eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZabezpieczenie p /powodziowe dla potoku Tusznica w gm. Kłaj, pow. wielicki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-24

Kraków: Zabezpieczenie p /powodziowe dla potoku Tusznica w gm. Kłaj, pow. wielicki
Numer ogłoszenia: 115339 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie p /powodziowe dla potoku Tusznica w gm. Kłaj, pow. wielicki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i pozostałych usług związanych z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko dla programu -zabezpieczenie p .powodziowe dla potoku Tusznica w miejscowościach Kłaj i Targowisko. Opracowanie obejmuje wielowariantową koncepcję zabezpieczenia powodziowego w zlewni potoku Tusznica (w km 0+000-7+230) z uwzględnieniem budowy: suchych zbiorników retencyjnych właściwego ukształtowania koryta potoku Tusznica oraz cieków w zlewni a także inne możliwe działania obniżające zagrożenie powodziowe ( między innymi przekierowanie części wód opadowych poza koryto potoku Tusznica). I Opracowanie powinno zawierać I.I Inwentaryzację istniejącego zagospodarowania terenu i terenów zalewowych w formie opisowej i graficznej obejmującą: 1.Mapę orientacyjną z zaznaczoną zlewnią potoku Tusznica oraz mapę syt - wys. w skali 1:2000 dla celów projektowych. 2.Inwentaryzację istniejących cieków i urządzeń wodnych ( potoki rowy ,kanały, wyloty ) wraz z oceną ich stanu technicznego .Dokumentacja fotograficzna obrazująca stan urządzeń wodnych . 3.Inwentaryzację istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego krzyżującego się z i z potokiem Tusznica ( sieć wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, gazowa, elektroenergetyczna telekomunikacyjna 4.Inwentaryzację przyległego układu komunikacyjnego i zagospodarowania terenu . 5.Inwentaryzację terenów zalewowych dla przepływów o ustalonym prawdopodobieństwie wystąpienia. 6.Ustalenie użytkowników ( podmiotów korzystających z cieku oraz wykaz istniejących wylotów i wydanych pozwoleń wodnoprawnych dotyczących gospodarowania wodami na terenie zlewni Potoku Tusznica. I.II Opracowanie wielowariantowego sposobu zabezpieczenia doliny potoku Tusznica z uwzględnieniem budowy suchych zbiorników retencyjnych wraz ze skutecznym złożeniem wniosku o przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z Art. 46 Ustawy z dnia 3.10.2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie ,udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz U Nr 199 poz 1227 z późn zmianami ) oraz spełnieniem wymogów wynikających z art.53. w/w ustawy. 1.Opracowanie wariantowe ( minimum trzy warianty)programu regulacji potoku uwzględniające istniejące i planowane zagospodarowanie terenu ,obszary zalewowe, obszary ochrony przyrodniczej istniejącą i planowaną retencję korytową i zbiornikową oraz budowę kanału ulgi po południowej stronie autostrady A4 oraz uzyskanie wymaganego poziomu bezpieczeństwa powodziowego . 2.Obliczenia hydrauliczno - hydrologiczne ( należy przeprowadzić kilkoma metodami z uzasadnieniem przyjętych wielkości do dalszych rozwiązań ) z odniesieniem do przyjętych do obliczeń przepływów do faktycznie zarejestrowanych stanów katastrofalnych jakie miały miejsce w 2010r Pozyskane z IMGW dane oraz obliczenia hydrauliczno - hydrologiczne należy uzgodnić z RZGW 3.Wstępne rozpoznanie geologiczne dla proponowanych budowli i lokalizacji zbiorników retencyjnych . 4. Obliczenie wskaźnikowych kosztów realizacji inwestycji z dla poszczególnych wariantów z uzasadnieniem technicznym i ekonomicznym wyboru danego rozwiązania. 5. Przedłożenie wariantów rozwiązań do zaopiniowania przez MZMiUW oraz Gminę Kłaj 6. Uzgodnienie koncepcji z zarządcami mediów, które kolidują z proponowanymi rozwiązaniami technicznymi oraz innych uwarunkowań związanych z zagospodarowania terenu dla poszczególnych wariantów rozwiązań. 7. Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko planowanych działań technicznych i nietechnicznych służących poprawie bezpieczeństwa powodziowego dla potoku Tusznica w m. Kłaj i Targowisko, poprzez wskazanie celów ochrony oraz ocenę możliwości, sposobów i kosztów ich realizacji przy akceptowanym poziomie bezpieczeństwa powodziowego oraz oddziaływania na środowisko przyrodnicze, a w tym: 7.1. Ocena stanu środowiska obszaru potoku Tusznica objętego programem zabezpieczenia powodziowego , w tym określenie obszarów o szczególnych właściwościach naturalnych, wrażliwych na oddziaływania oraz o przekroczonych standardach jakości środowiska. 