eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaCRZP 21/08 Przetarg nieograniczony na wykonanie robót interwencyjnych w obiektach Akademii Morskiej w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Gdynia: CRZP 21/08 Przetarg nieograniczony na wykonanie robót interwencyjnych w obiektach Akademii Morskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 115349 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Gdyni, ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CRZP 21/08 Przetarg nieograniczony na wykonanie robót interwencyjnych w obiektach Akademii Morskiej w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót interwencyjnych ogólnobudowlanych i sanitarnych w obiektach Akademii Morskiej w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87, Al. Jana Pawła II 3, SDM nr 1, 3, 4 przy ul. Beniowskiego 15/17, 20/22, 24/24A, SDM nr 2 przy ul. Sędzickiego 19. Roboty interwencyjne to roboty polegające na : - usuwaniu awarii i skutków tych awarii, - wykonywaniu doraźnych napraw i konserwacji bieżących, - remontach lokali mieszkalnych i pomieszczeń biurowych, dydaktycznych o wartości nie przekraczającej 14.000 euro każda, nie ujętych w planie remontowym, a wynikających z ogólnych potrzeb związanych z eksploatacją budynków i sieci.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości : 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych) w branży ogólnobudowlanej 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych) w branży sanitarnej.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. Nr 223 , poz. 1655 z 2007r) , a w szczególności : 1. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , w czynnych obiektach co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , w każdej z oferowanych branż. Za odpowiadające wartością do przedmiotowych uznaje się roboty o wartości co najmniej równej orientacyjnej wartości zamówienia. 2. dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami - ( stosownie do rodzaju robót - oferowanej części zamówienia : budowlane , sanitarne ) , określone w Prawie Budowlanym (Dz. U. Nr 207, poz. 2016 z 2003 r z póżn. zmianami) i wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r (Grupa E2, E3,D2,D3) (Dz. U Nr 89, poz. 828 i Nr 129, poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189). 3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważne na okres realizacji zamówienia, opiewające co najmniej na kwotę 20.000zł, a w przypadku jego wygaśnięcia w czasie realizacji zamówienia zobowiązują się do jego przedłużenia na okres j.w. Warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie z zastrzeżeniem dot. składania dokumentów (punkt ponizej). Warunki uznaje się za spełnione, na podstawie wymienionych poniżej oświadczeń i dokumentów oraz po wniesieniu wymaganego wadium Ocena spełniania warunków będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony Formularz II. 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku spółek jawnych należy przedłożyć odpowiednie zaświadczenie wystawione dla spółki. 4 zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ( ZUS ), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 5 wykaz wykonanych przez Wykonawców w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Formularz III - Wykaz robót wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie . 6 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia . Należy przedstawić kserokopie uprawnień budowlanych pracowników, ich zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanym przez tę izbę oraz świadectw kwalifikacyjnych eksploatacyjnych i dozorowych (Grupa E2, E3,D2,D3) - Formularz IV - Wykaz personelu 7 polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z Wykonawców musi udokumentować oddzielnie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1-9 ustawy PZP tj. przedłożyć w/w dokumenty od 1 do 4 , natomiast pozostałe dokumenty muszą poświadczać spełnienie warunków łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli kraj pochodzenia osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów należy stosować przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy , oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonych oświadczeń , w przypadku wystąpienia wątpliwości co do prawidłowości złożonej oferty oraz obowiązku okazania oryginałów dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tajfun.am.gdynia.pl/azp/download.php?list.35

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Gdyni Dział Techniczny 81- 225 Gdynia ul. Morska 81-87 budynek F pok. 232.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Akademia Morska w Gdyni Dział Techniczny 81 - 225 Gdynia ul. Morska 81-87 bud. F pok. 232 biuro czynne w dni robocze w godz. 8.00 - 14.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE nr 1 - roboty interwencyjne w branży ogólnobudowlanej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Orientacyjna wartość robót 170 000 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE nr 2 - roboty interwencyjne w branży sanitarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Orientacyjna wartość robót 80 000 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.