Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-12
Wołów: Dostawę w formie leasingu operacyjnego używanego ciężarowego samochodu specjalizowanego z zabudową bramową przystosowaną
do przewozu kontenerów typu KP - 7 i KP-10 na podwoziu dwuosiowym i wyposażonym w dodatkowy osprzęt (urządzenia) tj. piaskarko-solarkę i pług lemieszowy do zimowego utrzymania dróg z opcją wykupu.
Numer ogłoszenia: 115234 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. , ul. Poznańska 1, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3892623, faks 071 3892623.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-wolow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: biuro@pgk-wolow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę w formie leasingu operacyjnego używanego ciężarowego samochodu specjalizowanego z zabudową bramową przystosowaną do przewozu kontenerów typu KP - 7 i KP-10 na podwoziu dwuosiowym i wyposażonym w dodatkowy osprzęt (urządzenia) tj. piaskarko-solarkę i pług lemieszowy do zimowego utrzymania dróg z opcją wykupu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego ciężarowego samochodu specjalizowanego z zabudową bramową przystosowaną do przewozu kontenerów typu KP-7 i KP-10 na podwoziu dwuosiowym i wyposażonym w dodatkowy osprzęt (urządzenia), tj. piaskarko-solarkę i pług lemieszowy do zimowego utrzymania dróg z opcją wykupu - spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami-Prawo o ruchu drogowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1Podwozie: Podwozie dwuosiowe z przebiegiem nie większym jak 200 000 km Blokada tylnego mostu Pierwsza rejestracja pojazdu w 2003 roku lub młodszy Dopuszczalna masa całkowita 15 000 kg Ładowność pojazdu min. 7 800 kg Pojemność silnika 6 800 do 7 000 cm3 , Stan opon: zużycie do 25% Silnik wysokoprężny o mocy min. 240-250 KM, o normie spalin min. EURO3 Skrzynia biegów manualna 8 biegowa + bieg wsteczny Nowa powłoka lakiernicza, kabina RAL 700 biały, zabudowa RAL 2008 - pomarańcz w dniu odbioru pojazdu Pojazd zarejestrowany i ubezpieczony w dniu odbioru pojazdu Zawieszenie przód - resor, tył - poduszka powietrzna Klimatyzacja Układ kierowniczy ze wspomaganiem, ABS Pojazd wyposażony w tachograf z aktualną legalizacją Elektroniczny ogranicznik prędkości do 90 km/h (zaświadczenie o ograniczniku prędkości) Tempomat, podgrzewane lusterka, Koła 19,5 cala Podwozie przystosowane do obsługi dodatkowych urządzeń (osprzętu) wymienionego w punktach 5a i 5b SIWZ 2Kabina kierowcy: a)kabina dzienna dwumiejscowa, b)siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym z regulacją ustawienia, c)lusterka wsteczne mechaniczne regulowane, d)lusterko krawężnikowe prawe, e)lusterka szerokokątne prawe i lewe mechaniczne, f)radio wraz z instalacja radiową, g)sygnalizator dźwiękowy dla włączonego biegu wstecznego, h)światło alarmowe z przodu pojazdu, i)wycieraczki przedniej szyby. j)Tachograf z aktualną legalizacją, k)Podgrzewany fotel kierowcy. 3Wyposażenie dodatkowe: akoło zapasowe, bgaśnica, capteczka, dtrójkąt ostrzegawczy lub lampy, eklin pod koła szt. 1, ffartuchy przeciwbłotne przednie i tylne gbłotniki z tworzywa sztucznego 2-częściowe lub 3-częściowe, hklucz do kół, ipodnośnik min 10 ton. 4Zabudowa specjalizowana bramowa: Zabudowa bramowa przystosowana do przewozu kontenerów KP-7 i KP-10 Zabudowa z podporami Ramiona górne wysuwane teleskopowo Sterowanie zabudową elektrycznie z kabiny i ręcznie z zewnątrz Zabudowa wyprodukowana w tym samym roku jak podwozie Badanie Urzędu Dozoru Technicznego na 2 lata Zabudowa przystosowana do obsługi piaskarko-solarki (pkt. 5a) 5 Wyposażenie w dodatkowy osprzęt (urządzenia) do zimowego utrzymania dróg a) PIASKARKO - SOLARKA - UŻYWANA (z zabudową dostosowaną do eksploatacji, użytkowania na samochodzie określonym w punktach 2.1 do 2,4 SIWZ): - rok produkcji 2000 lub młodszy, - pojemność skrzyni na mieszankę piasku i soli min. 4 m3, - napęd własny-silnik diesel, - pulpit sterujący w kabinie kierowcy. b) PŁUG FABRYCZNIE NOWY DO ODŚNIEŻANIA DRÓG - DOSTOSOWANY DO TECHNICZNEGO ZAMONTOWANIA, UŻYTKOWANIA NA SAMOCHODZIE OKREŚLONYM W PUNKTACH 2.1 DO 2.4 SIWZ: - rok produkcji - nowy fabrycznie, - szerokość 270 cm do 300 cm, - konstrukcja stalowa (dopuszcza się odkładnię lemiesza z tworzywa) , - napęd elektryczno-hydrauliczny własny. 6 Kolorystyka Kabina RAL 700 biała; zabudowa RAL 2008 - pomarańcz soczysty, podwozie szare lub czarne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.14.30.00 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy 43.31.30.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-wolow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Wołowie Sp. z o.o.
ul. Poznańska l 56-100 Wołów
strona internetowa: www.pgk-wolow.pl
adres e-mail: biuro@pgk-wolow.pl
poniedzialek - piatek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Wołowie Sp. z o.o. ul. Poznańska 1, 56-100 Wołów - sekretariat, w terminie do dnia 30.04.2012 r. do godz.11.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- "Doposażenie w sprzęt Zarządu Dróg Powiatowych w Wołowie" - Zakup samochodu dostawczego - POWTÓRKA
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Krzydlinie Małej - Etap III
- Sukcesywna dostawa pieluch jednorazowych oraz podkładów przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa elektrycznej ładowarki teleskopowej
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- Zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pojazdu w formie leasingu operacyjnego
- "Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)"
- ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
- "Zakup w formie leasingu sprzętu specjalistycznego, tj. koparko-ładowarki wraz z osprzętem".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.