eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GubinBudowa ciągu pieszo - rowerowego od przejścia granicznego do baszty przy ul. 3-go Maja w Gubinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Gubin: Budowa ciągu pieszo - rowerowego od przejścia granicznego do baszty przy ul. 3-go Maja w Gubinie
Numer ogłoszenia: 115126 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie miejskim , ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, faks 068 4558102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszo - rowerowego od przejścia granicznego do baszty przy ul. 3-go Maja w Gubinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.in.: BRANŻA DROGOWA: 1. Pionowe znaki drogowe - 57 szt. 2. Chodniki z płytek z betonu płukanego- 388,80 m2, 3. Nawierzchnie z płyty granitowej szarej - 760,90 m2, 4. Nawierzchnie z kostki kamiennej czarnej - 64,80 m2, 5. Nawierzchnie z kostki kamiennej szarej - 2.155,30 m2, 6. Sadzenie drzew i krzewów oraz roślin jednorocznych - 1.811 szt., 7. Ławki żeliwne z drewnianym siedzeniem i oparciem - 34 szt., 8. Żeliwne kosze na śmieci - 30 szt., 9. Ogrodzenie kwater zieleni listwami stalowymi wspartymi na słupkach - 341,00 m, 10. Kwietniki wiszące - 22 szt. 11. Stojaki na rowery - 10 szt. PRZEBUDOWA GAZOCIĄGÓW: 1. Montaż rurociągów gazowych z rur PE - 336,00 m, ROBOTY ELEKTRYCZNE - OŚWIETLENIE: 1. Lampy oświetleniowe - 16 szt. ROBOTY WODOCIĄGOWE I KANALIZACYJNE: 1. Rurociągi z rur polietylenowych PE, PEHD o średnicy zewnętrznej 90 mm - 11,00 m, 2. Rurociągi z rur polietylenowych PE, PEHD o średnicy zewnętrznej 160 mm - 359,50 m, 3. Hydranty pożarowe nadziemne o średnicy 80 mm - 3 kpl., 4. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm - 6,50 m, 5. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm - 60,50 m, 6. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 250 mm - 104,50 m, 7. Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o średnicy 1200 mm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wszystkie warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m.in. : 1) wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 4 zadania w tym: - 1 zadanie z zakresu budowy ciągów z płyt granitowych o powierzchni min. 300 m2, - 1 zadanie z zakresu budowy ciągów z kostki kamiennej o powierzchni min. 1000 m2, - 1 zadanie z zakresu budowy rurociągów z PVC o długości min. 200 mb, - 1 zadanie z zakresu budowy rurociągów z PE o długości min. 100 mb. 2) do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudnią: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy dróg, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5-letni staż pracy w zawodzie, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy sieci oświetleniowych na terenie Polski, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5-letni staż pracy w zawodzie - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy sieci gazowych na terenie Polski, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5-letni staż pracy w zawodzie - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Polski, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5-letni staż pracy w zawodzie 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 750.000 zł, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz Ofertowy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., 5. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p., 6. oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, 7. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p., 8. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 9. polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 750.000 tys. zł. 11. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 12. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, 13. wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) robót budowlanych podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. 14. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 6 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie 15. w przypadku ofert wspólnych - umowa regulująca współpracę wspólników 16. akceptacja przez Wykonawcę projektu umowy 17. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 18. w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe), 19. wypełnione przedmiary robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, pokój nr 1 (Sekretariat Urzędu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.