Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-24
Kraków: Zabezpieczenie p /powodziowe dla potoku Tusznica w gm. Kłaj, pow. wielicki
Numer ogłoszenia: 115339 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie p /powodziowe dla potoku Tusznica w gm. Kłaj, pow. wielicki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i pozostałych usług związanych z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko dla programu -zabezpieczenie p .powodziowe dla potoku Tusznica w miejscowościach Kłaj i Targowisko. Opracowanie obejmuje wielowariantową koncepcję zabezpieczenia powodziowego w zlewni potoku Tusznica (w km 0+000-7+230) z uwzględnieniem budowy: suchych zbiorników retencyjnych właściwego ukształtowania koryta potoku Tusznica oraz cieków w zlewni a także inne możliwe działania obniżające zagrożenie powodziowe ( między innymi przekierowanie części wód opadowych poza koryto potoku Tusznica). I Opracowanie powinno zawierać I.I Inwentaryzację istniejącego zagospodarowania terenu i terenów zalewowych w formie opisowej i graficznej obejmującą: 1.Mapę orientacyjną z zaznaczoną zlewnią potoku Tusznica oraz mapę syt - wys. w skali 1:2000 dla celów projektowych. 2.Inwentaryzację istniejących cieków i urządzeń wodnych ( potoki rowy ,kanały, wyloty ) wraz z oceną ich stanu technicznego .Dokumentacja fotograficzna obrazująca stan urządzeń wodnych . 3.Inwentaryzację istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego krzyżującego się z i z potokiem Tusznica ( sieć wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, gazowa, elektroenergetyczna telekomunikacyjna 4.Inwentaryzację przyległego układu komunikacyjnego i zagospodarowania terenu . 5.Inwentaryzację terenów zalewowych dla przepływów o ustalonym prawdopodobieństwie wystąpienia. 6.Ustalenie użytkowników ( podmiotów korzystających z cieku oraz wykaz istniejących wylotów i wydanych pozwoleń wodnoprawnych dotyczących gospodarowania wodami na terenie zlewni Potoku Tusznica. I.II Opracowanie wielowariantowego sposobu zabezpieczenia doliny potoku Tusznica z uwzględnieniem budowy suchych zbiorników retencyjnych wraz ze skutecznym złożeniem wniosku o przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z Art. 46 Ustawy z dnia 3.10.2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie ,udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz U Nr 199 poz 1227 z późn zmianami ) oraz spełnieniem wymogów wynikających z art.53. w/w ustawy. 1.Opracowanie wariantowe ( minimum trzy warianty)programu regulacji potoku uwzględniające istniejące i planowane zagospodarowanie terenu ,obszary zalewowe, obszary ochrony przyrodniczej istniejącą i planowaną retencję korytową i zbiornikową oraz budowę kanału ulgi po południowej stronie autostrady A4 oraz uzyskanie wymaganego poziomu bezpieczeństwa powodziowego . 2.Obliczenia hydrauliczno - hydrologiczne ( należy przeprowadzić kilkoma metodami z uzasadnieniem przyjętych wielkości do dalszych rozwiązań ) z odniesieniem do przyjętych do obliczeń przepływów do faktycznie zarejestrowanych stanów katastrofalnych jakie miały miejsce w 2010r Pozyskane z IMGW dane oraz obliczenia hydrauliczno - hydrologiczne należy uzgodnić z RZGW 3.Wstępne rozpoznanie geologiczne dla proponowanych budowli i lokalizacji zbiorników retencyjnych . 4. Obliczenie wskaźnikowych kosztów realizacji inwestycji z dla poszczególnych wariantów z uzasadnieniem technicznym i ekonomicznym wyboru danego rozwiązania. 5. Przedłożenie wariantów rozwiązań do zaopiniowania przez MZMiUW oraz Gminę Kłaj 6. Uzgodnienie koncepcji z zarządcami mediów, które kolidują z proponowanymi rozwiązaniami technicznymi oraz innych uwarunkowań związanych z zagospodarowania terenu dla poszczególnych wariantów rozwiązań. 7. Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko planowanych działań technicznych i nietechnicznych służących poprawie bezpieczeństwa powodziowego dla potoku Tusznica w m. Kłaj i Targowisko, poprzez wskazanie celów ochrony oraz ocenę możliwości, sposobów i kosztów ich realizacji przy akceptowanym poziomie bezpieczeństwa powodziowego oraz oddziaływania na środowisko przyrodnicze, a w tym: 7.1. Ocena stanu środowiska obszaru potoku Tusznica objętego programem zabezpieczenia powodziowego , w tym określenie obszarów o szczególnych właściwościach naturalnych, wrażliwych na oddziaływania oraz o przekroczonych standardach jakości środowiska. 7.2. Określenie form ochrony przyrody w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o ochronie przyrody oraz obszarów podlegających ochronie zgodnie z prawem międzynarodowym na obszarze objętym programem. 7.3. Analiza obecnego stanu zagrożeń powodziowych wraz z oceną koncepcji docelowego systemu ochrony przeciwpowodziowej dla potoku Tusznica oraz oceną jego wpływu na zmniejszenie ryzyka powodzi w dolinie. 