eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Cedzynie - etap II. Kolumbaria - zamknięcia 450 nisz.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Kielce: Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Cedzynie - etap II. Kolumbaria - zamknięcia 450 nisz.
Numer ogłoszenia: 115347 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Sandomierska 249, 25-330 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 333 50 61, faks 41 333 50 61 wew. 209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Cedzynie - etap II. Kolumbaria - zamknięcia 450 nisz..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Cedzynie - etap II. Kolumbaria - zamknięcia 450 nisz. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia określa: - Wzór umowy - Dokumentacja projektowa - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Przedmiary robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.14 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPOKA Piotr Kaszuba, ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 49 lok. 45, 25-432 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123502,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149445,00

  • Oferta z najniższą ceną: 149445,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149445,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 3, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a - roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze - art. 67 ust. 1 pkt 3 - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikająca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia. - art. 67 ust. 1 pkt 6, w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego W związku z krótkim terminem realizacji zamówienia nie było możliwe przeprowadzenia kolejnego postępowania. Zamawiający nie wiedział wcześniej o powierzeniu dodatkowych zadań w ramach zamówienia podstawowego. Obecność na placu budowy dodatkowego nowego Wykonawcy utrudniłoby pracę Wykonawcom którzy zostali wyłonieni w ramach wcześniej przeprowadzonych postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego oraz już podpisali wiążącą umowę przetargową. Skutkowałoby to znacznym przesunięcie terminu zrealizowania wykonania zamówienia głównego. Wykonawca podstawowy realizujący zamówienie dysponuje pełną wiedzą o sposobie montażu dodatkowych płyt. Ponadto powierzenie tych robót innemu wykonawcy grozi utratą gwarancji na dotychczas wykonane roboty i skutkowałaby koniecznością wstrzymania robót uzupełniających do czasu odbioru technicznego kolumbariów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.