Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Zawiercie: Dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych podczas plenerowego festynu dla mieszkańców Osiedla Szymańskiego oraz dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych na zajęcia w projekcie: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie, realizowanym w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 115292 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych podczas plenerowego festynu dla mieszkańców Osiedla Szymańskiego oraz dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych na zajęcia w projekcie: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie, realizowanym w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych (poczęstunek podczas festynu) podczas plenerowego festynu dla mieszkańców Osiedla Szymańskiego oraz dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych na zajęcia w projekcie: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie, realizowanym w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielony na pakiety (od I do II): PAKIET 1: Festyn (Osz) - zakup poczęstunku podczas festynu: 1. Musztarda stołowa opakowanie 1kg - 3 opakowania; 2. Ketchup łagodny opakowanie 1kg - 3 opakowania; 3. Ketchup pikantny opakowanie 1kg - 3 opakowania; 4. Kiełbasa śląska na grilla, co najmniej 45 kg (300 porcji, co najmniej 150 gram); 5. Bułka zwykła duża, co najmniej 80 g - 300 szt.; 6. Syrop owocowy o smaku malinowym i wiśniowym, op. = 5 litrów z dozownikiem - 2 opakowania; 7. Żelki o smaku owocowym w opakowaniach, 100g +- 10% - 120 opakowań; 8. Lizaki okrągłe, owocowe, 12 g. +- 20% - 120 szt.; 9. Napój wieloowocowy w kartonie 0.2 l +- 20% - 80 szt.; 10. Woda mineralna niegazowana 60 butelek po 1,5 litra; 11. Widelce jednorazowe, plastikowe - 300 szt.; 12. Noże jednorazowe, plastikowe - 300 szt.; 13. Tacki papierowe na kiełbaski - 300 szt.; 14. Miseczki jednorazowe, plastikowe na gorącą zupę - 600 szt.; 15. Łyżki jednorazowe, plastikowe - 100 szt.; 16. Kubeczki jednorazowe, plastikowe do zimnych napojów - 200szt.; 17. Serwetki op. po 100 szt - 8 op.; 18. boczek surowy bez kości, 16 kg; 19. groch 20 kg; 20. kości wędzone 10 kg; 21. kiełbasa podwawelska 20 kg; 22. ziemniaki 40 kg; 23. marchew 6 kg; 24. pietruszka 5 kg; 25. seler 1 kg; 26. majeranek 10 torebek 8 g; 27. sól 1 kg; 28. pieprz 4 torebki 20 g; 29. przyprawy w płynie do zup, sosów, potraw mięsnych i warzywnych 1 l; 30. wołowe rosołki, 3 paczki (minimum 120g) paczki (po min. 12 sztuk); 31. przyprawa warzywna do potraw, 2 torebki (minimum 75g); 32. papryka ostra 4 torebki 20g; 33. ziele angielskie, 2 torebki 15g; 34. liście laurowe, 2 torebki 6g; 35. mąka pszennej 2 kg; 36. smalec 1,5 kg. PAKIET II: Zakup artykułów spożywczych i przemysłowych na zajęcia grup samopomocowych, poradnictwa specjalistycznego: 1. Herbata czarna, ekspresowa op. 100szt. po 1,4 g. Wartość energetyczna bez cukru i innych dodatków 7-8kJ(2,5kcal)/100ml - 10 op.; 2. Paluszki solone, 300g, wartość energetyczna1774kJ (420kcal)/ 100 g - 50 op.; 3. Paluszki o smaku sera i cebulki 200 g - 50 op.; 4. Ciastka kruche czekoladowe 160 g - 35 op.; 5. Ciastka kruche wiśniowe 160 g - 35 op.; 6. Ciastka kruche maślane 160 g - 35 op.; 7. Kawa mielona 250g, 100% Arabika, wartość energetyczna min. 125kcal(518kJ)/100g, zawartość antyoksydantów min.25,0g/100g - 20 op.; 8. Woda mineralna niegazowana o poj. 1,5l, Naturalna woda mineralna nienasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 636, 25mg/l, butelki plastikowe PET - 150 szt.; 9. Woda gazowana o poj. 1,5l Naturalna woda mineralna wysoko nasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 742mg/l butelki plastikowe PET - 150 szt.; 10. Cukier sypki kryształ biały 1 kg - 5 kg; 11. Tacki tekturowe o wymiarach: 11 cm x 18 cm (+/- 2 cm) (50 szt. w opakowaniu) - 10 op.; 12. Łyżeczki plastikowe małe (100 szt. w opakowaniu) - 5 op.; 13. Kubeczki jednorazowe do ciepłych napojów o poj. 250 ml - 2000 szt.; 14. Ręcznik papierowy (pakowany po 2 rolki) - 8 op. Artykuły spożywcze będące przedmiotem umowy winny być opatrzone etykietą określającą m.in. ich wagę/pojemność i termin przydatności do spożycia. Ustala się, iż termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych (nie dotyczy poz. 5 pakiet I) nie może być krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Dostawa przedmiotu umowy loco siedziba Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Druk: Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ i wzoru umowy) wypełniony zgodnie z instrukcją w nim zawartą
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w przypadku, gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym w zakresie podatku VAT, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 5) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopszawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Piłsudskiego 47.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Piłsudskiego 47 Pokój nr 6 - sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji zamówienia: Dostawa przedmiotu umowy (pakietu I) będzie zrealizowana w okresie obowiązywania umowy jednorazowo - w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną zlecenia od Zamawiającego. Dostawa przedmiotu umowy (pakietu II) będzie zrealizowana w okresie obowiązywania umowy sukcesywnie (nie częściej niż czterokrotnie) wg wskazań Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia otrzymania pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną zlecenia od Zamawiającego Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 30.05.2015 r. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 04.04.2014r. Projekt Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowany w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa mebli medycznych
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm oraz o frakcji 1-3 mm
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawy sukcesywne napojów i wody na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku - dostawa pozostałych produktów spożywczych
więcej: Produkty mięsno-wędliniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.