eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólDostawa wraz z uruchomieniem urządzeń medycznych w rozbiciu na 5 Pakietów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Nowa Sól: Dostawa wraz z uruchomieniem urządzeń medycznych w rozbiciu na 5 Pakietów
Numer ogłoszenia: 115319 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175388 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, faks -68 3871281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z uruchomieniem urządzeń medycznych w rozbiciu na 5 Pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wraz z uruchomieniem urządzeń medycznych. Pakiet I- Dostawa wraz z uruchomieniem lasera urologicznego. Pakiet II- Dostawa wraz z uruchomieniem ureterorenoskopów i ureteronefroskopu.- Pakiet III- Dostawa wraz z uruchomieniem toru wizyjnego do zabiegów endoskopowych. Pakiet IV- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatu do hemodializy z jedną głowicą. Pakiet V- Dostawa wraz z uruchomieniem inkubatora do posiewów krwi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 377043.79 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I- Dostawa wraz z uruchomieniem lasera urologicznego.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 118000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 118000.00 oferta z najwyższą ceną: 129000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II- Dostawa wraz z uruchomieniem ureterorenoskopów i ureteronefroskopu

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 106000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 106000.00 oferta z najwyższą ceną: 106000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet III- Dostawa wraz z uruchomieniem toru wizyjnego do zabiegów endoskopowych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 48500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 48500.00 oferta z najwyższą ceną: 48500.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet IV- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatu do hemodializy z jedną głowicą

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GAMBRO POLAND Sp. z o.o., ul. Cylichowska 13/15, 04-769 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 36000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 36000.00 oferta z najwyższą ceną: 36000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet V- Dostawa wraz z uruchomieniem inkubatora do posiewów krwi.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIAG-MED, ul. Ryżowa 51, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 68543.79
  • Oferta z najniższą ceną: 68543.79 oferta z najwyższą ceną: 70000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.