Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Piła: Dostawa art. biurowych i komputerowych.
Numer ogłoszenia: 11539 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa art. biurowych i komputerowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych i komputerowych. Dostawa obejmuje między innymi: atramenty czarne do różnego rodzaju drukarek, tonery do różnego rodzaju drukarek, kasety z taśmą do drukarek, koperty do korenspondencji, koperty do zdjęć RTG o róznych rozmiarach, papier komputerowy, papier ksero, segregatory, skoroszyty,teczki wiązane, zeszyty do pisania. Szczegółowy opis przedmiotu z podanymi ilościami jest zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. Wartość zamówienia wynosi poniżej 206 tys. euro. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dopuszcza się zaoferowanie produktów oryginalnych nie wyprodukowanych przez producenta urządzeń drukujących spełniających następujące warunki: a) materiały równoważne nie mogą byc wytwarzane przez samo uzupełnienie środka drukującego z pominięciem procesu produkcyjnego. Przedmiot zamówienia musi być produkowany jako fabryczne nowy, wolny od wad technicznych i prawnych oraz dopuszczony do obrotu, b) producent materiałów alternatywnych przyjmuje gwarancje producenta urządzeń, c) w przypadku awarii urządenia spowodwowanego stosowaniem wadliwego materiału eksploatacyjnego dostarczonego w ramach przetargu Wykonawca zobowiązuje się dostrarczyć urządzenie zastępcze do momentu usunęcia awariii oraz pokryć koszty usunięcia awarii, d) Wykonawca posiada pozwolenie upoważnionych organów uprawniające do skupu zużytych materiałów eksploatacyjnych i zapewni ich odbiór według specyfikacji dostawy ca najmniej 1 raz na kwartał..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 21.23.23.00 - 21.23.23.00 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 22.81.50.00 - Notatniki 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.60.00.00 - Tusz 30.23.73.80 - CD-ROM-y .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy spełnaijący następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) posiadaja niezędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złozonych dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiajacy żąda złożenia nastepujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlegają wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych; c) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolymi do wykonania zamówienia lub przedstwią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapweniajacej wykonanie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła ul. Rydygiera 1 pok. D3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła ul. Rydygiera 1 pok. D14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa pojazdu typu furgon 5 - osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń dla Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.