Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-10
Szczecin: Wykonanie prac związanych z piaskowaniem i malowaniem elementów składanej stalowej estakady kolejowej SEK-500 w Stargardzie Szczecińskim - Osiedle Pyrzyckie.
Numer ogłoszenia: 115403 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Szczecinie, ul. Korzeniowskiego 1, 71-211 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4413354, fax 091 4342267.
- Adres strony internetowej zamawiającego: c.sikorski@plk-sa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego; Zarządzanie liniami kolejowymi..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac związanych z piaskowaniem i malowaniem elementów składanej stalowej estakady kolejowej SEK-500 w Stargardzie Szczecińskim - Osiedle Pyrzyckie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z piaskowaniem i malowaniem elementów składanej, stalowej estakady kolejowej SEK-500 na składowisku materiałów mostowych w Stargardzie Szczecińskim - Osiedle Pyrzyckie, a w tym: 1) demontaż czterech skręconych przęseł o długości 12,5 m każde, w skład których wchodzą następujące elementy: a) D -1 dźwigary, b) D -2 przepony stężające, c) D -3 oraz D - 4 blachy węzłowe wiatrownic, d) D -5 krzyżulce wiatrownic, e) oraz D -6 wsporniki chodnikowe. 2) piaskowanie i malowanie w/w elementów, 3) konserwacja śrub i całej powierzchni torowej ( od D -1 do D - 6), 4) ponowny montaż czterech przęseł o długości12,5 m każde.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.22.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji oraz podobne usługi dotyczące kolei i innego sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 50.22.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji oraz podobne usługi dotyczące kolei i innego sprzętu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia wymagane ustawami do wykonywania określonej działalności i czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. wykonali w okresie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prace rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, których sumaryczna wartość stanowi nie mniej niż 500 000 PLN. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust.1 na podstawie złożonego wraz z ofertą, zgodnie z art. 44 ustawy, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w rozdziale 9 niniejszej Instrukcji. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 4. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w ust.1, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 tej ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych powinni przedłożyć:
1) oświadczenie w formie oryginału o treści określonej w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszej Instrukcji. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną każdy z Wykonawców składa odpowiednio oddzielne oświadczenia lub oświadczenie łączne.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kopii poświadczonej <
> przez organ wydający dokument lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną każdy z Wykonawców musi udokumentować spełnienie tego warunku. 3) informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej Instrukcji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały należycie wykonane, np. referencje, protokoły odbioru itp. w formie oryginału albo kopii poświadczonej < > przez organ wydający dokument lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną warunki te muszą oni spełniać łącznie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 4. Wykonawcy mogą wspólnie złożyć jedną ofertę, po uprzednim ustanowieniu na piśmie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 - 3 niniejszej Instrukcji, lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy ulega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 6. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust.1-3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plk-sa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Szczecinie 70-211 Szczecin ul. Korzeniowskiego 1 pokój 286.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 10:30, miejsce: Siedziba zamawiającego. pokój 286..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW ABLACJI.
- Remont i przebudowa oficyny kamienicy przy ul. Monte Cassino 40 w Szczecinie
- Dostawa artykułów i środków higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (ZUO) w Szczecinie, przy ul. Logistycznej 22 przez okres 24 miesięcy.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.