eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówLek Paclitaxel.



Ogłoszenie z dnia 2006-03-02

POZYCJA 11506

WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Rzeszów: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, do kontaktów: inż. Józef Berkowicz, ul. Chopina, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096 lub 0605 914 251, fax 017 8666 097, e-mail: jozefber@poczta.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Lek Paclitaxel. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawa leku Paclitaxel do sporządzania r-ru do infuzji. Wielkość zamówienia: 105600 mg, na okres 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.03.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość planowanych zakupów w ramach grupy 244 przekracza równowartość 750 000 euro.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Immunoglobuliny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.45.15.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawy. Wielkość zamówienia obejmuje dostawy: Immunoglobuliny ludzkiej IG w ilości 3 500 gram Immunoglobuliny 0,5 g/10ml w ilości 150 amp. na okres 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.03.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość planowanych zakupów w ramach grupy 244 przekracza równowartość 750 000 euro.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opatrunek specjalistyczny w postaci proszku kolagenowego.. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawy opatrunków specjalistycznych w postaci proszku kolagenowego.. Wielkośc zamówienia obejmuje dostawy opatrunku w ilości 30 op. na okres do 30.12.2006r. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.03.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość planowanych zakupów w ramach grupy 331 przekracza równowartość 750 000 euro.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Preparat typu Instillagel. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawy preparatu złożonego do znieczulania miejscowego typu Instillagel. Wielkośc zamówienia obejmuje dostawy leku na okres 12 miesięcy, w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.03.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość planowanych zakupów w ramach grupy 244 przekroczy łącznie równowartość 750 000 euro.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bifosfoniany. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawy Bifosfonianów. Wielkość zamówienia obejmuje dostawy leku na okres 12 miesięcy, w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.03.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość planowanych zakupów w ramach grupy 244 przekroczy łącznie równowartość 750 000 euro.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bortezomib. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawy leku Bortezomib. Wielkość zamówienia obejmuje dostawy leku na okres 12 miesięcy, w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.03.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość planowanych zakupów w ramach grupy 244 przekroczy łącznie równowartość 750 000 euro.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bevacizumab. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawy leku Bevacizumab. Wielkość zamówienia obejmuje dostawy leku na okres 12 miesięcy, w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.03.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość planowanych zakupów w ramach grupy 244 przekroczy łącznie równowartość 750 000 euro.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Antybiotyki i leki różne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.43.14.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawy Antybiotyków i leków różnych. Wielkość zamówienia obejmuje dostawy antybiotyków i leków różnych na okres 12 miesięcy, w ilości wyszczególnionej w Formularzach cenowych.Planuje się dopuszczenie zadań częściowych (23 zadania).Szacunkowa wartość zamówienia (planowana) 3 571 274 zł. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.03.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość planowanych zakupów w ramach grupy 244 przekroczy łącznie równowartość 750 000 euro.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szczepionka p/WZW. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawy Szczepionki p/WZW . Wielkość zamówienia obejmuje dostawy szczepionki p/WZW na okres 12 miesięcy, w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.03.2006. 5) Inne informacje: Łączna wartość planowanych zakupów w ramach grupy 244 przekroczy łącznie równowartość 750 000 euro.

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WSS.XII.255/A/17/06.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 24.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawa leku Paclitaxel do sporządzania r-ru do infuzji. Wielkość zamówienia: 105600 mg, na okres 12 miesięcy. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 465696 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 03.03.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.45.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy. Wielkość zamówienia obejmuje dostawy: Immunoglobuliny ludzkiej IG w ilości 3 500 gram na okres 12 miesięcy. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 573370 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 03.03.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.45.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy. Wielkość zamówienia obejmuje dostawy: Immunoglobuliny 0,5 g/10ml w ilości 150 amp. na okres 12 miesięcy. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 33354 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 03.03.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy opatrunkow specjalistycznych w postaci proszku kolagenowego.., Wielkość zamówienia obejmuje dostawy opatrunku w ilości 30 op. na okres do 30.12.2006r. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 10568 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 03.03.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy preparatu złożonego do znieczulania miejscowego typu Instillagel. Wielkośc zamówienia obejmuje dostawy leku na okres 12 miesięcy, w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 12000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 03.03.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy Bifosfonianów. Wielkość zamówienia obejmuje dostawy leku na okres 12 miesięcy, w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 10000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 03.03.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy leku Bortezomib. Wielkość zamówienia obejmuje dostawy leku na okres 12 miesięcy, w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 400000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 03.03.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy leku Bevacizumab. Wielkość zamówienia obejmuje dostawy leku na okres 12 miesięcy, w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 90000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 03.03.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.43.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy Antybiotyków i leków różnych. Wielkość zamówienia obejmuje dostawy antybiotyków i leków różnych na okres 12 miesięcy, w ilości wyszczególnionej w Formularzach cenowych.Planuje się dopuszczenie zadań częściowych (23 zadania). 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 3571274 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 15.03.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawy Szczepionki p/WZW . Wielkość zamówienia obejmuje dostawy szczepionki p/WZW na okres 12 miesięcy, w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 2000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 15.03.2006. 7) Data zakończenia:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.