7.4. Ocena zgodności zakresu programu z celami ochrony środowiska, ochrony przyrody i gospodarki wodnej w tym z zasobami przyrodniczymi obszaru potoku Tusznica, programem wodno-środowiskowym kraju oraz planami gospodarowania wodami na obszarze dorzecza, programem ochrony przeciwpowodziowej Dorzecza Górnej Wisły. 7.5. Przewidywane oddziaływanie ustaleń programu na środowisko w tym ocena potencjalnych zmian stanu środowiska w przypadku realizacji programu oraz ocena skutków zaniechania planowanych przedsięwzięć. 7.6. Ocena zmian w środowisku, powodowana wykorzystywaniem zasobów środowiska i przekształceniem terenu wynikająca z przeznaczenia terenu pod przyjęte projekty inwestycyjne, 7.7. Określenie obszarów (kolizji) zadań inwestycyjnych z obszarami cennymi przyrodniczo objętymi ochroną zgodnie z ustawą o ochronie przyrody. 7.8. Propozycja rozwiązań mających na celu minimalizację niekorzystnych oddziaływań programu na środowisko w tym na obszary cenne przyrodniczo. 7.9. Propozycja zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego poszczególnych gmin objętych programem oraz propozycje zapisów do warunków korzystania z wód regionu wodnego w odniesieniu do usytuowania, rodzaju i skali tych przedsięwzięć. 7.10. Analiza wpływu na środowisko proponowanych rozwiązań technicznych w kontekście ewentualnego obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w 6 egzemplarzach + 1 egz. kopii dokumentacji w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie PDF (*pdf) z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. 4. Prognozę należy opracować w oparciu o między innymi: -ustawę o gospodarce nieruchomościami (Dz.U z 1997 nr 115 poz. 741. Z późn zm.) -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonlano - użytkowego (Dz.U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm); -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126) - o.k.; - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) -Ramowa Dyrektywa Wodna (Dyrektywa 2000/60/EC Rady Europy z dnia 23.10.2000 r. -Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2009 r., Nr 15, poz. 11220 j.t z późn.zm.); -ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2005 r., Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.); -ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz.1623 j.t. z późn.zm.); -ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2005 r., Nr 228, poz.1947 j.t. z późn.zm.); -Uchwała 251IX2005 Rady Gospodarki Wodnej Regionu Wodnego Górnej Wisły z dnia 31 marca 2005 r. -ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 z późn.zm.). ORAZ INNE OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił rękojmi na dokumentację projektową i pozostałe usługi projektowe na okres 5 lat od daty odbioru prac projektowych. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonaną dokumentacje projektową na okres 5 lat od daty odbioru dokumentacji projektowej . Bieg okresu gwarancji jakości rozpoczynać się będzie w dniu następnym licząc od daty odbioru dokumentacji projektowej (podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego). W ramach gwarancji Wykonawca będzie odpowiedzialny za usunięcie wszelkich wad w dokumentacji projektowej, które ujawnią się w okresie gwarancji i które wynikną z nieprawidłowego wykonania jakiegokolwiek opracowania projektowego lub jego części, lub z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,że Wykonali co najmniej 1 opracowanie w zakresie wykonania: studium, koncepcji ,programu w zakresie ochrony powodziowej w zlewni rzeki lub potoku o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł., z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach Ocena spełnienia w.w. warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.),a w szczególności Osobę na stanowisku projektanta posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych składając stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Zaakceptowany projekt umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 8. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.9.Formularz cenowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks). 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona e) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Wykonywanie usług pralniczych w I półroczu 2025 roku
- Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz posesji Archiwum Narodowego w Krakowie.
- Dostawa mięsa i wędlin w I półroczu 2025 roku
- Dostawa nabiału w I półroczu 2025 roku
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "1.59 Przebudowa peronu przystankowego na przystanku tramwajowym nr 10412" Dolmed"
- "Projekt Budowlany budowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Dymaczewie Starym".
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy oświetlenia ulicznego w przysiółku Kąty w Pogórskiej Woli
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w ciągu drogi powiatowej nr 1587N na odc. Szkotowo - droga wojewódzka nr 545 wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1546N opracowanie dokumentacji projektowej
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.