eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługi szkoleniowe dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń SpołecznychI Oddziału w Poznaniu, II Oddziału w Poznaniu i Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-09

Poznań: Usługi szkoleniowe dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: I Oddziału w Poznaniu, II Oddziału w Poznaniu i Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 115282 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47890 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: I Oddziału w Poznaniu, II Oddziału w Poznaniu i Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: I Oddziału w Poznaniu, II Oddziału w Poznaniu i Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim - 8 części. 2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla następujących 8 części: 2.1. Część I: - temat szkolenia: Sposoby minimalizowania stresu w pracy zespołowej. - przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń zamkniętych dla kadry menadżerskiej I Oddziału ZUS w Poznaniu. - Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/I do SIWZ. 2.2. Część II: - 3 tematy szkolenia: Radzenie sobie ze stresem w pracy z klientem, Podejście do klienta - umiejętność dostosowania się do typu klienta i sytuacji obsługi, Utrwalenie postawy asertywnej w kontaktach z klientami; - przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń zamkniętych dla pracowników obsługi klientów I Oddziału ZUS w Poznaniu. - Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/II do SIWZ. 2.3. Część III: - temat szkolenia: Doskonalenie umiejętności komunikacji z klientem; - przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - dla pracowników Sali Obsługi Klienta. - Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/III do SIWZ. 2.4. Część IV: - temat szkolenia: Skuteczne rozmowy menedżera; - przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - dla kadry kierowniczej. - Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/IV do SIWZ. 2.5. Część V: - temat szkolenia: Poprawne formy komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym (poprawna i skuteczna polszczyzna w komunikacji urzędowej); - przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu. - Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/V do SIWZ. 2.6. Część VI: - temat szkolenia: Zarządzanie projektami; - przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu. - Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/VI do SIWZ. 2.7. Część VII: - temat szkolenia: Radzenie sobie ze stresem w pracy z klientem; - przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń, których uczestnikami będą pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim. - Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/VII do SIWZ. 2.8. Część VIII: - temat szkolenia: Sposoby minimalizowania stresu w pracy zespołowej - przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń, których uczestnikami będą pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim. - Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/VIII do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych określonych w art. 2 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może złożyć ofertę/y na dowolną część / dowolne części przedmiotowego zamówienia. Oferta złożona na daną część przedmiotu zamówienia musi obejmować zrealizowanie całości zamówienia dla tej części. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio do danej części zamówienia załączniki od nr 1/I do 1/VIII do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Sposoby minimalizowania stresu w pracy zespołowej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 24.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDU-PASJA Sp. z o.o., ul. Górki 15B, lok. 5, 60-204 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19292,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14386,40 / Oferta z najwyższą ceną: 54138,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w 3 tematach: Radzenie sobie ze stresem w pracy z klientem, Podejście do klienta - umiejętność dostosowania się do typu klienta i sytuacji obsługi, Utrwalenie postawy asertywnej w kontaktach z klientami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 26.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak, Radawczyk Drugi 21, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13780,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10276,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10276,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38670,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Doskonalenie umiejętności komunikacji z klientem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROGRES Agnieszka Madej, ul. Tadeusza Kościuszki 2, lok. 4a, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8579,97

  • Oferta z najniższą ceną: 8579,97 / Oferta z najwyższą ceną: 57120,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Skuteczne rozmowy menedżera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak, Radawczyk Drugi 21, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23956,80

  • Oferta z najniższą ceną: 23956,80 / Oferta z najwyższą ceną: 70290,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Poprawne formy komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym (poprawna i skuteczna polszczyzna w komunikacji urzędowej)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak, Radawczyk Drugi 21, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6641,60

  • Oferta z najniższą ceną: 6090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Zarządzanie projektami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Europejska Platforma Edukacyjna Sp. z o.o., Północna 22A, 20-064 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26100,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Radzenie sobie ze stresem w pracy z klientem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak, Radawczyk Drugi 21, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24626,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13210,40

  • Oferta z najniższą ceną: 13210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81774,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Sposoby minimalizowania stresu w pracy zespołowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak, Radawczyk Drugi 21, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29324,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16984,80

  • Oferta z najniższą ceną: 16984,80 / Oferta z najwyższą ceną: 100760,94

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.