Ogłoszenie z dnia 2011-05-16
Lublin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Lublinie
Numer ogłoszenia: 115260 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 3, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 08 49, faks 81 534 06 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Izby Skarbowej w Lublinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
- Agencja handlowo-Usługowa WIDOK Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26600,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31647,43
Oferta z najniższą ceną: 31647,43 / Oferta z najwyższą ceną: 33400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Wydziału Orzecznictwa i Logistyki w Zamościu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DALIMEX Sp. z o.o., ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5724,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6854,58
Oferta z najniższą ceną: 6854,58 / Oferta z najwyższą ceną: 7200,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot zamówienia stanowią tonery i tusze do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, które są towarami powszechnie dostępnymi, o ustalonych standardach jakościowych. Uzasadnienie prawne: art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż 125.000 euro.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.