry i u dołu) w ilości umożliwiającej przepływ powietrza w celu osuszenia ściany. Pustka powietrzna min. 10 cm. wymiana odspojonych tynków na pozostałych ścianach (przyjęto 30% powierzchni ścian). Nowe tynki kategorii III. Malowanie ścian i sufitu farbami olejnymi wraz z przygotowaniem podłoża(usunięcie starej farby, usunięcie nierówności, gruntowanie.) ułożenie płytek z gresu szkliwionego wraz z 10 cm cokołem Prace dodatkowe takiej jak m.in. : a) usunięcie izolacji termicznej z rury CO wzdłuż ściany południowej wraz z przygotowaniem rury do malowania i malowaniem farbą olejną. b) usunięcie nieczynnych instalacji, fragmentów nieczynnych rur wg. uzgodnień z inwestorem c) wymiana fragmentu rury wodnej z PCV na rurę miedzianą oraz doprowadzenie instalacji do brodzika wraz z 5 zaworami kulowymi z dźwignią d) przeniesienie rewizji w rurach kanalizacyjnych na wysokość 1,50 m. od poziomu posadzki. e) wycięcie krat okiennych f) malowanie grzejnika farbą olejną montaż szafki ze zlewem dwukomorowym o wym. 80cm x60 cm ze stali nierdzewnej i baterią. montaż brodzika o wym. 70cm na 70 cm i głębokości 35 cm wraz z doprowadzeniem instalacji wod-kan. wymiana instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: kosztorysy nakładcze - załącznik nr 7 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do SIWZ, Wykonawca ma obowiązek w szczególności: wykonać przedmiot umowy zgodnie: - złożoną ofertą, - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, - zasadami sztuki budowlanej. wykonać wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, przestrzegać obowiązujących przepisów bhp i p.poż., współpracować ze służbami Zamawiającego, zapewnić odpowiedni do realizacji przedmiotu umowy sprzęt spełniający wymagania norm technicznych Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia powinny być fabrycznie nowe i posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. zastosowania innych materiałów, wyrobów, urządzeń niż wskazane w kosztorysach nakładczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie materiały, wyroby, urządzenia są istotnie równoważne tzn. o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych niż określone w kosztorysach nakładczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który zastosowała materiały, wyroby i urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w ofercie, jakie materiały, wyroby i urządzenia zostały zmienione oraz określić, jakie materiały, wyroby i urządzenia w ich miejsce proponuje. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie okazać w stosunku do wskazanych materiałów, wyrobów i urządzeń dokumentu, o których mowa w pkt. 3.5. SIWZ. Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę pozycji 3 Formularza ofertowego - załącznik Nr 1 do SIWZ dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje, iż okres gwarancji wynosi 36 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MALBUD, ul. Robotnicza 6a, 91-864 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34571,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27469,77

  • Oferta z najniższą ceną: 27469,77 / Oferta z najwyższą ceną: 44582,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.