To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Brzesko: Dostawa materiałów biurowych w związku z realizacją projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 115346 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44009 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych w związku z realizacją projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w związku z realizacją projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Materiały biurowe przeznaczone są dla Biura projektu działającego w Brzesku, przy ul. Piastowskiej 2B oraz dla liderów szkolnych projektu. Dostawa materiałów biurowych jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na następujące części (Zadania): Zadanie 1: Wsparcie poprzez nabycie materiałów biurowych dla Biura Projektu w Brzesku działającego przy ul. Piastowskiej 2 b, 32-800 Brzesko w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Zadanie 2: Wsparcie poprzez nabycie materiałów biurowych dla Liderów szkolnych w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Szczegółowy opis każdej z części zamówienia zawarto w załączniku nr 1. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części niniejszego zamówienia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwana dalej SIWZ). 2) Dostarczone materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane. 3) Określona przez Zamawiającego gwarancja będzie liczona od dnia podpisania protokołu odbiorczego, który stanowi podstawę wystawienia faktury. 4) Zaoferowane materiały biurowe muszą być zgodne z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Materiały biurowe należy dostarczyć własnym transportem i na własny koszt do Biura Projektu mieszczącego się w Brzesku przy ul. Piastowskiej 2B oraz wnieść do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca winien uwzględnić fakt braku dogodnego dojazdu i braku windy pomocnych przy wnoszeniu materiałów wskazanego miejsca. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty faktury w terminie do 30 dni od dnia jej wystawienia. 7) Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić (faksem lub mailem) Zamawiającemu gotowość do dostarczenia materiałów biurowych. W przypadku braku takiej informacji Zamawiający nie odpowiada za ewentualną niemożliwość odbioru dostawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.92.30 - Koperty 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1: Wsparcie poprzez nabycie materiałów biurowych dla Biura Projektu w Brzesku działającego przy ul. Piastowskiej 2 b, 32-800 Brzesko w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K2 OFFIS Sp. z o. o., ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1038,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 911,68
Oferta z najniższą ceną: 911,68 / Oferta z najwyższą ceną: 2488,35
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2: Wsparcie poprzez nabycie materiałów biurowych dla Liderów szkolnych w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARCOM PLUS Sp. z o. o. sp. k., ul. Zgoda 15, 60-128 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3305,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2036,34
Oferta z najniższą ceną: 2036,34 / Oferta z najwyższą ceną: 6306,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Utrzymanie składu drewna, budowa placu pod miejsce odpoczynku i budowa zjazdu z drogi powiatowej na terenie Nadleśnictwa Brzesko
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
- Inspektor nadzoru nad robotami budowlanymi pn. "Modernizacja Oddziału Urologii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku"
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.