eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn ZdrójDostawa używanego samochodu specjalistycznego do wywozu nieczystości stałych (śmieciarka)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-16

Połczyn Zdrój: Dostawa używanego samochodu specjalistycznego do wywozu nieczystości stałych (śmieciarka)
Numer ogłoszenia: 115110 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. , ul. Wardyń Górny 35, 78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 716 29 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego samochodu specjalistycznego do wywozu nieczystości stałych (śmieciarka).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa 1 szt. używanego samochodu specjalistycznego do wywozu nieczystości stałych (śmieciarka) Dane techniczne pojazdu: 1) Podwozie: a) Podwozie trzyosiowe b) Oś tylna skrętna c) Rok produkcji 2006 lub młodszy d) Półautomatyczna skrzynia biegów e) Blokada tylnego mostu f) Kamera wsteczna g) Koła 22,5 cala h) Opony o zużyciu do 30 % i) Przebieg do 40000 km ( udokumentowany ) j) Zawieszenie przód resor, tył poduszka pow. k) Dopuszczalna masa całkowita min. 26 000 kg l) Ładowność min.10 000 kg m) Kabina dzienna 3 miejscowa n) ABS o) Klimatyzacja p) Moc silnika 330-350 koni mech. q) Kabina w kolorze białym RAL 700, zabudowa pomarańczowa RAL 2008 r) Elektroniczny tachograf z ważną legalizacją s) Wyłączniki bezpieczeństwa na zabudowie i w kabinie t) spełnia normy emisji spalin min. EURO3 2) Zabudowa: a) Zabudowa bezpylna o poj. 22-24 m3 b) Prasa ze zgniotem liniowym x4 c) Zasyp przystosowany do opróżniania pojemników 110-1100 l d) Dzielony zasyp umożliwiający pracę z obu stron niezależnie e) 2 stopnie dla ładowaczy f) Wyposażony w światła ostrzegawcze g) Zabudowa ożebrowana h) Zabudowa z tego samego rocznika co podwozie 3) Wyposażenie: a) koło zapasowe b) podnośnik hydrauliczny min. 10 t c) klucz do kół d) apteczka e) gaśnica f) trójkąt ostrzegawczy 4) Warunki gwarancji i serwisu: a) 6 miesięczna gwarancja na pojazd, liczonej od dnia przyjęcia go przez Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego b) odległość serwisu od siedziby zamawiającego niewiększa niż 150 km c) wykonanie nieodpłatnych napraw gwarancyjnych w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii lub dostarczenie w tym terminie na czas naprawy pojazdu zastępczego o nie gorszych parametrach 5) Pozostałe wymagania: a) Kupowany pojazd nie może być współfinansowany z publicznych środków krajowych ani wspólnotowych w okresie 7 lat poprzedzających datę zakupu pojazdu przez Zamawiającego. b) Pojazd zarejestrowany na terenie RP, c) Wykonawca zapewni przeprowadzenie oraz udokumentowanie przeglądu przedsprzedażnego śmieciarki wraz z wszelkimi dopuszczeniami. d) Wykonawca zapewni przeprowadzenie przeszkolenia osób wyznaczonych do obsługi śmieciarki na terenie bazy zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później niż 7 dni od dnia dostarczenia pojazdu. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpłatnego przetestowania przed dostawą śmieciarki na terenie gminy Połczyn-Zdrój. Czas trwania testu nie dłużej niż 80 godzin. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia ceny za 1 godzinę pracy sprzętu. f) W terminie 30 dni od dokonania dostawy Wykonawca zobowiązany jest umieścić na dostarczonym sprzęcie tabliczki- 2 szt. (po obu stronach pojazdu) wykonane z trwałego materiału (blacha aluminiowa, inne trwałe tworzywo) zgodne z wytycznymi dotyczącymi promocji środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Orientacyjny wymiar tablic 30x40 cm. Wzór tablic zostanie przekazany Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia z art. 22

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 dostawy odpowiadającą rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez dostawę odpowiadającą rodzajem należy rozumieć dostawę specjalistycznego samochodu przystosowanego do wywozu odpadów. Przez dostawę odpowiadającą wartością należy rozumieć dostawę o wartości min. 100 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia z art. 22

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia z art. 22

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia z art. 22

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić, jeśli na skutek szczególnych okoliczności, których Wykonawca nie był w stanie przewiedzieć na etapie składania oferty niemożliwe będzie zachowanie terminu określonego w §2,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. Wardyń Górny 35 78-320 Połczyn-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. Wardyń Górny 35 78-320 Połczyn-Zdrój Gabinet Prezesa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 Nr umowy: UDA-RPZP.04.02.00-32-012/10-00, Nazwa projektu: Usprawnienie systemu gospodarki odpadami poprzez zakup sprzętu specjalistycznego dla Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym (MPGO Sp. z o.o.).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.