7.2. Określenie form ochrony przyrody w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o ochronie przyrody oraz obszarów podlegających ochronie zgodnie z prawem międzynarodowym na obszarze objętym programem. 7.3. Analiza obecnego stanu zagrożeń powodziowych wraz z oceną koncepcji docelowego systemu ochrony przeciwpowodziowej dla potoku Tusznica oraz oceną jego wpływu na zmniejszenie ryzyka powodzi w dolinie. 7.4. Ocena zgodności zakresu programu z celami ochrony środowiska, ochrony przyrody i gospodarki wodnej w tym z zasobami przyrodniczymi obszaru potoku Tusznica, programem wodno-środowiskowym kraju oraz planami gospodarowania wodami na obszarze dorzecza, programem ochrony przeciwpowodziowej Dorzecza Górnej Wisły. 7.5. Przewidywane oddziaływanie ustaleń programu na środowisko w tym ocena potencjalnych zmian stanu środowiska w przypadku realizacji programu oraz ocena skutków zaniechania planowanych przedsięwzięć. 7.6. Ocena zmian w środowisku, powodowana wykorzystywaniem zasobów środowiska i przekształceniem terenu wynikająca z przeznaczenia terenu pod przyjęte projekty inwestycyjne, 7.7. Określenie obszarów (kolizji) zadań inwestycyjnych z obszarami cennymi przyrodniczo objętymi ochroną zgodnie z ustawą o ochronie przyrody. 7.8. Propozycja rozwiązań mających na celu minimalizację niekorzystnych oddziaływań programu na środowisko w tym na obszary cenne przyrodniczo. 7.9. Propozycja zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego poszczególnych gmin objętych programem oraz propozycje zapisów do warunków korzystania z wód regionu wodnego w odniesieniu do usytuowania, rodzaju i skali tych przedsięwzięć. 7.10. Analiza wpływu na środowisko proponowanych rozwiązań technicznych w kontekście ewentualnego obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w 6 egzemplarzach + 1 egz. kopii dokumentacji w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie PDF (*pdf) z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. 4. Prognozę należy opracować w oparciu o między innymi: -ustawę o gospodarce nieruchomościami (Dz.U z 1997 nr 115 poz. 741. Z późn zm.) -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonlano - użytkowego (Dz.U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm); -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126) - o.k.; - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) -Ramowa Dyrektywa Wodna (Dyrektywa 2000/60/EC Rady Europy z dnia 23.10.2000 r. -Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2009 r., Nr 15, poz. 11220 j.t z późn.zm.); -ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2005 r., Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.); -ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz.1623 j.t. z późn.zm.); -ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2005 r., Nr 228, poz.1947 j.t. z późn.zm.); -Uchwała 251IX2005 Rady Gospodarki Wodnej Regionu Wodnego Górnej Wisły z dnia 31 marca 2005 r. -ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 z późn.zm.). ORAZ INNE OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił rękojmi na dokumentację projektową i pozostałe usługi projektowe na okres 5 lat od daty odbioru prac projektowych. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonaną dokumentacje projektową na okres 5 lat od daty odbioru dokumentacji projektowej . Bieg okresu gwarancji jakości rozpoczynać się będzie w dniu następnym licząc od daty odbioru dokumentacji projektowej (podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego). W ramach gwarancji Wykonawca będzie odpowiedzialny za usunięcie wszelkich wad w dokumentacji projektowej, które ujawnią się w okresie gwarancji i które wynikną z nieprawidłowego wykonania jakiegokolwiek opracowania projektowego lub jego części, lub z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,że Wykonali co najmniej 1 opracowanie w zakresie wykonania: studium, koncepcji ,programu w zakresie ochrony powodziowej w zlewni rzeki lub potoku o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł., z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach Ocena spełnienia w.w. warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.),a w szczególności Osobę na stanowisku projektanta posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych składając stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Zaakceptowany projekt umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 8. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.9.Formularz cenowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks). 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona e) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.